اخبار خارجیاسلایدر

تسلا در مجموع 50 هزار غرفه سوپرشارژر راه اندازی کرده است

 شبکه سوپرشارژر تسلا به تازگی به 50 هزار کانکتور جداگانه (غرفه) که در سطح جهانی نصب شده است، گسترش یافته است.

به گزارش دنده 6 –  شبکه سوپرشارژر تسلا به تازگی به 50 هزار کانکتور جداگانه (غرفه) که در سطح جهانی نصب شده است، گسترش یافته است.

  این خبر در 8 سپتامبر 2023 توسط این شرکت به اشتراک گذاشته شد، یعنی حدود 11 سال پس از اینکه اولین دسته از شش مکان سوپرشارژ در سپتامبر 2012 به طور رسمی راه اندازی شد.

از آن زمان، تعداد ایستگاه ها به بیش از 5 هزار غرفه افزایش یافت که تسلا سوپرشارژ را به بزرگترین شبکه شارژ سریع در جهان تبدیل کرد. بیشتر سایت ها در آمریکای شمالی (بیش از 2 هزار) و در منطقه آسیا و اقیانوسیه (بیش از 2 هزار) و پس از آن اروپا (بیش از هزار) قرار دارند.

طبق داده ها، به طور متوسط، تقریباً 9 غرفه سوپرشارژ در هر سایت وجود دارد، اگرچه تعداد دقیق ممکن است به طور قابل توجهی از تنها دو غرفه تا بیش از 80 غرفه متفاوت باشد.

هنگام تجزیه و تحلیل شبکه سوپرشارژ تسلا، باید به خاطر داشته باشیم که این شبکه یک شبکه ثابت نیست، بلکه سه شبکه متفاوت است – با دوشاخه های فیزیکی متفاوت، بسته به بازار.

در آمریکای شمالی و در برخی بازارهای دیگر، تسلا از رابط شارژ داخلی توسعه یافته خود (به نام NACS) استفاده می کند. در چین، سوپرشارژرها با استاندارد GB/T سازگار هستند، در حالی که در اروپا و در بیشتر نقاط جهان، تسلا از دوشاخه‌های سازگار با CCS2 استفاده می‌ کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا