اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

تسلا در حال کار بر روی یک پلتفرم کاملا جدید و انقلابی است!

گزارش درآمد سه ماهه چهارم تسلا شامل نکات جالبی است که از یک گزارش مطبوعاتی طولانی مملو از ارقام استخراج شده است. این شرکت در حال کار بر روی نسل جدید یک پلتفرم است که فکر می‌کند انقلابی در نحوه تولید وسایل نقلیه ایجاد می‌کند. هدف این است که این پلتفرم جدید را در اسرع وقت به بازار آورده و خودروهای برقی را با استفاده از این سخت افزار در گیگافکتوری تگزاس ساخته شود.

تسلا در ادامه می‌گوید که با این پلتفرم جدید پیشرفت کرده است. با این حال، رویترز گزارش می‌دهد که تامین کنندگان از یک کراس اوور کامپکت جدید با رمز “Redwood” مطلع شده‌اند. طبق گزارش‌ها قرار است این خودرو در ژوئن ۲۰۲۵ وارد تولید شود.

این تسلا در سطح پایه با قیمت اولیه ۲۵ هزار دلار برنامه ریزی شده است. این به شرکت اجازه می‌دهد تا بهتر با خودروهای بنزینی و همچنین هجوم خودروهای برقی مقرون به صرفه چینی رقابت کند. در حال حاضر دست یافتنی ترین تسلا در ایالات متحده، مدل ۳ است که از ۳۸۹۹۰ دلار قیمت دارد.

پس از شروع تولید در تگزاس در اواسط سال ۲۰۲۵، تسلا همچنین می‌تواند این کراس اوور ارزان قیمت را به کارخانه گیگافکتوری مکزیک آینده خود در نزدیکی مونتری اضافه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا