اخباراخبار داخلیچینی

تجربه شما؛ 100 هزار کیلومتر با MVM 315

درتابستان سال 1392 نگارنده یک خودروی mvm 315از نوع هاچ بک پس از بد گویی های زیاد درباره ی ماشین چینی خریداری کردم در آن زمان خیلی از افراد مرا به خرید خودرو ی داخلی از جمله پارس و سمند تشویق میکردند ولی باتوجه به زیباتر بودن وامکانات بیشتر mvmمن آنرا پسندیدم.

نگارنده در کیلومتر 10هزار جهت انجام سرویس ادواری به نمایندگی مراجعه کردم ولی نمایندگی ماشین را اصلا نگاه هم نکرد ولی در اخر لیست بلند بالایی جلویم گذاشتند حتی نوشته بود که روغن را هم عوض کرده ولی این درحالی بود که حتی دست به ماشین هم نزده بودنند و در آن سرویس پول کار های انجام نشده را از من گرفتند جالب اینکه قیمت ها بسیار گرانتر از بازار بود.

ام وی ام 315-1

درکیلومتر 60 هزارترمز های خودرو نمی گرفت و مجبور شدم به نمایندگی مراجعه کنم نمایندگی گفت که بوستر خراب است و باید سفارش بدهیم پس از یک هفته ماندن خودرو در نمایندگی هنوز حتی سفارش هم نداده بودنند وبا اعصاب خوردی زیاد ماشین را به هر زحمتی بود وبا پرس وجوپیش استاد کار بردم وبا یک نگاه کردن گفت که لوله ترمز ترکیده است و همانجا در عرض ده دقیقه برایم درست کردو بنده پول زیادی به ایشان که  فقط 15سال داشت انعام دادم.

ام وی ام 315-8

 درکیلومتر 90هزار دوباره ترمز ها درست نمیگرفت وبنده برای تعویض لنت ها مراجعه کردم ولی لنت ها سالم بود و فقط روغن ترمز تمام شده بود نکته جالب اینکه در هر نمایندگی لنت را به قیمت ها ی مختلف میدادند و فرق قیمت لنت در نمایندگی و بازار چیزی حدود 50هزار تومان بود.

ام وی ام 315-9

 کیفیت اجزای کابین در مقایسه با ماشین قبلی بنده که ریو مدل 1385بود برابر است و پس از 100هزار کیلومتر هنوز کیفیت خودرا از دست نداده است واتاق همچنان بی صداست!رنگ پریدگی در سردنده واهرم ترمز دستی نشان از کیفیت پایین این قطعات دارد.سیستم تعلیق خودرو بسیار نرم عمل میکند واین نرمی بیش از حد باعث شده که ضربات به اتاق وارد شود.

ام وی ام 315-7

شتابگیری خودرو چنگی به دل نمیزند و نسبت به ریواختلاف فاحشی داردو گیربکس خودرو دارای دنده های بسیار سبک است که این نقش به سزایی در شتاب پایین خودرو داردوباید دائم معکوس بدهید.صندلی های جلو علی رغم اینکه قابلیت تنظیم حتی برای راننده هم ندارد اصلا خسته کننده نیست ولی صندلی های عقب راحتتر از صندلی جلوست.کابین خودرو تا سرعت 130نرم وبی صداست و خودرو هندلینگ خوبی دارد و در سر پیچ ها ماشین را به زمین میچسباند. کولر  خودرو بسیار بسیار عالیست وبه سرعت کابین را خنک میکند

ام وی ام 315-6

  ایراد های دیگری که به این خودرو وارد است صفحه کلاچ ضعیف بوده که در سربالایی شدید به شدت کم می آورد،مصرف سوخت بالای خودروکه حدود 8/5است ولی در کاتالوگ حدود 5عنوان شده است و دیگری ترکیدن لاستیک خودرو در کیلومتر 35و70هزار که لاستیک جلو سمت شاگرد تر کیده ولی حتی با مراجعه به بیش از 10نمایندگی عیب را نتوانستند پیدا کنند .

ام وی ام 315-3

  ازموارد جالب توجه mvmدستیابی به سرعت 190کیلومتر برساعت بوده در حالی که شرکت چری حداکثر سرعت را 160اعلام کرده است.   درمجموع با توجه به امانات رفاهی و پس از سپری کردن 100هزار کیلومتر می توان mvmرا اتوموبیلی مورد اعتماد و نسبتا کم استهلاک دانست که اگر چه کیفیت بعضی موارد داخلی پایین بوده وانتظار می رودبه زودی دچار مشکل شود اما باطن ان گویای نکته ی دیگریست و به این زودی ها دچار مشکل نمیشود.

ام وی ام 315-2

 لذت رانندگی وراحتی کابین mvmرا به گزینه بسیار خوب نسبت به خودرو های داخلی و برای انجام کار های روز مره مطرح کرده و به لطف تا شدن صندلی عقب که به جادار شدن فضای صندوق بار می انجامد برای سفر های برون شهری هم نیز مناسب است.

ام وی ام 315-12

در آخر با توجه به کار کرد 100هزار کیلو متری هنوز حتی لنت ها و صفحه کلاچ هم عوض نکرده ولی بنده به دلیل تنوع به فکر فروش ان و تعویض با خودروی بهتری افتاده ام که البته همان خودرو هم چینی است وباید گفت که این همه ضد و نقیص درباره ی خودروی چینی. در بیشتر موارد صحت ندارد و من با وجود این مشکل ها هنوز هم از خرید mvm پشیمان نشده ام و به نسبت پولی که میدهی ارزشش را دارد.

ام وی ام 315-5

دنده 6 : این متن صرفا تجربه یکی از خریداران خودرو MVM 315 پس از تجربه 100 هزار کیلومتر رانندگی با این خودرو است که بدون هیچ گونه دخل و تصرفی توسط وب سایت دنده 6 منتشر شده است. اگر شما هم علاقه مند به اشتراک گذاری تجربیات خود بدین شکل هستید، ایمیل حاوی تجربه خود را به ایمیل آدرس سایت (INFO@DANDE6.COM) ارسال فرمایید.

 

80 دیدگاه

  1. از اينكه بعد از طي مسافت 100هزار كيلومتر با اين همه مشكلات قطعات و خدمات پس از فروش مواجه شدند و حالا هم از خير اون گذشته معلومه كه جنس چيني چه مزخرفي است
    البته اجناسي كه وارد ايران ميشه اكثرا از نوع آشغال هستند و اين هم بخاطر تجار خودخواهي كه فقط بفكر جيب خودشان هستند تا جان و مال هموطنان خود
    عين همين خودرو مذكور رو يكي از آشنايان داشتند كه قسم ميخوردند كه توي سربالايي ها كم مياورد و بايد قبل از بالا رفتن از سربالايي كمي دنده عقب ميرفتند و بعد از دور گرفتن خودرو ميتونستند بالا برن!!!

    1. باز از ایرانیا خیلی بهتره. من یه رانا 93 دارم، 15 تا کار کرده، از روز اول ماهی دوبار تو تعمیرگاهه. پشیمونم چرا یه چینی نخریدم.

      1. پشیمونی نداره الان این آقا که گفته با تمام خوبیها باز هم میفروشه ماشینشو سریع قرار خرید رو باهاش بزار تازه اون کلی افت کرده ماشین خودت افت کمی هم کرده.دیگه بهونه هم نیار که دست دوم نمیخرم این دست دوم اینجور که تعریف کرده از صفر کیلومترشم بهتره.

      2. با سلام والا من هم رانا ٩٣ صفر ال ايكس خريدم تو ٢٠٠٠ شيشه بالبر خراب شد در ٣٠٠٠ موتور شروع به داغ كردن كرد با مراجعه به چند نمايندگي حل نشد از اول كولر ماشين قطع و وصل مي شد سيم كلاچ در ٤٠٠٠ خراب شد و سيستم قفل مركزي بگير نگير داشت و رنگ سپر شروع به كنده شدن كرد كه خاكستري بود ماشين و رنگ سپر در قسمت جلو از چندين جا بلند شده و پوسته پوسته شد بلاخره با سه ميليون ضرر كه ٣٢ ميليون خريده بودم دركاركرد ٧٠٠٠ با كلي درد سر فروختم و از شرش راحت شدم اينم تجربه بنده

  2. با تشكر ،‌عالي بود، اميدوارم همه دوستان از اين دست تجربيات رو براي استفاده سايرين بنويسند.

  3. دادا یه سوال برای من پیش اومد توی متن نوشته بودی روغن ترمز تمام شده بود! یعنی چه برادر؟
    وقتی سطح روغن ترمز ( که یه سیکل بسته است) پایین میره 2 تا حالت داره یا لنت ها داره تمام میشه ( در صورتی که فاصله لنت از دیسک به صورت خودکار تنظیم شه) یا جایی روغن ریزی داری. بهتره حتما این موضوع رو چک کنی.
    یکی از کارهای اشتباهی که ملت در مواجه شدن با کم شدن روغن ترمز میکنند اضافه کردنه اون در صورتی که باید حتما چک کنن تا جایی نشتی روغن نداشته باشند.

  4. دوستان سلام من نزدیک 25 ساله انواع ماشین ها رو داشتم نظیر ژیان،پیکان ،ار دی،پراید،ال نود ،mvm 135 و این آخری که هنوز دارم mvm 315 نیو مدل 94 می باشد باید بگویم که شما برای خرید هرچیزی به اندازه پولی که میدی لذت می بری و از هر وسیله ای به اندازه خودش باید انتظار داشته باشی . من الان سه ساله ماشین چینی دارم و با توجه به مدل های ایرانی و کیفیت های به کار رفته در ساخت اون ها که اکثرا از قطعات بنجل چینی استفاده و منتاژشده کیفیت ماشین های چینی بخصوص mvmنیو 315 بسیار ماشین مناسب و راحت و بادوامیه ماندگاری هر وسیله هم به نوع استفاده و مهارت و مراقبت ماشین بستگی داره که با توجه به کارایی ماشین بایستی از اون انتظار داشت شما نباید یه ماشین 40 ملیونی رو با یه ماشین 100 میلیونی مقایسه کنید باید در رنج و قدرت و قیمت خودش مقایسه کنید که می بینید این ماشین ها نسبن به هم قیمت های منتاژایرانی خودشون بسیار مناسب تر و با ارزش تر هسنتد و هر مدل بالاترش که میاد کیفیت آن خیلی بهتر و مدلش زیباتره و خدمات پس از فروش اون تو نمایندگی ها خیلی خوبه من تا حالا به مشکل بر نخوردم و فقط یکبار پمپ بنزین مدل قبلبم سوخت که با یک تلفن تعمیر کاراز نمایندگی اومد خونه و همونجا درستش کرد البته دستمزد خودشم گرفت ولی با توجه به هزینه انتقال و زحمت یدک کشیدن وآسیب های بعد از اون ارزش دستمزد رو داشت در نهایت باید بگویم ماشین های منتاژ ایران بعد از خرید تا شش ماه باید ایرادتشونو رفع کنی در صورتی که من تا حالا دو ماشین صفر چینی خریدم بجز سرویس های ادورای برام مشکلی ایجاد نکردن و تو مسافرت ها هم بسیار راحت و بدون صدا و خوش رکاب هستند در کل من از این ماشین ها با توجه به قیمتشون بسیار راضیم

    1. جناب محمد رضا من که تا حالا ندیدم کسی این ماشینو با یه ماشین صد میلیونی مقایسه بکنه چه دارندگانش و چه منتقدینش و چه کارشناسان خودرو در مقالاتشون.همه با 206 تیپ5 که قیمتش از این پائینتره مقایسش کردن.
      مقاله ها و مقایسه های مربوط به ام وی ام 315 ماهها هست که در این سایت قرار داده شده ولی خود من به دلیل اینکه تجربه رانندگی با این ماشین را نداشتم حتی یک خط هم متنی ننوشتم به این دلیل این مطلبو گفتم که بدونید علیرغم اینکه علاقه ای به ماشینهای چینی ندارم ولی بدون تجربه واقعی هیچوقت ماشین چینی را محکوم نکردم.در بخش مربوط به ایکس33(پر سر و صدا و …)که بحث این ماشین پیش اومد من تجربه خودم رو نوشتم اینجا خیلی مختصر مقایسه این ماشین با تیپ5از دید گاه خودم رو خدمتتون بیان میکنم.
      در پارامترهائی چون هندلینگ و پایداری, شتاب و کشش, قدرت ترمز, میزان نفوذ صدای موتور به اتاق, قیمت قطعات, بازار دست دوم برتری با تیپ5 است.
      تنها موردی که در این ماشین برتر از تیپ5 بود اندازه صندوق بار هست .
      مورد دیگری که در دیدگاههای برخی از دوستان هست و برای من مقداری غیر منطقی به نظر میرسد این جمله “هر چه باشه بهتر از ایرانیها است”از کدام ایرانی از پراید یعنی واقعا انتظار شما از ماشینهای چینی اینقدر پائین هست که با قیمت 2برابری پراید و یا تیبا انتظار داشتید بهتر هم نباشه.حتی 405 حدود 10میلیون از این ماشین ارزونتر است اگر مسئله طراحی قدیمی و تکراری 405 را در نظر نگیریم اصلا این ماشین میتونه با 405برابری کنه؟خودتون منصفانه و بدور از تبلیغات و در خلوت خودتون قضاوت کنید.
      بهتره دوستان متناسب با قیمت ماشینهای چینی که اتفاقا قیمتهای پائینی هم ندارند سطح انتظارات خودشون را مقداری افزایش بدهند و از ماشین 20میلیونی و 40 و 80 و 100میلیونی چینی به صرف اینکه 6ماه و 1سال خیلی اذیت نکرده راضی و خشنود نباشند.وقتی قیمت این ماشین از ریو بیشتره چرا نباید استهلاکش از اون کمتر نباشه؟چرا نباید شتابش از اون بیشتر نباشه؟چرا نباید مصرفش از اون کمتر نباشه؟چرا نباید تعادلش از اون بیشتر نباشه؟ مگر نه اینکه ویژگی اصلی ماشینهای چینی قیمت پائینشون بود.قیمت پائین زمانی یک مزیت است که ویژگیهای مثبت ماشین مورد مقایسه را هم داشته باشه.

  5. اقا این متن رو یا من بلد نیستم درست بخونم یا مشکل داره چون اولش درباره مشکلات ماشین نوشته و اینکه نمایندگی این وسط هیچ کاری نکرده بعد خط آخر انگار داره درباره کمری صحبت میکنه میگه هیچ مشکلی نداره!!!!!

    راستی این جمله ** درکیلومتر 90هزار دوباره ترمز ها درست نمیگرفت وبنده برای تعویض لنت ها مراجعه کردم ولی لنت ها سالم بود و فقط روغن ترمز تمام شده بود **

    داداش این دیگه خدایی مشکل نمایندگی نیست شما وقتی خودت روغن ماشینت رو چک نمیکنی و بدون روغن ازش استفاده میکنی نباید از خودش ماشین و نمایندگی انتظار داشته باشی

    1. پس دلیل ضعیف بودن ترمزش همین درگیر نشدن لنت ترمزه چون لنت قطعه ای جدا از ماشین هست و مصرف شدنش نشونه اینه که ترمزهاش کار میکنه ولی وقتی تا 100هزار کیلومتر نیازی به تعویض لنت نیست بعنوان نقطه ضعف ازش نام برده میشه.در خودرو بانک که این ماشین رو تست کرده کارشناس میگه ترمزهاش ضعیفه.

    1. در نسل جدید گیربکس بی صداتر شده-جلو سپری و چراغ عقب تغیر کرده-داشپورت داخلی اسپرت شده-کابین داخلیش کیپتر شده.

  6. این خودروی چینی صد هزار کیلومتر کارکرده با هزینه های استهلاک کم ولی فامیلی داریم که پارس 94 خریده هر روز
    مهمان ایران خودرو است!!! یک روز سوختن رله فن رادیاتور و یک بار صدای غیر معمول در جعبه فرمان و روزی دیگر
    بد عوض کردن دنده.!!! واقعا خودروهای چینی کیفیت بالاتری دارند نسبت به اشغالهای ده سال پیش ایران خودرو.

    1. پارس هم ماشین شد اخه؟؟ یک دو سه میلیون روش میزاشت فامیلتون یک دنا میخرید. یک سری به تیوننینگ تاک بزنید همه کسایی که دنا خریدن میگن نسبت به قیمت 42 میلیونیش کاملا راضی اند

  7. این مشکلاتی که تو متن بالا گفتن کاملا طبیعیه یه ماشین مدل۹۲که۱۰۰هزار تا کارکرده باشه معلومه چند تا مشکل براش پیش میاد از ماشینا ی ایرانخودرو صفر مثل پارس که وسط راه خاموش میشن بهتره،این مشکلای نمایندگی هم که گفتن مال شهرشون ما قبلا ایکس۳۳داشتیم هر وقت بردیم نمایندگی بدون مشکل و درد سر بهش رسیدن.

  8. دوستان بنظرتون mvm 315 نیو بهتر است یا 206 تیپ5 مدل 94 که بهرحال ایرانیزه شده (از سال 91 به بعد و مثلا خبری از ecu ساخت بوش آلمان نیست)؟ با فرض استفاده حداکثر 3-4 ساله.

    1. والا ما خانوادگی حوصله مون سر می ره ماشینو روشن می کنیم ؛ اما با این حال حدودا 8 سال طول می کشه به کارکرد 100 هزار برسیم

      البته استفاده جاده ای نداریم

    2. شک نکن 206 بهتره، قطعات و خدماتش هه جا هست ، موتورش خیلی قویتره و در سبقتها و سربالاییهای شدید ناامیدت نمیکنه. هر وقت هم اراده کنی تبدیل به پول نقد میشه. ایمنیشم که 4 ستاره دریافت کرده اما 315 بی ستاره است.

  9. معلومه که نویسنده آماتور این نوشته رو نوشته ولی به هر حال باز خوبه. با وجودی که متن آماتوره ولی به نظر میرسه که به دور از تعصب نوشته شده. فقط کاش نویسنده ذکر میکرد که چطوری در عرض دو سال 100 هزار کیلومتر با ماشین رفته؟! یعنی سالی 50 هزار کیلومتر !؟

  10. این ماشین مدل ۹۲ هست و ظاهرن صدهزار ک م دوسال طی شده
    حداقل ۴ یا ۵ سال باید بگذره که همچین مطلبی نویسنده محترم می نوشت

    1. 100 هزار کیلومتر معیار مناسبی هست و تفاوتی نمیکند که تو چه مدت زمانی این مسافت رو رفته باشند.به هرحال عمر قطعات خودرو بیشتر از انکه به زمان وابسته باشد به تنش های مکانیکی و حرارتی ناشی از کارکرد وابسته هست.درضمن نشریات معتبر جهانی هم تست های بلند مدت شش ماه و یکساله با کارکرد های کمتر از 20 هزار کیلومتر منتشر می کنند و صرفا به بررسی خودرو از نظر رانندگی در شرایط زندگی روزمره و هزینه های جاری خودرو (مصرف سوخت، روغن و …) می پردازند.

  11. دوستان جاداری اتاق در چه حدیه ، به سمند و پارس می رسه یا پشتش مثل 206 جای نشستن نداره ؟؟

  12. من با خوندن این متن با اطمینان بیشتری به پدرم توصیه میکنم ریو رو نگه داره، هنوزم تو این رنج قیمت از بقیه کم دردسر تر و از لحاظ موتور قوی تر هست.

  13. اشتباهی که من کردم:
    خرید 206 تیپ 5 کلاس 815
    تحویل 18 دی 93
    از همون اول گیرباکس دچار مشکل بود.
    سوختن سنسور اکسیژن در ماه اسفند
    تعویض دیسک و صفحه در همین ماه.
    هیج وقت از سایپا و ایرانخودرو ماشین نخرید.

    خودروهای چینی خیلی با کیفیت تر هستند.
    محصولات کرمان خودرو را ترجیح میدم

    1. من هم یه 206 تیپ 5 مدل 90 داشتم. وقتی سال 92 ماشین رو فروختم به سوابق تعمیرگاهش نگاه می کردم دیدم به طور متوسط هر دو ماه یک بار به تعمیرگاه مراجعه کردم. فقط دو بار جلوبندی تعمیر کردم. پاره شدن سیم بوق که دیگه خیلی جالب بود و تعویضش برام 500 هزار تومن آب خورد.
      دارم فکر می کنم که یه MVM 315 جدید بگیرم. فقط میترسم که از نظر قدرت نتونه منو راضی کنه چون فقط از قدرت اون 206 تیپ 5 راضی بودم. مصرف جاده هم زیاد دارم
      خیلی کمک میکنه اگر دوستانی که مدل 94 این ماشین رو (MVM315) دارند مقایسه ای داشته باشن برام

  14. منم 315 نیو رو دارم قبلش 315اتاق قدیم داشتم توی سربالاییها که اصلا کم نمیاره ونسبت به نسل قدیم که خیلی فرق کرده همون اوایل ورودش مدیران خودرو گفته بود که گیربکس وصفحه کلاچش نسبت به قدیم کاملا عوض شده و51 تغییر در داخل وبیرون داشته

  15. اول متن با اخر متن نمیخونه!
    اوایل کوبیدن و اخرش اظهار رضایت…!!

    هر چند بیشتر اعتراضات به مشتری مداری هست که در هیچ جای ایران واقعا اجرا نمیشه و فقط مردم رو کیسه پول میبینن

  16. اتفاقا وقتی این آقا ۱۰۰هزارتارو تو ۲ سال رفته به نسبط شرایط عادی که به صورت استاندارد ۱۰۰ هزارتا تو ۴ سال باید می رفته (سالی ۲۵ هزار کیلومتر) از ماشین بیشتر ازحد معمول استفاده کرده و فشار بیشتری به ماشین اومده .پس میشه گفت میتونه معیار قابل استناد وقبول باشه .درسته ماشین های چینی اصلا قابل قیاس با هم کللاسان اروپایی -ژاپنی-آمریکایی وحتی کره ای نیستن ولی با انواع هم کلاس ایرانی قابل مقایسه و در بیشتر موارد بهتر هم هستن. خیلی از مردم که این ماشینارو آشغال میدونن کور کورانه انتقاد میکنن یا کلا قیاسشون اشتباس .قطعا ایراداتی هم در کاره ولی به نظر شما صنعت خودروی به سرعت رو به پیشرفت چین بهتره یا صنعت خودروی ایران که سالها درجا زده و رو به افول و اتفاقا دست به دامان همین چینیاس

  17. دوستان! ام ووی ام 315 صندوقدار نیو می خواهم بخرم. از دوستانی که تجربه طولانی از این خودرو داشته اند ایا در مسافرت
    طولانی مدت برای راننده وو سرنشین راحت است؟ ایا هزینه استهلاک بالا ندارد و قطعات ان به راحتی قابل دسترس است.

    1. به خانوادت خودت رحم کن نخر پول نده بابت این اشغالا فعلا اصلا ماشین نخر اگه پوله یامفت داری بحثش جداس

  18. من عاشق ماشین های هاچ بک هستم اما با بودجه ای که دارم و چیدمانی که داخلی ها در قیمت خودروها کردن انگار نمی تونم از تله 206 بیرون بیام. از بس 206 سوار شدم دیگه حالم بهم میخوره.
    حتی نمیشه یه وارداتی ارزون پیدا کرد. این 315 هم که خیلی مشکوک به نظر میرسه

    1. من به تازگی برلیانس h320 از پارس خودرو گرفتم . با وجود چینی بودنش خیلی از ام وی ام بهتره. هم از لحاظ اپشن هم ظاهری از رقیباش برتره. 2 مدل دستی و اتومات هم داره.

  19. به نظر میرسه نگارنده دست از جان شسته بوده که با توجه به دو بار ترکیدن لاستیک ، باهاش 190 تا پر کرده بوده!!!
    نمی فهمم چطور بعد از دو بار ترکیدن لاستیک و عدم عیب یابی و همچنین اذیت و آزار های متعدد نمایندگی بازم ایشون از ماشینش راضیه!!!
    به نظر بنده تجربیات و نتیجه گیری نهایی ایشون کمی با هم در تناقضه.

  20. تاره برلیاس رو تحویل گرفتی و ازش راضی هستی….لااقل یه 5 هزارتایی باهاش پر کن و بعد بیا اعلام رضایت کن.

    1. دوست عزیز لاستیک قطعه مصرفیه…ترکیدنش ربطی به کیفیت پایین ماشین نداره..پدر من سمند صفر خرید دو ماه بعد لاستیکاش پله شد هم رو عوض کرد…به علاوه ترمز بریدن هم ربطی به بی کیفیتی نداره… یک راننده باید ترمز ماشینشو هر از گاهی چک کنه…
      شل شدن بستها ،پاره شدن لوله ترمز در اثر بد ترمز گرفت برای هر ماشینی پیش میاد

  21. لطفا ایراد نگیرین فعلا پژو پارس ها از تو نمایندگی میاریشون وسط جاده خاموش میشن میری به فنا ترمزشونم که اسمن دیسکی هست که کلا تعطیله لاستیک روشونم که ارزون ترین مدله بری بیرون باز معلوم نیس زنده بمونی حداقل ام وی ام دیگه خالت راحته ماشینت وسط اتوبان خاموش نمیشه

  22. اقا یعنی چه میگیی آشغال ؟؟این خودرو قابل اطمینان هست یکی از همکاران یکیش در مدل فیس لیفت خرید و عازم مسافرت شد اما ویط جاده خراب شد و فورا برگشت کار اون کارمند گردن همکاراش انداخته بودن که به میمنت ام وی ام 315 یا همون فاللوین 2 این امر میسر نشد و همکار ما با خوشی برگشت سرکارش و مدت 6 ماه دستش بند بود این خودرو بسیار قابل اطمینان هست البت بشرطی که زیاد بهش فشار نیارین وگرنه ..

  23. من به این متن خیلی مشکوکم مردم گول نخوریدتوی دوسال صدهزارکیلومترکارکرداتوبوس بین شهری هم نیست

  24. من دو تا مسئله دارم با این مطلب
    1-لنت ترمز یک قطعه مصرفیه و عمرش به میزان ترمز کردن ربط داره اما واقعا ندیدم لنت ترمزی که بیش از 100 هزار کیلومتر عمر کرده باشه.
    2-ماشین دوبار ترمز نگرفته ، نمایندگی رسیدگی نمی کنه،دوبار لاستیک جلو ترکیده بعد دوستمون نوشته “mvmرا اتوموبیلی مورد اعتماد و نسبتا کم استهلاک دانست “این یعنی چی ؟من متوجه نمی شم برادر م ناگر تو یکی از ترکیدگی های لاستیک ماشین چپ می کرد و اتفاقی که نباید می افتاد رخ می داد بازم قابل اعتماد بود؟ یا اینکه دوبار ترمز از کار افتاده قابل اعتماده؟من بحثی تو کیفیت پائین آشغال های داخلی ندارم اما چینی ها هم نه تنها دست کمی از ایرانی ها ندارن بلکه در برخی موارد بدتر هم هستن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا