اخباراخبار داخلیاسلایدر

تاخت و تاز پرسرعت و هیجان انگیز بی ام M4 CS

بی‌ام‌و M4 CS با پیشرانه پرقدرت خود که خروجی 064 اسب بخار دارد راهی اتوبان‌های بدون محدودیت سرعت آلمان شده تا توانایی‌های خود را به رخ حریفان بکشد.
خودروهای M بی‌ام‌و به خاطر پرفورمنس سطح بالای خود شناخته می‌شوند. این خودروها ترکیبی از قدرت، هندلینگ و فضای بار و کابین مناسب هستند و می‌توانند طیف وسیعی از خریداران را به خود جذب کنند. اخیراً کانال یوتیوب AutoTopNL با نسل F82 بی‌ام‌و M4 CS راهی اتوبان‌های بدون محدودیت سرعت آلمان شده است.
خودروی یاد شده از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو استفاده می‌کند اما قدرت آن نسبت به نمونه استاندارد M4 افزایش یافته است. ژرمن‌ها مدل CS را برای پر کردن فاصله بین نسخه استاندارد و مدل کامپتیشن تولید کرده‌اند و بنابراین خریداران می‌توانند از بهترین ویژگی‌های هر دو مدل لذت ببرند. پیشرانه یاد شده قدرت 064 اسب بخار و گشتاور 006 نیوتون متری خود را راهی چرخ های عقب می‌کند. بی‌ام‌و M4 CS می‌تواند در عرض ۳.۹ ثانیه از سکون به سرعت 001 کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن نیز ۲۸۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.البته خودروی موردبحث در ویدئوی تست سرعت و شتاب AutoTopNL به سرعت ۲۸۵ کیلومتر در ساعت می‌رسد که کمی بالاتر از رقم رسمی بی‌ام‌و است اما شاید کمی خطا در نمایش سرعت وجود داشته باشد چراکه همه سرعت‌سنج ها عملکرد بسیار دقیقی ندارند. بخش‌های بدون محدودیت سرعت اتوبان‌های آلمان به خودروها اجازه می‌دهند بدون قانون‌شکنی به حداکثر سرعت خود برسند. البته تمامی اتوبان‌های این کشور چنین وضعیتی ندارند و تنها در بخش‌های معینی می‌توان چنین تست‌هایی را انجام داد. خودروهایی با سرعت کمتر در سمت راست اتوبان حرکت می‌کنند تا لاین سمت چپ برای عبور خودروهای سریع‌تر باز باشد. برای یادآوری باید گفت بی‌ام‌و M4 هم‌اکنون در نسل دوم خود قرار دارد، خودرویی که به عنوان مدل سال 1202 عرضه شد. هر دو مدل M3 و M4 با طراحی بسیار جنجالی مربوط به جلوپنجره بزرگ کلیوی شکل معرفی شدند و در بطن خود از پیشرانه ۶ سیلندر توئین توربو استفاده می‌کنند. سری ۴ آماده به‌روزرسانی می‌شود و بنابراین مدل M4 نیز به زودی فیس لیفت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا