اخباراخبار خارجیاسلایدر

بررسی آستون مارتین بدون سقف، بدون صفحه نمایش، بدون محدودیت

دریک نگاه سوال پیش می آید ، خودرویی مانند آستون مارتین V12 اسپیدستر ممکن است بفروش برود. آیا این وسیله نقلیه می تواند برچسب قیمت 765000 پوندی را توجیه کند؟ حتی با داشتن این همه امکانات پر زرق و برق ؟ واکنش بازار نشان می دهد که می تواند، زیرا بیش از 70 مورد از 88 دوره محدود قبلاً توسط نزدیکترین و عزیزترین مشتریان Gaydon خریداری شده است.

دنده 6 | در هر صورت، این بازار در حال افزایش است و مک لارن الوا و فراری مونزا SP2 نیز برای جلب توجه کلکسیونرهای ثروتمند رقابت می کنند. اسپیدستر استون به نظر می رسد ارزش قابل توجهی داشته باشد، با نصف قیمت رقیب انگلیسی آستون مارتین شما می توانید سه دستگاه را با همان قیمت خریداری کنید. خنده دار است که چگونه وقتی به ذهنیت تجمل گرایی لغزش می کنید، حس دیدگاه خود را از دست می دهید.

برای اولین بار به Speedster نزدیک شوید ، شگفت انگیز به نظر می رسد: کم تجهیزات، عالی و خیره کننده، با علامت بر روی تمام جعبه های با علامت و طراحی مدرن آستون و در این مشخصات DBR1، اشاره ای گذرا به برنده معروف این برند در سال 1959 Le Mans. چشم شما به طور اجتناب ناپذیری به خود معطوف می کند بسیار زیبا و خیره کننده است .

فضای داخلی آستون مارتین V12 اسپیدستر

بدون سقف، نه شیشه جلو، نه پنجره، نه حتی یک روکش – بنابراین شما دستگیره‌ی آشنا را بکشید، درب شیک در حال افزایش را باز کنید و به داخل کابینی بروید که برای هرکسی آشنا خواهد بود. در Vantage یا DB11 نشست. مثل این است که تمامی قطعات استون مارتین در یک بازی مهمانی مخلوط شده و در طرح‌بندی‌های بدیع مرتب شده است.

استون مارتین: آینده ای شجاع جدید تحت نظر توبیاس مورز

کابین خودروهمراه با احساسی خاص، مواد با کیفیت بالا و مناظر غوطه ور بزرگ، چند صفحه تاول کوچک تنها محافظت شما در برابر عناصر است. فرمان مجهز به کیسه هوا نیست و رانندگان بلند قد نم یتوانند ردیف بالای تابلوهای کنترل سرعت را ببنند. زیبایی منحصر به فرد و سیتم های تهویه بی نظیر ، علاقه مخاطبیتن را به خود جلب می کند. ظاهر قدیمی با جزییات شگفت انگیز ف فیبر کرین صیقلی در تمامی قسمت ها نظر مخاطبین را به خود جلب می کند . در های با پوست و چرم طبیعی و کیف دستی که با ظرافت خاصی در زیر صندلی مسافر جای گرفته است ، یک حس خاص را برای صاحبش به ارمغان می آورد.

موتور 5.2 لیتری V12 منبع DBS را روشن کنید، روی پدال شیفتر بزرگ فیبر کربن ضربه بزنید و Speedster به آرامی با تاری خودکار ZF کنار می‌رود، چرخ‌های بزرگ 21 اینچی با راحتی بیشتر از آنچه که نمایه آن‌ها نشان می‌دهد بسیار جذابتر است .
در سرعت‌های پایین بسیار متمدن است، اما سپس به یک جاده B سریع‌تر می‌روید و به عملکرد عظیمی به وجود می آید ، سرعت بی نظریش شما را وجد می آورد .

ترس از فقدان آینه دید عقب مرکزی به سرعت از ذهن شما دور می شود زیرا آینه های درب با اندازه مناسب کار را به خوبی انجام می دهند. دید عالی همه جانبه در اینجا به شما کمک می کند، به خصوص با توجه به اینکه تمام V12 Speedster ها با فرمان چپ خواهند بود .

برداشت های رانندگی: عملکرد V12 و مورد عجیب یک بوم صوتی گم شده
صدای غوغایی در DBS مانند رعد و برق و با هجوم هوا کاملاً خاموش می شود. شما واقعاً نمی توانید آن را با سرعت بیش از 50 کیلومتر در ساعت بشنوید. در آن زمان عمیقاً در قلمروی که مجوز را از دست می دهد هستید و چشمان شما درخواست رحمت می کنند. که این غنی ترین ویژگی آن را به عابران و سایر رانندگان هدیه می دهید.

برای رانندگی اسپیدستر نیازی به استفاده از کلاه ایمنی ندارید، اما مطمئناً به نوعی عینک نیاز دارید. ما درب و عینک قدیمی ارائه شده توسط دارن ترنر، بازیکن مسابقه استقامت استون را امتحان کردیم، و می‌توانیم گزارش دهیم که کاملاً مناسب هستند و فضای دوره خاصی را ایجاد می‌کنند.

عرشه پشتی دو حباب دار روی پایه های گازی بلند می شود تا یک چکمه متوسط را نشان دهد و دو ناحیه برای یک جفت کلاه ایمنی در نظر گرفته شده است.

با وجود تمام صحبت هایی که در مورد حداکثر سرعت 318 کیلومتر در ساعت و تنظیمات +Sport برای دمپرها و موتور به گوش می رسد، هیچ عملکرد منفی در آن مشاهده نمی کنید و هیچ لغزشی در کنترل او به وجود
نمی آید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا