اخباراخبار خارجیاسلایدر

بی ام وR71 مدل 1941

R71 بهترین مدل افسانه‌ای BMW با موتور 750 سی‌سی‌متری سوپاپ جانبی است که پایه‌ای برای M72 نظامی شوروی شد.

موتورسیکلت آلمانی که در نمایشگاه موتورسیکلت 1938 در برلین به عموم ارائه شد، برای همتای شوروی خود یک “استاندارد دست نیافتنی” باقی ماند.
تولید سریالی این موتورسیکلت در سال 1938 راه اندازی شد و تا سال 1941 تنها 3 سال به طول انجامید. R71 به لطف استانداردهای با کیفیت بالا و کار فوق العاده ای که مهندسان و طراحان در این زمینه انجام دادند، تصور یک ماشین بسیار ساده را به وجود آورد.
هر دو مدل خط تولید موتورسیکلت هایشان در اردوگاه‌های آموزشی نظامی Wehrmacht رامی‌توانیم پیدا کنیم – بی‌ام‌و R12 ساده‌تر، که چندین سال در خدمت بود، و مدل «توریستی» R71، که مجهز به قاب کامل‌تر و سبک‌تر با لوله‌های مقطع متغیر بود. ، سیستم تعلیق نرم عقب و موتور قدرتمندتر 22 اسب بخاری با نسبت تراکم 5.5:1. با این وجود، با وجود مزایای آشکار، R71 به یک پرفروش ترین موتور سیکلت های دوران خودش تبدیل نشد. ارتش به جای ماشین و به خاطر هزینه تولید پایین تر نیاز داشت که برای این موتور سرمایه گذاری کند و با دقت ساخت بالا یکی از پیشرفته‌ترین موتور سیکلت ها را تولید کرد .
BMW R71 آخرین موتور سیکلت سوپاپ در تاریخ برند باواریایی و آخرین موتورسیکلتی بود که به درخواست خریدار می توانست به اهرم دنده دستی مجهز شود.
در مجموع 3 458 موتورسیکلت R71 تولید شد که بیشتر آنها در جنگ از بین رفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا