اخباراخبار خارجی

بی ام و ایکس 2 و گذراندن تست زمستانی

اینکه شرکت بی ام و قصد داشته شاسی بلند کوچک ایکس 2 را در سال آینده معرفی کند بر کسی پوشیده نیست. مدلی که از طراحی سایر مدل های ایکس همچون ایکس 4، ایکس 6 و ایکس 1 بهره می گیرد و از مشخصات فنی قابل توجهی برخوردار است.

به تازگی جاسوسان رسانه ای تصاویری از این شاسی بلند آینده بی ام و منتشر کردند که نشان می دهد کمپانی باواریایی در حال تست خودرو در شرایط آب و هوایی زمستانی هستند.

چنین تصاویری نشان می دهند که فاصله بسیاری تا زمان معرفی نسخه تولیدی ایکس 2 باقی نمانده و طرفداران سخت انتظار رونمایی از آن را دارند. باتوجه به تصاویر، ایکس 2 پوشانده شده بوده و سخت می توان درباره طراحی آن اظهار نظری داشت.

اما آن چه که پیداست انتظار می رود با طراحی نزدیک به ایکس 1 و ساختاری مشابه دیگر مدل های ایکس رو به رو هستیم. بی ام و قصد داشته علاوه بر عرضه مدل استاندارد ایکس 2، نسخه M یا همان با عملکرد بالایی را عرضه دارد و احتمال فروش مدل پلاگین هیبریدی نیز کم نیست.

خودرو در دو مدل چهار چرخ محرک و دو چرخ جلو محرک عرضه خواهد شد و احتمال داشته با استقبال فروش بالایی رو به رو شود. امید می رود در یکی از نمایشگاه های سال 2017 شاهد معرفی نسخه تولیدی ایکس 2 باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا