اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

بی ام و سری ۱ جدید در حال آزمایش فنی رویت شد

بی ام و در حال توسعه سری ۱ به روز شده است. عکس‌های جاسوسی جدید نمونه قدرتمندتر M۱۳۵i را با استتار کمتری در حال آزمایش نشان می‌دهد.
بی‌ ام‌ و نسل فعلی سری ۱ را در سال ۲۰۱۹ عرضه کرد و آن را به پلت‌فرم دیفرانسیل جلو تغییر داد. مدل اصلاح‌شده همچنان به چرخش چرخ‌های جلو در ظاهر استاندارد خود ادامه می‌دهد، اما مشخص نیست که آیا این شرکت به‌طور قابل توجهی خط انتقال نیرو را تغییر خواهد داد یا خیر.

بی ام و M۱۳۵i در حال حاضر دارای یک موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ است. این خودرو ۳۰۲ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتون متر گشتاور را به هر چهار چرخ منتقل می‌کند و شایعاتی مبنی بر افزایش قدرت خروجی خودرو به ۳۱۵ اسب‌بخار وجود دارد تا با طراحی جدید مطابقت داشته باشد.
سری ۱ اسپرت، که بی ام و ممکن است نام آن را به M۱۴۰i تغییر دهد، دارای ورودی هوای بزرگ ذوزنقه‌ای شکل است. در این خودرو چراغ‌های جلوی تولیدی نصب شده است، اما تشخیص جزئیات در عقب سخت‌تر است.

چراغ‌های عقب همچنان پوشیده باقی می‌مانند و احتمالاً طراحی اصلاح‌شده‌ای را پنهان می‌کنند، اما بی ام‌ و نتوانست چهار لوله اگزوز را که از پشت بیرون زده بود پنهان کند.عکس‌های جاسوسی قبلی کابین خودرو را نشان دادند که البته نتوانستند چیز زیادی را ثبت کنند.

بی ام و داشبورد، فرمان، تودری سمت راننده، کنسول میانی و بخشی از صندلی‌ها را با پارچه مشکی پوشانده بود و جزئیات جدید را از دید پنهان می‌کرد.

با این حال، تصاویر جدید نشان می‌دهند که این خودرو دارای یک سوئیچ کوچک برای انتخابگر دنده و دو درگاه شارژ در نزدیکی نگهدارنده لیوان خواهد بود. عکس‌ها همچنین حاکی از آن بود که ب‌ی ام‌ و داشبورد و پانل کیلومترشمار را دوباره طراحی خواهد کرد. قاب نمایشگر مرکزی بلندتر از صفحه نمایش موجود در مدل فعلی به نظر می‌رسید.
ما هنوز نمی‌دانیم چه زمانی بی ام و از سری ۱ بازطراحی شده رونمایی خواهد کرد. ممکن است قبل از پایان سال اتفاق بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا