اسلایدربررسیچینی

بررسی MG GT در پیست آزادی

پیست آزادی تهران روز گذشته محل آزمون و تست تازه ترین مدل MG در بازار ایران بود. مدل GT که یک سدان با بدنه ای کوپه ای شکل کامپکت است و از نظر کلاس بدنه در حد فاصل مدل های اکسنت و النترا هیوندایی قرار می گیرد.

MG GT اما با موتور 1.5 لیتری توربو، گزینه ای متفاوت در این کلاس محسوب می شود و می تواند ویژگی های رانندگی نسبتا اسپرتی را با قیمت 115 میلیون تومان ارائه دهد.

در واقع اگر قرار بر مقایسه MG GT با خودروهایی مانند هیوندای اکسنت، هیوندای النترا، تویوتا کرولا، رنو فلوئنس و حتی میتسوبیشی لنسر 1.6 لیتری باشد که همگی در این کلاس قیمتی عرضه می شوند، می توان گفت که MG GT بیشترین گشتاور و بالاترین شتاب سرعت میانی را ارائه می کند و نزدیک ترین خودرو به مزدا 3 محسوب می شود.

با چنین دیدگاهی به نظر می رسید که تجربه رانندگی با این خودرو در پیست آزادی خالی از لطف نباشد و ما نیز با اشتیاق زیادی با دعوت شرکت مدیا موتور در این برنامه حضور یافتیم.

به غیر از مدل جدید GT، یک دستگاه GS نیز در پیست حاضر بود و خبرنگاران می توانستند این دو محصول جدید MG را با یکدیگر مقایسه کنند.

شاید نخستین مسئله جالب در مورد GT، صدای پر طنین و متفاوت اگزوز این خودرو باشد که در محوطه پیست به وضوح شنیده می شد.

مسلما 127 اسب بخار رقم چندان هیجان انگیزی در دنیای خودرو نیست اما صدای خروجی از پیشرانه و اگزوز، توربو بودن پیشرانه را فریاد می کشید و احساسی از مواجه با یک خودرو اسپرت و متفاوت را به افراد حاضر در پیست القا می کرد.

علیرغم سیستم فنربندی ساده چرخ های عقب، هندلینگ و پایداری خودرو در پیچ ها به لطف وجود سامانه ESP مناسب به نظر می رسید، هرچند وجود کم فرمانی غیر قابل انکار بود.

شتاب خودرو نیز در این کلاس و در مقایسه با سایر رقبای گیربکس اتوماتیک در زمره بهترین هاست و در شرایط که سایر خودروها با افزایش ارتفاع دچار افت توان می شوند، ام جی جی تی با وجود توربوچارجر از این قاعده مستثنی است و شتاب درخور توجهی را به خصوص در دورهای میانی ارائه می دهد.

در صورت استفاده از بنزین سوپر، شتاب صفر تا صد خودرو اختلاف چندانی با رقم ادعایی کارخانه (9.8 ثانیه) نخواهد داشت.

با این وجود عملکرد گیربکس شش سرعته MG GT چندان فوق العاده نیست و تا حدی با کاراکتر یک خودرو اسپرت فاصله دارد.

ترمزها نیز به همین شکل می توانستند قدرتمند تر طراحی شوند، اما فارغ از شرایط خاص رانندگی در پیست، MG GT یک سرو  گردن لذت بخش تر از خودروهایی مانند النترا ظاهر می شود و می تواند گزینه جالبی در این سگمنت داغ و پرهیاهوی بازار کشورمان باشد.

80 دیدگاه

  1. عقل میگه با نصف همین قیمت برلیانس یا زوتی یا لیفان بخرین که از لحاظ فنی و امکانات و ظاهری و کیفیت با این برابرند.ظاهرش هم که 0تا 100 کپی از رنو فلوئنس.گفته بودیم چینی خوبه ولی در مقایسه با ماشین ایرانی اونم نهایت تا 80 تومن.کسی پیدا میشه بالای 80 تومن پول چینی و ایرانی بده؟!!

    1. اون دوست عزيزمون اقا امين كه ميفرمايند طراحي ام جي از رنو است بايد خدمتشون عرض كنم اولين باري كه من سبك طراحي جديد رنو رو ديدم متوجه شباهت غير قابل انكار اون رو با محصولات ام جي شدم
      چون محصولات ام جي از سال ٢٠١٠ وارد بازار ايران شد و سبك طراحي رو درسال ٢٠١١طغيير داد اما رنو اين تغيير رو درسال ٢٠١٤ بوجود اورد و اون هم به صورت كانسبت در نمايشگاه عرضه كرد
      پس يعني رنو از ام جي الگو برداري كرده
      اما درمورد مقايسه با النترا ميتونم به جرات بگم از نظر هندلينگ و كيفيت و لذت سواري ام جي به مراتب بالاتره چون هردورو تست كردم

      1. شما خیلی باحالی که تاحالا پشت هیچکدوم نشستی و الکی نظر میدی.اصن رانندگی بلدی عموجون؟

        1. برادرزاده عزیزم ، اون موقع که تو و امثال تو ، توی مهدکودک برای خاله شعر میخوندید ، عمو رانندگی میکرد..!

          1. بچه دبیرستانی ینی میخوای بگی اونی نیستی که مینشست رو پا ی من رانندگی یادش بدم؟!!

          2. بلاهت هم حدی داره.. وقتی زیاد لودگی کنی ، دیگه کسی بهت نمیگه بامزه ای..

  2. بنظر من نسبت به ام جی های قبلی طراحی ناامید کننده ای داره..زیبا هست ولی از چند فرسخی فریاااد میزنه من چینی ام!¡!! حیف..

    1. دوست عزيز لازم به ذكر است كه طراحي خودروهاي ام جي تماما در انگلستان و در دفتر طراحي و مهندسي ام جي واقع در بيرمنگهام شكل گرفته و در كارخانه هاي سايك موتورز توليد مي شوند

  3. چرا باید مزدا 3 رو ول کرد اینو خرید!؟
    جدا چرا!؟
    قیمتم که مثل برادر بزرگتر افت وحشتناک خواهد داشت
    ام جی 6 صفر 130 مدل 2013 بعد 3 سال 80 یعنی افت 50 میلیونی در 3 سال!
    تقریبا 2 برابر ماشینهای همرده افت قیمتی داره

    من اصلا کاری به خوب یا بد بودن ام جی ندارم ولی همین افت قیمت وحشتناکی که داره باعث میشه اصلا سمتش نرم

    1. آقا احمد ، افت قیمت را این گونه حساب نمی کنند..
      اونی که MG6 مدل 2013 داره ، ماشینش را سال 2013 ، حدود 85 میلیون خریده و نه 137 میلیون فعلی !!!
      در ثانی MG6 مدل 2013 تمیز همین الان حدود 85 تومان قیمت داره … پس این ماشین افت ندارد و شما با قاطی کردن مدل 2016 که فیس لیفت شده با مدل 2013 و چهره قدیمی و با چاشنی شیطنت و مغلطه ، سعی داری این اراجیف را به خورد ملت دهی..!!
      همه ماشینا افت قیمت دارند ولی هرچه ماشین گرانتر ، درصد افت بیشتر میشه..

      1. عارف این چه طرز حرف زدنه!? اراجیف!? حرف دهنتو بفهم احترام خودتم نگه دار وگرنه مثل خودت جوابتو میدم

        باهوش ام جی و سراتو هم قیمتن کارکردشونم هم قیمتن!? سراتو 2014 چنده ام جی 2014 چنده!?
        میخوای بگی افت قیمت ام جی با سراتو یا النترا یا مزدا 3 یکیه!?
        برو بامارو ببین 2014 رو 85 تا 90 گذاشتن نه 2013 شما گویا خواب تشریف دارین!
        خدارو شکر نه ام جی دارم نه سراتو اینجوری داغ کردی بنده خدا

    2. افت قيمت اين قبيل خودرو ها اعم از هوندا و ام جي و آلفا و ميتسوبيشي و و و نسبت به هيونداي و كيا اينه كه اون برندها در ايران نمايندگي رسمي دارن و دست دلالها ازشون كوتاست اما هيونداي و كيا رو هم خودشون ميتونن برن از دوبي وارد كنن و سود چند ده ميليوني بكشن روش و بدن دست ملت
      خودروي ام جي ٦ در دبي از اپتيما ي توربوي فول به پول ما چند ميليوني حتي گرونتره پس اين قيمت هاي فضايي محصولات كره اي در ايران هرگز نشاندهنده برتري نسبت به برندهاي ديگه نيست

  4. احمد جان خودت داری میگی صفر.. یعنی مدل ۲۰۱۶ و نیو فیس نباید با ۲۰۱۳ ک مدل قدیمیش حساب میشه مقایسه کرد… مثل اینکه اسپورتیج ۲.۱۲ رو با ۲۰۰۰۸ مقایسه کنی…در ضمن بهر حال هرچی قیمت ماشین میره بالاتر افتش هم بیشتره خوب چینیها البته بیشترن… ی مطلب هم خارج از بحث : متاسفانه تو ایران وضعیت جوری شده ک لذت رانندگی جای خودشو ب وضعیت فروش خودرو دست دوم داده یعنی اول حساب میکنیم ک خوب این ماشین رو خریدیم حالا اگه بخواهیم بفروشیمش چند میخرن اصن حساب نمیکنیم ک آیا خودمون از رانندگی لذت میبریم یا نه.. من از ماشینهای چینی طرفداری نمیکنم ماشین زیر پای خودم هم چینی نیست ولی اونهایی ک یکم سنشون بیشتر باشه زمانی ک هیوندا وا۳ اولینبار ب ایران اومده بود رو یادشون هست ک مردم چی میگفتن… من یادمه خودم ی هیوندا النترا گربه ای داشتم نمیگم ک مسخره میکردن ولی اعتمادی بهش نداشتن تا کم کم ماشینهای کره ای جا افتادن.. وقتی بحث ارزش میشه اگه قیمت همین ماشینهای کره ای و ژاپنی رو تو مناطق آزاد بگیریم تازه متوجه میشیم ک چ کلاهی داره سرمون میره جایی ک النترا صفر رو ب شما ۵۰ قیمت میدن… بهر حال عمر انقدر طولانی نیست ک لذت سواری رو فدای افت قیمت بکنیم.. البته افت قیمت معقولانه

  5. کیوان جان 6 جدید مگه نسل جدیده!؟ تا اونجایی که من میدونم فیس لیفته
    اسپورتیج و توسان و سانتافه نسل جدیدن!
    در مورد افت قیمت میشه با ماشینهای هم رنج قیمتیش مثل سراتو و النترا و مزدا 3 مقایسه کرد که ام جی افت خیلی بیشتری داره حتی تو 2 سال اول
    تو ایران چون ماشین کالای سرمایه ای محسوب میشه پس این طرز فکر منطقیه چه اونیکه ماشین 30 میلیونی میخره چه اونی که ماشین 200 میلیونی میخره حتما به این مساله فکر میکنه

    1. احمد جان .. اونی که 130 میلیون داره ، عقل داره و بازار و پولو میشناسه..
      در ثانی ماشین اگر در حد توانایی مالی افراد خریداری بشه ، کالای سرمایه ای نیست و کالای مصرفی است..
      ماشین برای کسایی سرمایه است که گنده تر از دهنشون می خرن و ماشین براشون کارکرد پز دادن و کسب جایگاه نداشته اجتماعی را دارد که بهشون میگن تازه به دوران رسیده.. مانند آدمایی که خانه اجاره ای دارند ولی 400 میلیون ماشین زیر پاشونه.. کفش ارزون و کهنه می پوشند ولی موبایلشون 3 میلیونه و از این دست که مشکل فرهنگی است.
      کسی ام جی میخره که میخواهد از رانندگی و مهندسی برتر این ماشین لذت ببرد و متفاوت باشد .
      این ماشین جوابشو در ایران پس داده و نمایندگی نسبتا خوبی هم داره که پاسخگوست.. فقط یه عده نا آگاه و دلال علیه خودش داره که با توجه به بازار و بسته بودن در های دلالی بروی این ماشین ، طبیعی است.
      در ضمن mg6 جدید فراتر از یک فیس لیفت است..
      اونی که میگه ماشین کالای سرمایه ای است ، کلا از کار و زندگی ، سر در نمیاره و صبح تا شب اش در گیر دویدن و جبران افت یه مشت ابزار و وسایل زندگی است و اطرافش از اصل زندگی ، خبری نیست..!

      1. عارف لحن صحبت کردنت خوب نیست
        من کاری به تجارب زندگی شما یا طرز فکرتون ندارم چون نه منطقیه نه عاقلانه!
        من ترجیح میدم ماشینیو بخرم که هم مشخصات فنی خوبی داشته باشه هم افت قیمت معقول نسبت به ماشینهای همردش وقتی میبینم ام جی افت قیمت بیشتر از عرف داره برام یه پوینت منفیه و قطعا تو انتخابم تاثیر میزاره اکثر مردمم همین نظرو دارن گواهش هم پر فروش بودن ماشینهای عرف بازار حالا یکی مثل شما افتش براش مهم نیست نظرش محترم! دقت کن نظرش محترم یاد بگیر به نظرات بقیه توهین نکنی چون جواب دادن توهین که کار ساده ایه پسر خوب!
        در ضمن اونیکه 130 داره عقل داره ولی دلیلی نداره که شناخت روی ماشینهای بازارم داشته باشه! باید تو همین سایتها اطلاعات بدست بیاره و با علم به این مطلب که ام جی افت قیمت بیشتری نسبت به همرده هاش داره تصمیم به خریدش بگیره همین!

        1. پسر جان ، شما هر وقت پول خرید ماشین صد میلیونی را داشتی ، بعد بیا در مورد منطقی بودن خرید و روش زندگی صحبت کن.. یه عده بی ماشین و بی اطلاع ریختن توی این سایت ها و همش حرف های صد من یه غاز..!
          اونی که توانایی خرید این رنج خودرو را داره مانند شما در مورد افت قیمت و حساب یک قرون دوزار حرف نمیزنه..! و اتفاقا میدونه پولشو کجا خرج کنه.. منطق و دیدگاه اونی که ماشین 100تومنی میخره با کسی که پارس و پراید میخره ، فرق داره..
          در ضمن فکر نکن مثلا خیلی با ادبی و کلاس برای من نذار..

          1. من که زیر پامه بچه جان شما چی به غیر از توهم و خواب تا حالا سوار شدی!؟ گذاشتن پشت فرمونشم بشینی!؟ یه عده مثل من سوار این ماشینها میشن یه عده مثل شما پوسترهاشو میچسبونن تو اتاقشون! در حد وسعت صحبت کن نه آرزوت!
            اتفاقا منی که توانایی خرید این رنج ماشین رو دارم میرم اونیو میخرم که افت معقول داره و هر وقت خواستم به قیمت ازم بخرن نه مثل شما 2 ماه اگهی کنم اخرشم با التماس بفروشمش!
            در ضمن من با هر کسی به اندازه شعور و فهمش صحبت میکنم متاسفانه با شما رعایت همین حد از احترامم زیادیه در خور احترام نیستین!
            ماشین چینی و این همه افاده! D ;

          2. عزیزم..
            به کمپین تون ادامه بدید.. بالاخره شما هم صاحب خودرو میشید..!
            شما هر موقع سوار ماشین شخصی خودت شدی به افتش هم فکر کن و اگر نه این همه وراجی ، گزافه است..

          3. گل پسر تو خوندن متن فارسی که نباید مشکل داشته باشی! عرض کردم اونی که شما تو توهمشی زیر پامه به اسم خودم نه مثل وانت استیجاری زیر پای شما که هنوز داری قستاشو میدی!
            این ارجیفم بمن تحویل نده وقتمو تلف میکنی بلغور کردنم حد داره…

          4. ملا لغتی اولا تو نه و شما کجا بزرگ شدی عمویی که اینجوری تربیتت کردن!? تو مدرسه فقط دیکته بهت یاد دادن!?
            دوما بعد اینکه دیکته بچه هارو تصحیح کردی برو خونتون که بدجور وقت مردمو داری تلف میکنی!

          5. آقا AREF از شما بعیده!! شما از ام جی سوارهای قدیمی هستی و ما از شما یاد گرفتیم!!
            لطفا روی اینجور چیزا بحث نکنید ولی در مورد افت قیمت حق با شماست و MG هم مانند بقیه افت دارد ولی چون شرکت همیشه شرایط خوبی برای فروش مدل های صفر دارد ، بازار دست دومش زیاد تعریفی نداره ولی الان خیلی بهتر از دو سال پیش شده و همه این برند را به خوشنامی و دوام ، شناخته اند.

        2. همچین غیرمنطقی هم نمیگه احمد .الان سایت باما را داشتم قیمتاشو چک میکردم ماشین ام جی gs 160ملیونی رو با ۱۵هزارتا کارکرد زده ۱۲۰ تومن.اا خیلیه ۴۰ملیون افت برا ۱۵تا کارکرد. به نظرم mj رو صفرشو نباید خرید دست دومش به صرفه تره .هم افت قیمتو کرده هم خواستی ردش کنی افت قیمت کمتری داره نسبت به پولی که دادی. مملکت جالبی داریم اا .ام جی جی اس قیمتش حتی از ام جی ۶ مگنت ۱۲ هزارو ۷۰۰دلاری کمتره ولی باید ۱۶۰ملیون پول داد جاش.۳برابره سود کارخونه اا

          1. سعید جان ، زنگ بزن به اون بابا ( همونی که قیمت جی اس رو 120 میلیون گذاشته ) ، این بابا زده گیربکس ماشین رو ترکونده ، بعد سرخود رفته با یه مکانیک اخراجی از مدیا ، یه قطعه از گیربکس رو وارد کرده و گیربکس رو مثلا راه انداختن ، بعد از دوهفته هم گارانتی ماشین باطل شد و هم گیربکس پوکید ، اگه عکسهای ماشین رو ببینی تعجب میکنی که چطور با یه کراس اوور ، طرف رفته تو باتلاق که تا بالای کاپوت ماشین تو آب بوده و کلی گاز داده و آب رفته تو ای سی یو ، حتی اخطار سیستم ecu رو دیده باز تلاش کرده بیاد بیرون که باعث اورهیت شده گیربکس شد.

            احمد آقا

            شما درست میفرمایید ، کلا ماشین هایی که تو بورس بازار نیستن ، جدا از همه قابلیتهاشون ، افت قیمت بیشتری دارن و این خاصه ام جی نیست ، و دقیقا با حرفهای کیوان موافقم ، ما خانوادگی هوندا آکورد داریم و من ام جی 6 ، واقعا از رانندگی باهاش لذت میبریم ولی افت قیمت هم داره ، ولی بهتر از اینه که پول بی زبون رو بریزیم تو جیب دلال .

    2. آره عزیزم منم میدونم نسل ۶ فیس لیفته اتفاقن چون خودم پارسال میخواستم بخرم رفتم نمایندگی چکش کردم من منظورم تفاوت قیمتیشون بود.. از نظر سواری واقعیتش من ام جی رو از النترا و مزدا ۳ بیشتر میپسندم چون هر ۳ تاشون رو چک کردم … متاسفانه با احترام ب نظرت من با نظرت در مورد سرمایه بودن ماشین موافق نیستم البته تو ایران خیلیها اینجوری فکر میکنن ولی کی حاضره سرمایه گذاری ای بکنه ک بعد از ۲ سال حتی اگه تصادف هم نداشته باشه باز هم از اصل پولش کم بشه؟ اگر بخواهیم از قوانین اقتصادی پیروی کنیم حتی ساختمان هم جزو سرمایه حساب نمیشه بلکه تو سرمایه راکد محاسبه میکننش.. البته باز هم میگم این تفکر ک ماشین سرمایه هستش تو ایران جا افتاده متاسفانه…باز هم میگم من ماشینم چینی نیست ک بخوام طرفداری بکنم ولی واقعن تو این چند وقته پوست انداختن.. من یادمه سال ۹۱ تو ترکیه اولین بار با دوستم جیلی رو دیده بودیم هر چی فکر کردیم ک این ماشین چیه نفهمیدیم اتفاقن زیاد هم بود.. بهر حال هر کسی با دیدگاه خاص خودش ب استفاده از ماشینش نگاه میکنه و نظر همه هم محترم هستش… اتفاقن اگه تو همین کانال دنده ۶ ی سرچ کوچیک بکنید ۱۵ ماشین منتخب مردم انگلستان هستش ک ام جی هم جزوشونه جایی ک خیلی از بزرگان و خیلی از ماشینهایی ک اینجا معروفتر هستن خبری ازشون نیست

      1. کیوان جان منم به نظر شما احترام میذارم جالبه یکی مثل شما ادب رو رعایت میکنه تو بحث یکی مثل عارف بگذریم…
        درباره خوب یا بد بودن ام جی من همونطور که تو پست اولم گفتم نظری ندارم چون امتحانش نکردم ولی افت قیمت بیشتری نسبت به همرده اش داره که نکته مثبتی نیست
        با توضیحتون کاملا موافقم و هر کسی نسبت به وضع مالی خودش تصمیم میگیره چه مقدار از پولش رو به خونه و ماشین و … اختصاص بده و افت قیمت هم شاملش میشه و طبیعیه ولی یکی از جنبه های خرید خودرو در ایران حالا درست یا غلط بازار فروش اون ماشین هم هست برای همین هم ماشینهای رو بورس بیشتر خواهان دارن و افت قیمتشون هم کمتره و این نکته از نظر من برای ام جی نسبت به رقبای هم قیمتش پوینت منفی محسوب میشه

    3. کسی که ماشین ۳۰ تومنی میگیره به فکر افت قیمته!!!
      اصلأ تو رده ۳۰ تومن چند تا انتخاب هست که بفکر افت قیمت باشن!!!
      ماشین تا ۴۰ میلیون معمولأ سالی ۱ تا ۲ افت دارن که چیزی نیست.
      ام جی انتخاب منم نیست
      چون اگه قرار به لذت رانندگی باشه که مزدا و میتسوبیشی هست.
      توی قدرت ، کیفیت ، طراحی و … کم میاره.

  6. تمام صحبت هایی که می خواستم بگم احمد عزیز گفت من به صحبت هاش اضافه کنم که ام جی gt فارق ازینکه خودرویی چینی است با این حال واقعا طراحی داخلی و خارجی زیبایی داره بخصوص تریم داخلی و ورودی تهویه و آمپر و صندلی و چیدمان اونها که زیبایی خاصی داره نمای عقب هم نقطه قوت mg است که شبیه گرنجور طراحی شده و کمی تم آمریکایی داره و بلحاظ طراحی و رعایت اصول آن نمیشه زره ای به ام جی خرده گرفت اما هرطور نگاه کنیم این خودرو قدرتی شبیه سراتو سایپایی 1600 سی سی اتمسفریک (تنفس طبیعی ) داره که هر 100 کیلومتر 6 لیتر بنزین مصرف میکنه حال آنکه ام جی جی تی بالای 10 لیتر و مبحث قیمت که ام جی برچسب 115 ملیونی داره درصورتیکه همرده این خودرو سرانو سایپا 76 ملیونی است اما ام جی امکانات خوبی داره که سراتو سایپا نداره در مقام مقایسه بین mg gtو سراتو 2016 برد 100% با سراتو است که دارای رادار و کول باکس و آینه های هشدار دهنده و ترمز اضطراری است با 147 اسب بخار و گشتاور بسیار بالاتر در مقام مقایسه با النترا 2015 که هم قیمت است النترا با طراحی بهتر و امکانات بیشتر و قدرت و گشتاور بازهم پیروز میدان است در مقابل مزدا 3 با شتاب بیشتر و آپشم های بیشتر و مصرف کمتر بازهم مزدا بهتر است کلا خودروهایی که بصورت مختصر نام بردم همگی دارای موتور اتمیفریک بودند که دارای خرابی کمتر و تعمیرات در فواصل زمانی طولانی تر نسبت به موتور توربو شارژ با بازده ضعیف ام جی جی تی است

    1. جناب مهندس طراحی که 2000 درصدش کپی از رنو فلوئنس.موتورش هم که چیزی نگم بهتره.همچین میگن gt انگار 700 اسب بخاره.آریا قدیمی ها هم مثل این 128 اسب بخارن.برند هم که نداره.قیمت هم که عاقلانه نیست.حالا بفرماین ادامه بدین!!!

    2. “شرکت های کیا و هیوندایی پرداخت جریمه 41.2 میلیون دلاری را قبول کردند. این جریمه توسط وکیل مدافع هایی از 33 ایالت آمریکا و بخش کلمبیا در نظر گرفته شده و دلیل آن نیز تقلب و زیاده روی هایی این دو کمپانی کره ای در اعلام مصرف سوخت خودرو هایشان اعلام شده است.”
      خبر اخیر “دنده 6” از تقلب دو کارخانه متقلب کره ای!!!!

  7. چند سال دیگه فقط اتاق می فروشن ،موتور 1500 سی سی توربو یا این خروجی ، فقط اصطحلاک این موتر برده بالا این توربو ،
    این ماشین یک ماشین ایده ال نیست ، باید در سطح مزدا سراتو النترا باشه ، ولی با این خروجی می خواد با کی رقابت کنه، این ماشین باید موتر 2000 سی سی اتمسفریک با 140 تا 150 اسب وارد می شد ، اونوقت با این قیمت ادم می رفت سراغش ، برادر من مهندسی مهندسی که میگین والا چیزی که نشون نداده. موتر خروجی کمه ( تیوولی 1600 سی سی با این یکی خروجیش) ترمز که من تو چنتا بررسی خوندم عالی نیست. سره پیچ کم فرمانی داره ، درسته سراتو النترا هم هر کدوم ازین ایرادات دارن ولی mg gt یک مشکله اصطحلاک موتورم یدک می کشه

    1. شما اول یاد بگیر استهلاک رو چطور می نویسند بعد در بجث فنی شرکت کن..

      یه سری از رعایت ادب و … آنچنان صحبت می کنند که نمی فهمند پرت و پلا گویی در سایت های تخصصی و فنی ، خود بدترین توهین به کاربران سایت هست .
      افرادی که ماشین ها را از روی عکس و “این شبیه اونه” و “اون یه چرخش میرزه” و “آشغاله” و “لگنه” و … بررسی می کنند و چیزی در چنته ندارند ..!
      نمونه بارز این جور رفتارهای ناهنجار همین سان مارتین که پدر سایت ها رو با حرف های بی ربط و اون سراتو سایپا که در آرزوی خریدشه ، درآورده..!

          1. یک کلمه مینویسه با سه تا غلط املایی .. ادعاش هم میشه !!!
            یه مشت بی سواد و بی ماشین این سایت های تخصصی را با سایت های اجتماعی و چرت و پرت عوضی گرفتن و صبح تا شب ، مزخرف و غلط می نویسند و تازه پررویی هم می کنند..!

    2. فرحان جان ، بوست توربو این خودرو بسیار پایین است ولی گشتاور فوق العاده ای دارد و برای همین این شتاب رویایی را دارد.. بوست پایین با بنزین ما سازگاری خوبی داره و اتفاقا خودرو های توربو امروزی در صورت نگهداری صحیح ، از استهلاک پایین تری نسبت به خودروهای اکو بوست ، برخوردارند.

  8. دوستانی که معتقدن قدرت موتور ام جی جی تی با سراتوی 1600 مونتاژ سایپا و یا تیوولی برابره باید اینو مد نظر داشته باشن که اسب بخارشون تقریبا در یه حده اما نه گشتاورشون حد اکثر گشتاور سراتو 1600 سی سی 156 هست و تیوولی هم 160 در حالی که حداکثر گشتاور ام جی 210 هست پس از نظر گشتاور موتور هاشون با هم قابل قیاس نیستن

  9. شتابش که از سراتو 1.6 سایپایی کمتره گشتاور بیشترش نتونسته شتابش افزایش بده یکی دیگه از مشکلاتش قیمت بالاش که واقعا با این موتور ضعیف توجیه نداره حداکثر قیمتی که متصور هستم برای ام جی جی تی چینی نهایتا 80 ملیون است

  10. اصلا به این قیمت نمیارزه
    اینا با خودشون چی فکر کردن 115 میلیون!!!
    طبق معمول افت قیمت تپل خواهد داشت

  11. من تو آرزوی چیزی نمیمونم تلاش کردم و الان اتومات دارم AREEF که با خزعبل گویی ها و عشقت به کشور اصلیت یعنی چین آبروی هرچی ام جی سوار بردی کمی ادب و تربیت امتحان کن شاید این همه توهین کردی کمی با منطق و صحبت های عاری از لجبازی و کینه توزی پیش میرفتی الان عوض شده بودی کمی چشمهات باز کن چینی ها هیچوقت در رنکینگ ها اعتباری نداشتن و نخواهند داشت داری از چیزی که وجود نداره حمایت میکنه این قبری که واسش گریه میکنی مرده توش نیس چین از اول هم بی کیفیتی در وجودش نهادینه شده این صحبت های چینی درجه یک و دو هم دروغی بود که سالیان سال به خورد ملت دادن و ما چینی درجه یک یعنی mgو لب تاب های چینی و گوشی هواوی درجه یک هم دیدیم که چقدر مرخرف بودن بهر طریق این خودرو به زعم من و سایر کاربران بیشتر از 70 تا 80 تومان براش قیمتی متصور نیستم

  12. خیلی بیارزه 80 چه خبره ماشین چینی نمیارزه بالاش انقدر پول بدی موقع فروش بیچارت میکنه!

  13. چقدر این خودرو زیباست و طراحی یونیک و دلربایی داره …
    بر خلاف نظر برخی دوستان ، قیمت خوبی هم داره… (البته تا بحال در مورد وارداتی ها ، کسی نگفته قیمت خوبی داره!!)
    در تایلند هم این خودرو تولید میشه و قیمت 76000 Baht را دارد که میشه حدود 76 میلیون تومان..
    با 40 درصد گمرکی و 3 درصد ثبت سفارش و 10 درصد شماره گذاری و 4 درصد دارایی و 10 میلیون اسقاط فرسوده و 10 درصد ارزش افزوده و 5درصد نوسازی ناوگان آمبولانس ( پولهای گزافی که در ایران ، دولت می گیرد تا شما سوار خودرو با کیفیت شوید) ، قیمتش خوب در اومده.. تازه 3 درصد گارانتی و هزینه حمل بماند..
    دوستان فکر می کنند در میان این دریافت های دولتی ، سود نمایندگی وارد کننده چقدر است که می گویند سیاست قیمت گذاری اشتباه است!!! وقتی اصل و فرع قضیه را دولت میبره ، وارد کننده کجای کاره که سیاست قیمت گذاری داشته باشه!!!
    این ماشین در تایلند با الانترا تقریبا هم قیمت است در صورتیکه در ایران 25 میلیون ارزون تره…!!!
    منصف باشیم.. علت گرونی ها جای دیگر است و اگرنه توی ایران هم مانند همه جای دنیا قیمت های جهانی و نسبت هاش درست بود..

  14. بعضی دوستان در این سایت های خودرویی چنان نظرات ساده لوحانه و غیر فنی می گذارند که از خواندن آنها به حال نسل این چنین کم سواد باید افسوس خورد. همه اش شده برند و حجم موتور و توان اسب بخار..! فقط همینا رو یاد گرفتند.
    دوستان فکر می کنند توان این ماشین و گشتاورش قابل نیست که این از اون حرف های خنده دار است . اولا اینکه موتور و توان لازم ماشین شهری بر اساس وزن و میزان لازم برای رسیدن به اعداد مورد نیاز تعریف می شود . توان و گشتاور دو عدد مربوط به موتور است و همیشه در دسترس راننده نیست بلکه باید ببینید چقدر از این توان و نیرو به چرخ ها می رسد چون قبل از اینکه این توان و گشتاور به چرخ ها برسد گیربکس قرار دارد و وزن ماشین و زوایای انتقال نیرو و وزن و قطر چرخ ها و حتی ایرودینامیک ماشین در خروجی توان بر روی جاده موثر است . اینکه یک ماشین چقدر خوب طراحی شده باشد به توان و گشتاور کمتر ربط دارد تا اینکه بدانیم صفر تا صد یا 100 تا 160 را در چه زمانی میرود و یا در بازه های مختلف در چه دور موتوری است و چقدر گشتاور در دسترس است .
    تمامی این شاخص ها با اعداد تست ها بدست می آید و قضاوت با دو عدد توان و گشتاورکودکانه و احمقانه است .
    این ماشین شتاب فوق العاده زیر ده ثانیه را با موتور 1500 سی سی دارد ضمن اینکه مصرف پایینی هم دارد . همین کافی است که به طراحی ان احترام گذاشت و آنرا بسیار چابک دانست .
    در این زمینه کاملا مشخص است که این خودرو با این موتور کوچک و کم مصرف که به آن esmall gasoline engin می گویند حتی از پس تمامی رقبای خود در ایران مخصوصا ماشینای کره ای که بازدهی پایینی دارند بر می آید .
    یه دوست انگشت نما و معلوم الحالی ، این خودرو را با خودرو قدیمی سراتو سایپا مقایسه میکنه و اعداد خنده داری هم در مورد مصرف سوخت این دو بیان میکنه!!!! و بازدهی موتور آمریکایی این خودرو را با موتور عتیقه سراتو 2011 مقایسه میکنه!!!
    توی اطلاعات بیست سال پیش پدرامون مونده و فکر میکنه چین ، چین 10 سال پیشه !! ضمن اینکه طراحی این خودرو مال مهندسان انگلیسیه و کیفیت ساخت بالایی داره… موتورش هم مال جنرال موتورزه و در بسیاری از خودروهای اپل و جنرال موتور و سایک استفاده میشه و از شاهکارهای موتور سازی روز آمریکاست (همین موتور بدون توربو روی MG3 و رووی 350 هم هست).
    این دوستمون فکر میکنه بقیه نفهمند و با اسامی گوناگون تمام این سایت رو پرکرده از کیا سراتوی سایپا و صنعت کره…!!!!!
    بابا ول کن این مزخرف مونتاژی سایپا رو با اون قیمت !! بعد میگه MG GT گرونه!!!؟؟؟؟ لابد این MG باید هم قیمت سراتو بی کیفیت ، قدیمی و بدون آپشن سایپا با اون رنگ افتضاح و صندلی پارچه ای و باتری و لاسنیک ایرانی قیمت بخوره!!؟؟ تمام امکاناتش رو هم که باز کردند… ماشینم که مال دو نسل پیشه… بعد هم قیمت این اعجوبه MG باشه؟؟؟

    1. حامد جان نظر شما رو قبول دارم باور بفرمایید مقایسه موتور سراتوی 1600 مونتاژ سایپا با ام جی تی جی واسه منم عجیب بود چوناز نظر گشتاور قابل قیاس نیستن و همچنین مصرف سوخت بالای 10 لیتر به صورت ترکیبی هم همینطور من نمیدونم این اعداد رو بر چه اساسی عنوان میکنند یا در جایی دیگر گفتن کیفیت داشبورد بسترن پایینه و در مقابل از کیفیت بالای داشبورد ماشین های کره ای سخن گفتن در حالی که من هیوندای اکسنت کره ای سوار شدم کیفیت داشبوردش به جرات میگم از بسترن که حدود 25 میلیون گرونتره پایینتر بود یا در سایتی دیگر شخصی اومده بود و گفته بود در خوزستان با این پول میشه بهترین ماشینا رو تهیه کرد و در ادامه گفته بودن سمند و پژو چی از این ام جی چینی کمتر دارن که ملت میرن اینو میخرن!!!!! ( جالب اینجاست اون شخص داره پلاک اروند رو با پلاک ملی مقایسه میکنه در استان خوزستان در طول هر سال شما فقط یک بار اجازه دارید از استان خارج بشید و تازه اونم با هماهنگی قبلی باید اول برید ثبت نام کنید و منتظر باشید تا بهتون اعلام کنند کی اجازه دارید از استان خارج بشید و پلاک هم باید تعویض بشه و …………… اصلا مقایسه پلاک منطقه ازاد با پلاک ملی اشتباهه )به هر حال منم این افت قیمت نسبتا بالای خودرو های ام جی رو قبول دارم اما از نظر بنده لذت رانندگی که ام جی داره رو محصولات هم قیمت کره ای ندارن

  15. بالای 80 اکثر دوستان موافق هستن نمی ارزه حالا تو که خیلی به مذاقت خوش اومده برو 115 ملیون بریز پای این خودروی 100%چینی ببینم راست میگی؟ و حرفت و عملت یکیه ؟ نه که نیس اگه اینقدر پول داشتی حاضرم شرط ببندم پای چنین خودرویی پول نمیدادی

    1. ماشین ها قیمت جهانی دارند و دلبخواه تو و امثال تو (با اسامی کاربری دیگرت) نیست که.. پول هزینه های دولتی را کی میده؟؟
      شما پول خرید نداری ، دلیل نمیشه همه ماشین ها به اندازه بودجه ات بشه!!! یادمه در مورد فرانسوی ها هم همین پرت و پلا ها رو میگفتی و فقط کره ای ها می ارزیدند.. اونم با این خبر هایی که هر روز تق یکیشون داره در میاد
      شرکت سایک تمام محصولاتش کیفیت برتر یا برابر با خودروسازان انبوه جهانی داره و از کره ای های هم رده برتر نباشه ، کم تر نیست.. ضمنا کره فکر کردی کجاست؟؟ پسر جان شرکت های بزرگ چینی از جمله سایک ، از کره ها رد شدن و بزودی همانطور که خبر هاش داره میرسه ، دوران افول و ورشکستگی کره ها در راهه و شما بی خبری …کره ای ها بزودی در شرکت های چینی ، حل و جذب میشن..
      ولی همون که میگی سراتو سایپا ، معلومه تو کله ات چیه!! دیگه با امثال تو (اسامی کاربری دیگرت) هم بحث ندارم

      1. این آقای سانمارتین فکر میکنه چون تنها ماشینی که سوار شده پراید بوده و پوستر های زیادی از سراتوی آشغال سایپا داره،باید از ماشینای کره ای دفاع کنه.اگه اینطوره منم یه بار پشت ولوو xc60 نشستم پس نصف سهام شرکت ولوو متعلق به منه

  16. به نقل از یک فردی در سایت خودروبانک
    خخخخ با این قیمت میشه تو خوزستان که منطقه آزاده بهترین برندهای دنیارو سوار شد مثلا میشه یه دونه بنز 2014 کارکرده خرید یا میتونید برندهایی مثل دوج کرایسلر شورلت رو سوارشید
    حاجی کی میاد 115 تومن پول مفت رو میده به یه چینی !!!؟؟ خب چه کاریه یه ماشین ایرانی بخر بقیه پولتو هم پس انداز کن مثلا این ماشین چه حسی میخواد بهت بده که سمند یا پژو نمیده؟؟؟ بعضیا عقلشون به چشمشونه تا میبینن یه ماشینی فروش بالایی داره و یه کم ظاهرش بین مردم محبوبه حتی اگه چینی باشه و قیمتشم بالای 200 تومن باشه میرن میخرن اخه چه فایده داره؟؟؟ واقعا یه ذره فکر کردن چقدر اصطحلاک مغزتو میبره بالا!!!!!؟؟؟

  17. اقا حامد اسامی کاربری دیگه سانماترین که میگی منظورت دقیقا کیان!؟ هر کی اینجا گفته به این قیمت نمیارزه!؟ بنظر منم این ماشین به این قیمت نمیارزه و محصولات ام جی نسبت به همرده هاش افت قیمت بیشتری دارن خب اگه من سانمارتینم بگو در جریان باشم بعد بحثو ادامه بدیم
    من بشخصه امکان نداره مزدا 3 رو ول کنم این ماشین رو انتخاب کنم حالا یکی دیگه ممکنه انتخاب کنه نظرش محترم

    1. احمد جان همین ک نظر دیگران رو محترم میشماری نشون دهنده پختگی شخصیت شما ست… صحبت من و بیشتر دوستان هم همینه … یکی ام جی خوشش میاد یکی پراید و یکی ماکسیما و الی ال اخ… ولی این که بعضی از دوستان بدون داشتن اطلاعات فقط حرف میزنن خوب یکم دور از انتظاره… کامنتهای منو بخون ببین جواب چی دادن… حالا بیام بگم من قبلن سورنتو زیر پام بوده خودم قابلیتهاشو میدونم؟

  18. ام جی با تولید محصولات بی کیفیت که تا بحال در هیج رنکینگی شرمت داده نشدند فقط میتونه هواخواهانی مثل امثال بردیا و حامد داشته باشه
    در گزارش اخیر کانسیومر ریپورتز بازهم کره ای ها و ژاپنی ها جزو 5 خودوری اول باکیفیت جهان شناخته شدند و تا بحال من در جایی نشنیدم که سایک موتور چینی چنین ادعایی که شما افراد چینی دوست میکنید داشته باشه اگر این خودور 115 ملیون ارزش داره پس کیا سراتو 2016 باید 200 ملیون و مزدا 3 تولیدی داخل 160 ملیون قیمت بخورن که اینطور نیست و کلام آخر دیگه ازین تهمت های بی پایه و اساس و نخ نمای شما نه ناراحت میشم و نه تاثیری بر روند شفاف سازی موضوع خودورهای فیک چینی در ایران داره مشتری عاقل همواره بهترین هودورهای کره ای و ژاپنی بعنوان اولویت خود انتخاب میکنه امجی جی تی تنها با قیمت زیر 80 میتونه نظر برخی چینی دوستان جلب کنه چرا که در رنج بالای 80 خودورهای خوب چینی مثل jac s5 اتومات و هاوال وجود دارند که فرق آنچنانی با امجی در مبحث کیفیت ندارند و از اقبال عمومی بیشتر و قیمت کمتری برخوردارند ولو اینکه در این رنج قیمت مزدا 3 صفر کیلومتر بهمن با موتور قوی اتمسفریک بی آزار و اذیت با انواع آپشن های کاربردی و شتاب زیر 9 ثانیه برترین گزینه است

    1. بله جناب سن مارتین همونطور که قبلا هم عنوان کردم بنده محصولات ام جی بخوص 6 و 550 قدیمی و جی تی رو به هیوندای اکسنت و کیا ریو5 ترجیح میدم شما به موتور ام جی جی تی میگید نسبت به قیمت 115 میلیونیش ضعیفه اما از اکسنت و کیا ریو 5 که بالای 100 میلیون هستن تعریف میکنید قدرت موتور اونا که خیلی از ام جی ضعیفتره ضمنا شما هم فقط به اسب بخار توجه میکنیدو اهمیتی به گشتاور نمیدید بارها دیدم عنوان میکنید اسب بخار کیا سراتوی مونتاژ سایپا مثل فلان ماشینه اما حرفی از گشتاور نمیزنید یا میفرمایید مصرف سوخت ام جی جی تی باللای 10 لیتر هست اونم به صورت ترکیبی شما بر چه اساسی به این نتیجه دست پیدا کردید؟ شما به محصولات ام جی واژه بی کیفیت رو نسبت میدین و از کره ای ها تعریف میکنید کافیه یک بار درون هیوندای اکسنت بنشینید و یا حتی النترا و به بی کیفیت بودن جنس داشبورد و تو دریهاشون پی ببرید و همچنین من با قیمت گذاری این مدل ام جی موافق نیستم جا داشت قیمتش خیلی کمتر باشه و بنظرم ام جی 6 نسبت به قیمتش ارزش خرید خیلی بیشتری رو داره و مزدا 3 رو به ام جی جی تی ترجیح میدم اما مشکل من فقط با این بخش صحبت شماست که اکسنت و ریو و امثال اینا رو با کیفیت میدونید و ام جی رو بیکیفیت من ام جی رو در مقایسه با محصولات ژاپنی و برخی از اروپایی ها از کیفیت پایینتری برخوردار میدونم نه در مقایسه با کره ای هایی همچون اکسنت و ریو 5 و سراتوی مونتاژ سایپا

      1. دوستان من نظرم اينه همگي يك گلريزون راه بندازيم براي اين دوستمون sunmartin يك كيا سراتو بخريم دست از سرمون برداره..
        آخه دوست خوبم كيا سراتو در مقابل ام جي ٦ حرفي براي گفتن نداره. آخه در حدش نيست. ام جي ٦ رو بايد با اپتيما مقاسه كني كه باز اون هم در مقابل خيلي از توانايي هاي ام جي ٦ كم مياره. فقط از نظر ظاهري اپتيما دلبري ميكنه. اما مثل دختري ميمونه كه زياد آرايش كرده و اصل داستان چنگي به دل نميزنه
        بنده ام جي ٥٥٠ دارم و برادرم اپتيما. خودش با اينكه تعصب زيادي رو ماشينش داره باز اعتراف كرد كه داخل ام جي و هندلينگ و تسلط در رانندگي و جاده به مراتب بالاتر از اپتيماست. من تعصب خاصي رو هيچ خودرويي ندارم اما اينكه بياي سراتو رو كه كمي كيفيتش بالاتر از پرايده با ام جي مقايسه كني كه هيچ بالاتر هم بدوني مضحكه..
        خودروي كره اي لذت سواري ندارن و فقط اين نوع لذت رو ميشه تو خودروهاي اروپايي بدست آورد
        و از اونجايي كه ام جي انگليسي بوده و حتي داراي شاسي دايناميك هست واقعا در حد خودش بينظيره.

  19. بردیا جان

    این سان مارتین معلوم الحال رو زیاد جدی نگیر ، وقتی نمیتونه استدلال کنه که چرا ام جی چینیه ولی ولوو چینی نیست و مستقیم میره تو دیوار ، فقط هم از حلبیهای کره ای تعریف میکنه که تو بازار ایران فقط بخاطر رخ عامه پسند و بازار دست دوم ( مثل پراید ) استقبال میشه چون مردم هنوز ماشین رو سرمایه میدونن .
    از نظر کیفیت که صد در صد ام جی بالاتر از کره ایهاست ، یک انگلیسی اصیل با تکنولوژی 95 ساله کجا ، یه کره ای با تکنولوژی عاریه ای 40 ساله کجا .
    آدم باید خیلی از عقل دور باشه که یک برند رو بخاطر محل ساختش زیر سوال ببره ، از همین آقا سوال کنی که سانگ یانگ کجائیه ، میگه کره ای هست ، بعد میگم جگوار کجائیه ، میگه انگلیسی و ولوو کجائیه ، میگه سوئدی .
    جالب اینجاست که :
    – تاتا هند مالکیت سرمایه گذاری جگوار و لندوور رو داره و تو هند مونتاژ میشه و دفتر طراحی تو انگلیس – میشه انگلیسی
    – ماهیندرا هند مالکیت سرمایه گذاری سانگ یانگ رو داره و تو هند مونتاژ میشه و دفتر طراحی تو کره جنوبی و چین – میشه کره ای
    – جیلی چین مالکیت سرمایه گذاری ولوو رو داره و تو چین مونتاژ میشه و دفتر طراحی تو سوئد – میشه سوئدی
    و اما :
    – سایک چین مالکیت سرمایه گذاری ام جی رو داره و تو چین مونتاژ میشه و دفتر طراحی تو انگلیس – میشه چینی بی کیفیت !!!!!

    اینها جز حسادت و تخریب چیز دیگه ای نیست و جالبه تو این 5 سال حضور ام جی تو ایران ، این آدمها فقط تونستند به ساخت چین بودن این برند گیر بدن و یادشون رفته که بزرگترین و معتبرترین برند دنیا یعنی اپل هم تو چین ساخته میشه .
    مشکل اصلی این آدمها ، ندانستن کلمه تحت لیسانس هست .

    1. بله حمید جان یه مقایسه ای انجام شده بود بین ام جی 6 و مگان و مزدا3 و کیا سراتو که ام جی در بسیاری از زمینه ها پیروز شده بود و در اخرم ام جی رو برنده دونسته بودن اما در بخش کیفیت گفته شده بود بالاترین کیفیت رو مزدا داره و پایین ترین کیفیت رو کیا سراتو و جالب اینجاست اون سراتو وارداتی بود که چنین لقبی بهش نسبت داده بودن حالا حساب کنید سراتوی مونتاژ سایپا کیفیتش در چه حدیه در کل بنظرم برخی از ماشین های کره ای انچنان آش دهن سوزی نیستن که بخوایم ازشون تعریف کنیم و بعضیاشون نسبت به قیمتشون چیز خاصی ندارن نمونه بارزشم کیا پیکانتو و هیوندای ای 20 و هیوندای اکسنت و کیا ریو 5 که واقعا در حد 75 تا 100 میلیون نیستن

  20. من معمولا در بحث ها کمتر شرکت می کنم چرا که سطح اطلاعاتم نسبت به دوستان بالا نیست من نه سراتو و نه مزدا و نه النترا داشتم واز روی تجربه شخصی خودم که ام جی 550 داشتم میگم می توان همیشه ام جی را بعنوان یک گزینه جهت خرید انتخاب کرد من از این خودرو راضی بودم

  21. کاش یه نفر در باره این ماشین صحبت میکرد مثلا تجربه خودشو از رانندگی با این ماشین برای دیگران میگفت مثل صحنه فیلمی شده که 10 نفر ریختن سر یه نفر و به خیال خودشون گرفتنش بعد که از هم جدا میشن میبینن اون نفر از بین دست و پای جماعت در رفته و فرار کرده اینجا هم ظاهرا تنها موضوعی که مهم نیست ام جی جی تی هست افراد در باره همه چی حرف میزنند الا بررسی ام جی جی تی

  22. دوست من جناب sunmartin عزیز من همیشه سعی میکنم ب نظرات دیگران احترام بزارم و معتقدم ماشینی ک هر کسی سوار میشه برای خودش با توجه ب بودجه ای ک صرف خریدش کرده و لذتی ک از سواریش میبره عالیه ولی وقتی بعضی از نظرات رو میخونم واقعن تعجب میکنم.. بزرگوار مقایسه s5 با MG GS م3 مقایسه گربه با پلنگ میمونه…S5 ب خودی خودش ماشین خوبیه ولی مقایسه اش با GS واقعن خنده داره مگر اینکه کسی یا اطلاعات نداشته باشه یا اینکه بخواد فقط بگه حرف خرف منه .. در مورد هاوال هم فقط H9 امکان رقابت رو با GS داره که با توجه به اینکه سی و خورده ای از GS گرونتره من خودم فکر نمیکنم بتونه جا بیفته.. این مطلب ی خاطره رو واسم تازه کرد… ی آشنایی S5 خریده بود بعد اومده بود میگفت مردم احمقن ک میرن گرند ویتارا میخرن تو آفرود جک خیلی سرتره.. از قدیم گفتن آدم خواب رو میشه بیدار کرد ولی کسی ک خودشو بخواب زده نه….بهر حال باید قبول کرد ک بنز و بی ام دبلیو هم مدلهای ضعیف و قوی زیاد دارن… در مورد کیا سورنتو هم فروش جهانیش رو همه خبر دارن چقدر افتضاح بود بر خلاف اسپورتیج ک بازار فروش رو ترکوند

  23. امان از بی اطلاعی برخی دوستان که برترین خودوری میان سایز suv جهان یعنی سورنتو را محکوم به شکست میکنند لطفا به جای درگیری کامنتی با من یه سرچ کوچک در اینترنت بزنید تا متوجه بشید سورنتو جه قابلیت های داره و با چه خودورهایی مقایسه میشه

    1. دوست گرامی sunmartin یا متاسفانه مقالات رو سرسری میخونی یا متاسفانه فقط نظر خودت برات مهمه ک مشخصه میشه اطلاعات کمی داری… من در مورد تواناییهای سورنتو صحبت نکردم در مورد بازار فروشش صحبت کردم اگر توی نت ی سرچ کوچیک بکنی متوجه فروش افتضاح سورنتو نسل جدید توی بازار جهانی میشی جایی ک حتی توی استرالیا مدیران کیا اعلام کردن توانایی رقابت رو با سایر شاسیها ندارن…

  24. خودروی توربو به سئات میگن که با موتور 1.5 خروجی 150 اسبی در دورهای متوسط از خودرو دریافت کرده نه امجی چینی با موتور 1.5 که به زحمت با یک خودروی اتمسفریک با همان حجم مقایسه میشه تکنولوژی پایین و قیمت بالا استفاده از قطعات تماما چینی و نامرغوب بازار دست دوم پرحاشیه و برچسب قیمتی گزاف و نظر منفی خریداران از جمله نقاط منفی امجی در هر مدلی است بخصوص خودروی اخیر

    1. شما خودرو اتمسفریک در ایران سراغ داری که با 1500 حجم ، 9.8 شتاب و 210 گشتاور داشته باشه ؟؟
      آخه یه حرف حسابی از تو نمی شنویم !!
      قطعات نا مرغوب در MG ها ؟؟؟ کی به این دروغ گویی هات خاتمه میدی ؟؟ عقده داری از ام جی ؟؟!!

    2. بنابه گفته خودروساز در سایت ها،150 اسب بخار در دور موتور 5 تا 6 هزار بدست می اید این به نظر تو “دور میانی” است!!!؟
      تو برای اینکه آخرش بگی کیا سراتو برتره هر چی میگی!

  25. معلومه سان مارتین عزیز اطلاعات خوبی از ماشین داره.من از طرفدارای بدون تعصب ام جی هستم ولی با این حرفش موافقم که قیمت ماشین با توجه به چینی بودنش زیاده.ام جی اگر تو انگلستان درست میشد فکر میکنید اجازه میداشت تو جی اس از این داشبورد بی کیفیت استفاده کنه.پس نگین اصالت انگلیسی فعلا چینی شده،ولی بحث سر آینه که چینی ها روز بروز دارن پیشرفت میکنن و ما تو خوابیم. اونا روز بروز ایراداشون را بر طرف میکنن چون تو رقابت جهانی هستن نه مثل ایران خودرو و سایپا به زور بچپون.

  26. بنیامین عزیز تشکر بنده خورده اطلاعالی بواسطه برخی از کارهایی که با خودور انجام میدم دارم مثلا همسایه ما سیستم ماشینش که ام جی 6 بود را خودم باز کردم و رفع عیب و میدیدم که داشبورد چه کیفیت پایین یداره و خودوریی با این قیمت نمیتونه از چینین ماتریال پایین یاستفاده کنه اگر این خودرو حتی 1 درصد انگلیسی بود امکان نداشت جنین کیفیت پایینی داشته باشه در مرود ام جی gs خودم بواسطه رانندگی و یک تست 10 روزه در نمایندگی نظرم گفتم که نه واقعا با این قیمت ها نمی ارزه وگرنه چین مشخصا در صنعت خودور پیشرفت کرده در حالی که در ایران دعوا برسر اینه که ال نوت خوبه یا رانا

  27. باز هم دروغ گویی های همیشگی تو را در مورد ام جی داریم میبینیم
    شما قبلا هم به دروغ میگفتی که رییس شرکتتان ام جی شش داشته و چه بلاهایی که به سزش نیامده و حالا هم همسایه تان!!!! دروغ گو فراموش کار میشه!!!!
    تست 10 روزه!!!؟؟؟
    سیستم را باز و رفع عیب کردی؟؟؟؟!!!
    شما که سنگ کره ای ها را به سینه میزنی که دیگه از کیفیت نگو که دیگه کره ای ها در کیفیت رسوای عالم اند

  28. بله کره ای ها بلحاظ کیفیت امسال در بین 30 خودورساز جهان در رتبه های 2 و 6 قرار گرفتند و این یعنی کیفیت واقعی

    1. اساس کار صنعت کره برمبنای طراحی های فریبنده و ظاهر است و درون مایه آن پوک و کم توان است . شما به چند تا گزارش کیفی که بر اساس نظریات مردم و عوام تنظیم شده دلخوش نباش و از مهندسان دست اندر کار بپرسی واقعیت را در مورد اجناس تقلبی و عوام فریب کره ای بهت میگویند. کره ها خوب متقلب هایی هستند و یاد گرفتند چطور سر مردم را کلاه بگذارند پس شما به سایت هایی که پسوند کانسومر دارند تکیه نکن
      بزودی تق صنعت پوچ کره در میاد

  29. یعنی تمامی تیت های کاشناسان امریکایی و اروپایی بی معنا و بی پایه و اساس است و مجلات خودرویی استرالیا انگلیس آلمان امریکا روسیه فنلاند و امارات در مورد کره ای ها اشتباه فکر میکنند ؟و جنابعالی که پا فراتر از لب تاب یا موبایل خود ننهاده ای در رد این مطلب صاحب رای هستی ؟ در تعجبم با چه اطمینان خاطری برخی افراد چنان تصورات سطحی و دور از از منطق دارند در حالیکه تمام مشتریان محصولات کره ای و مجلات به برتری روز افزون و کیفیت آنها اعتقاد دارند پس این وسط مشتری که سالیان سال از محصولات کره ای کمی و کاستی ندیده چه میشود مشتریان امروزه کره ای هارا بعنوان یکی از 3 انتخاب های خود در نظر میگرند و به این باور رسیده اند که میتوان زود شروع کرد و سریع بود

    1. مشتریان کالاهای قلابی کره ای اگر وقت کنند از فراخوان های مدام و سوتی هایی با هرینه های میلیارد دلاری شرکت های این کشور بنجل ساز ، خلاص شوند ، طعم کیفیت را در کالاهای کشور های پیشرو و صنعتی ، خواهند چشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا