اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

بی ام و iM۳، به عنوان یک خودروی پرفورمنس برقی در راه است

آینده برقی بی ام و M

آیا برای یک خودروی پرفورمنس و قدرتمند بی ام و الکتریکی آماده هستید؟ پرونده‌های برندهای تجاری در اروپا به ما نشان می‌دهند که این خودرو در راه است و ممکن است iM۳ نامیده شود.

فهرست‌های دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) و ثبت اختراع آلمان (DPMA) نشان می‌دهند که بی ام و برای نشان iM۳ درخواست داده است. ما نتوانستیم پرونده‌های مشابهی را با اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده کشف کنیم.

مطمئناً بر کسی پوشیده نیست که محصولات الکتریکی M در راه هستند. در ژوئیه سال جاری، فرانک ون میل، رئیس بخش M بی ام و، علاقه خود را برای ساخت نسل جدید M۳ و M۴ تمام الکتریکی ابراز کرد.
نسل بعدی M۳ از معماری Neue Klasse بی‌ام‌و استفاده می‌کند که تاکنون در پکیج کوچک‌تر، با زبان طراحی مینیمالیستی ارائه شده است.

همزیستی M۳ و iM۳ در آینده

این یک انحراف کامل از مسیر فعلی بی ام و است، و همچنین مهم است که توجه داشته باشیم که iM۳ آینده ممکن است تنها نسخه M۳ موجود در نمایندگی‌ها نباشد. همانطور که در سپتامبر توسط بخش InsideEVs سایت موتور۱ گزارش شد، یک M۳ تمام الکتریکی ممکن است در سال ۲۰۲۷ وارد بازار شود و در کنار یک نسخه احتراقی فروخته شود. پرونده‌ها به همزیستی خودروهای M۳ و iM۳ اشاره می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا