اخبار

تست درایو محصولات چری توسط نمایندگی 342 مدیران خودرو انجام گرفت

شرکت چری همواره توجه ویژه ایی به مقوله تست خودروهای خود به وسیله مشتریان داشته است و برای مشتریان خود امکان تست خودروها را در پیست های مخصوص اتومبیل در سراسر کشور، و همچنین در نمایندگی های خود فراهم کرده تا عموم افراد بتوانند از محصولات این شرکت تجربه ای جدید کسب کنند.

در همین راستا دیروز با همکاری نمایندگی کد  342 مدیران خودرو ( پورسعید – خلیلی) تست درایو دو محصول چری آریزو 5 توربو و چری تیگو 7 که محصولات جدید خودروسازی چری در ایران است انجام گرفت.

در این برنامه حدود 300 نفر از افرادی که با فراخوان این نمایندگی در پیست آزادی حاضر شده بودند توانستند دو خودروی مذکور را به چالش بکشند.

از نکات متمایز این تست طول زمان برگزاری نسبت به افراد شرکت کننده بوده است که به خوبی به متقاضیان اجازه آزمایش دقیق خودروها را می داد ضمن آنکه برخلاف تست درایو برخی شرکت های دیگر که فقط از افرادی که می خواهند از برند مذکور خریداری کنند دعوت می شود در این برنامه عموم مردمی که ثبت نام کرده بودند توسط نمایندگی دعوت شده بودند در نتیجه همه می توانستند  سواری دو خودرو را تجربه کنند.

پس از اتمام تست درایو از متقاضیان در مورد کیفیت برنامه و خودرو نظر سنجی دقیقی به عمل می آمد.

لازم به ذکر است نمایندگی کد 342 مدیران خودرو، نماینده برتر فروش و خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو است که دارای سه شعبه در مناطق نیایش غرب،میدان ونک و سعادت آباد می باشد.

در پایان مراسم به قید قرعه به شرکت کنندگان در تست درایو جوایزی اهدا شد.

 

 

3 دیدگاه

  1. سلام
    من از جمله افرادى بودم كه روز جمعه در پيست حاضر و خودرو آريزو ٥ توربو رو تست كردم .
    اين اقدام

  2. سلام
    من از جمله افرادى بودم كه در تاريخ مذكور ضمن حضور در پيست ، خودروى آريزو ٥ توربو رو تست كردم .
    صرفنظر از مقاصد تجارى و تبيين وضعيت خودروهاى ارائه شده جهت تست و رانندگى ،اين اقدام شركت چرى و نمايندگى پور سعيد- خليلي ، معناى حقيقي و عملى تكريم ارباب رجوع بود كه در خور توجه و شايسته تقدير است و تاثير مستقيمى در ذهنيت و عملكرد مصرف كنندگان خواهد داشت .
    پرسنل با پرستيژ نمايندگى ٣٤٢ با احترام فراوان و بعضا سعه صدر با مراجعين برخورد و همراهى مى كردند كه در خور توجه بود .
    انجام اين برنامه فارغ از ديدگاه هاى تجارى ، نشانه ذكاوت و دقت نظر مسئولين چرى در ايران و نمايندگى محترم مديران خودرو بود كه به شخصه به عنوان يك مصرف كننده ايرانى كه هميشه محروم از حقوق أوليه يك خريدار بودم ،از تمامى برگزار كنندگان اين برنامه تشكر و قدردانى مى كنم .
    و فارغ از بنگاه هاى انحصارى ايران خودرو و سايپا ، اميد دارم ديگر كمپانيهاى خودرو ساز و نمايندگان آنها ، برنامه هاى مشابهى را برگزار كنند كه در بلند مدت قطعا سود بيشترى را به دست خواهند آورد .

  3. چ حرکت خوبی سایر شرکت ها همینکارو انجام بدن مثلا کرمان خودرو که طیف وسیعی از محصولات هیوندای را داره و سایپا و سرکت ایرانخودرو تست 2008 و 508
    البته در یایر مراکز استانها مثل اصفهان تبریز و مشهد شبراز کرج هم اگر چنین برنامه های تستی پیاده بشه مشتری بهتر میتونه تصمیم بگیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا