اخبار خارجیاسلایدر

تصاویر پورشه ماکان الکتریکی بدون پوشش استتاری

پورشه تقریباً دو سال است که نسخه الکتریکی ماکان را در جاده های عمومی آزمایش می ‌کند و این روند در نهایت با معرفی کامل و رسمی این خودرو در سال آینده به اوج خود می ‌رسد.

به گزارش دنده 6 – پورشه تقریباً دو سال است که نسخه الکتریکی ماکان را در جاده های عمومی آزمایش می ‌کند و این روند در نهایت با معرفی کامل و رسمی این خودرو در سال آینده به اوج خود می ‌رسد.
لازم نیست منتظر بمانید تا پورشه استتار شاسی بلند تمام برقی خود را بلند کند تا طراحی آن را ببینید چرا که مجموعه ای جدید از عکس های جاسوسی نمونه اولیه این مدل را نشان می دهد که تقریباً هیچ پوشش استتاری بیرونی ندارند.
این تا کنون بهترین نگاه ما به ماکان الکتریکی بوده است و نمای جلویی با چراغ‌ های جلوی تایکان را نشان می ‌دهد. نوار سیاهی وجود دارد که بخش‌های کوچکی از خوشه‌های نورپردازی را پوشانده است، اما به غیر از آن، قسمت جلویی تقریباً پنهان است. بخش پایینی فاسیا دارای یک ضربه گیر به شکل ذوزنقه است که شکل آن به سمت دیفیوزر سپر پایینی کشیده شده است. بالاتر از آن، در دو گوشه سپر، یک جفت چراغ اضافی وجود دارد که به نظر می رسد عملکرد گوشه ای دارند.
در قسمت عقب نوار مشکی بیشتری وجود دارد که چراغ های عقب را پوشانده است که به نظر می رسد با یک نوار LED در وسط به هم متصل شده اند. همچنین مقداری استتار سیاه روی سپر وجود دارد، اما در نهایت، لوله‌های اگزوز تقلبی زیر سپر از بین رفته‌اند. برخی از عکس ها به وضوح چرخ های عقب را نشان می دهند که در جهت مخالف چرخ های جلو هدایت می شوند.
در مورد اینکه چه زمانی ماکان الکتریکی معرفی خواهد شد، پورشه قصد دارد یک رونمایی کامل در سال 2024 ارائه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا