اخباراخبار خارجی

تصاویری از نسل جدید رنو کلیو درز کرد

نسل پنجم رنو کلیو قبل از رونمایی در نمایشگاه خودروی پاریس ماه سپتامبر، این هفته در حال تست با پوشش استتاری کامل دیده شده است.

علیرغم پوشش استتاری کامل روی بدنه این خودرو می توان تشخیص داد که نسل بعدی این هاچ بک سبک فرانسوی شبیه به نسخه ای مینیاتوری از مگان خواهد بود که البته چیز بدی نیست.

دماغه ای کوتاه تر و عریض تر

به نظر می رسد این خودرو از دماغه ای کوتاه تر و عریض تر با جدیدترین ظاهر رنو در قسمت جلوی آن بهره می برد. به سختی می توان تغییرات قسمت پشت این خودرو را تشخیص داد اما با توجه به جدیدترین مدل های این خودروساز گمان می رود چراغ های عقب آن در مرکز توسط لوگویی بزرگ و نوارهای LED به یک دیگر متصل شوند.

در حالی که شاید طراحی این خودرو در مقایسه با مدل کنونی آن تغییراتی کلی نداشته باشد، گفته می شود کلیو جدید طیفی از نسل جدید تکنولوژی های نیرومحرکه و کمک راننده را خواهد داشت تا با بهترین های این کلاس یعنی فولکس واگن پولو و فورد فیستا رقابت کند.

شایعه شده که عملکرد هدایت نیمه خودران و تکنولوژی ایمنی اکتیو به همراه آپشن نیرومحرکه ای کاملا جدید نیز برای این خودرو ارائه خواهد شد البته هنوز هیچ چیز تایید نشده است.

در عین حال، گمان می رود کابین این خودرو دارای اصلاح طراحی و تریم باشد و کابین آن با نمایشگر سرگرمی مرکزی بزرگی شاخص شود.

گمان می رود رنو کلیو جدید در نمایشگاه خودروی پاریس 2018 در ماه سپتامبر معرفی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا