اخباراخبار داخلیکره ای

حواشی تحویل سری نخست سنگ یانگ تیوولی

خوش قولی، بزرگترین هدیه رامک خودرو به مشتریان

گروه صنعتی رامک خودرو پس از استقبال چشمگیری که در خرید خودروی سانگ یانگ تیوولی از سوی خریداران این کراس اوور محبوب به همراه داشت اولین سری تحویلی های خود را که با موعد سررسید اسفند 94 بود به کلیه خریداران تحویل داد.

تیوولی-3

روز گذشته نیز اولین سری از کوچکترین کراس اوور سنگ یانگ در کشورمان مراحل شماره گذاری را طی کردند.
گفتنی است، شاید برای اولین بار پس از آزاد شدن واردات خودرو،  رامک خودرو ثبت نامی های تیپ اسپرت که تاریخ تحویلشان خرداد ماه 95 بود را نیز تحویل مشتریان داده تا خوش قولی خود را کامل کند.

صف شماره گذاری سری اول تیوولی در مرکز تعویض پلاک چیتگر
شماره گذاری سری اولی تیوولی

سنگ یانگ تیولی با پیشرانه 1.6 لیتری و 128 اسب بخاری با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک و قیمت تمام شده (با احتساب مالیات) حدود 91 میلیون، تنها کراس اور غیر چینی در بازار کمتر از 100 میلیون تومان به حساب می آید و از این جهت مورد استقبال مشتریان واقع شده است.

70 دیدگاه

  1. بنده در مهرماه ثبت نام کردم و هنوز هیچ خبری از تحویل خودرو نیست
    اینکه بی جهت تبلیغ خوش قولی می کنید به نوعی توهین به شعور کاربران است لطفا کمی در تبلیغات خود انصاف و وجدان نیز منظور فرمایید

    1. هیچوقت ملت عبرت نمیگیرن از اتفاقات گذشته. داداش من رو چه حسابی رفتی پول دادی به دزدان سره گردنه وقتی ماشین ندیدی چی اپشن داره یا چی میخوان بدن بت.کم از شرکتهای وارد کننده مطلب میزارن تو سایتها که اکثرا شاکین باز میرید پولتونو میریزین تو جیب اینا.بهتر نبود دوروز صبر میکردین قیمتاش یکم متعادل میشد اتیش دلال بازیش میخوابید از اپشناش مطمعن میشدید بعد میرفتین سمتش.؟

    2. خریداران محترمی که ادعای مغبون شدن دارید، لطفا یک کانال تلگرامی راه بیاندازید و به روشنگری بپردازید. چون حق با شما است، رامک مجبور است که در برابر افکار عمومی تسلیم شود.
      و دیگر جرات نمی کند رپرتاژ آگهی هایی از این دست سفارش دهد.

  2. خبر شما کاملا کذب هست و نه تنها خوش قولی صورت نگرفته اتفاقا اجحاف هم شده، من ابتدای شهریورماه ثبت نام کردم هنوز هیچ خودرویی تحویل نگرفته و در موعد تسویه هم مبلغ دو میلیون و هفتصد هزار تومان اضافه بر مبلغ قرارداد گرفته شد

  3. نه بابا همش الكيه وقتي مي خاي ماشين بخري يك كاتولگي بهت ميدن كه همه ي امكانات داره ولي وقتي ماشين بهمون تحويل دادن ديديم نصف اون انكانات رو اصلا نداره با اين قرار داد تركمنچاي هم كه اينا ميدن به ادم هيچ كاري نمي توني بكني

  4. کدام خوش قولی؟؟؟
    1. رینگ را عوض کردند.
    2. تهویه مطبوع اتوماتیک فروختند و دستی تحویل دادند
    3. زاپاس را هم دو در کردند
    4.کلی هم پول اضافی به بهانه گارنتی و … گرفتند

    اگر منصف هستید:
    – کدام شرکت زاپاس را کف میرود و میگوید خودتان بخرید.
    – کدام اتوموبیل نزدیک 100 میلیئن تهویه دستی دارد؟
    -همه ی قسمت های شرکتشان پنج شنبه هم دایر است، اونوقت پنج شنبه ها رو روز کاری حساب نکردند. پس کارمندان خودشون پنج شنبه ها چه می کنند و نمایندگی هاشون…..
    – تازه سود پول را هم هر طور که میخواستند حساب کرده اند.
    امیدوارم شما از خودشان نباشی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    بالاخره ما جهان سومی هستیم و هر کی حتی هم وطنان خودمان هم فکر میکنن که ما از طبقه پالان داران هستیم . . . .. . . . .

    1. این هم سند دیگری از تقلب و دروغگویی رامک:
      – رامک ادعا میکند که 2700000 تومان را برای افزایش زمان گارارنتی و … می گیرد. این در حالی است که رامک مجبور بوده از ابتدای سال 1395 و بر اساس “آيين نامه اجرايي قانون حمايت از مصرف کنندگان خودرو” این گارانتی را اعمال کند. این سرگردنه بگیر موقع را مغتنم شمرده و اولین ضربت را به خریداران تیوولی زده است.چون از خریداران قبلی سایر مدلها نمیتوانسته بگیرد. این آیین نامه که ماده 5 آن را میگذارم تصویب شده و از ابتدای سال 1395 برای همه از جمله گردنه بگیر ما الزامی است:

      ماده 5- حداقل دوره تضمین برای خودرو‌های سبک( سواری، وانت، دو دیفرانسیل و ون) از تاریخ تحویل به مصرف کننده دو سال یا کارکردی برابر 40000 کیلومتر هر کدام زودتر فرا برسد و برای خودرو‌های وارداتی پنج سال یا 150000 کیلومتر هر کدام زودتر فرا برسد و برای خودرو‌های سنگین ( مینی بوس،‌میدی باس،‌اتوبوس، کامیونت، کامیون و کشنده) از تاریخ تحویل به مصرف کننده سه سال یا کارکردی برابر 200.000 کیلومتر هر کدام زودتر فرا برسد و برای موتور سیکلت از تاریخ تحویل به مصرف کننده شش ماه می باشد.
      تبصره 1- عرضه کننده می تواند براساس سیاست تجاری خود و به منظور ارتقا رضایت مندی مصرف کننده نسبت به افزایش دوره ضمانت با تعهدات مربوطه اقدام نماید که در این صورت جزییات شرایط آن باید به ظور شفاف به مصرف کننده اعلام گردد.
      تبصره 2- ضمانت رنگ برای خودرو‌های سبک حداقل سه سال و برای خودرو‌های سنگین حداقل هجده ماه می‌باشد.
      تبصره 3- اقلام ضمانت در خودرو شامل مواد و قطعات مصرفی از قبیل روغن،‌ مایع خنک کننده و نظایر آن و استهلاک قطعات استهلاکی از قبیل لنت ترمز، تیغه برف پاک کن، صفحه کلاچ و نظایر آن به جز اقلام مصرفی که از طرف عرضه کننده تضمین گردیده است نمی‌باشد.
      تبصره 4- تعویض قطعات مصرفی و قطعات استهلاکی که ناشی از عیب موجود در هر یک از مجموعه های خودرو باشد بر عهده عرضه کننده بوده و مشمول تضمین می‌گردد.
      تبصره 5- تعمیر خودرو یا تعویض قطعات ناشی از خسارت حاصل از حادثه یا تصادف به وجود آمده که به علت ایرادات فنی خودرو نباشد مشمول ضمانت نمی‌گردد.

    2. سلام. آيا واسه كمپانى مادر يعنى خود سانگ يانگ ايميل زديد و تخلفات نماينده ش رو گزارش كرديد؟

    1. به طور کلی رسانه ها غالبا ابزاری برای تشخیص حقیقت یا دروغ بودن هر مطلب (یا نظر کاربران) ندارند، آنچه که ظاهر اتفاق افتاد، تحویل شماری از خودروها و عدم تحویل تعدادی دیگر است….در مطلب هم گفته نشده که تمام خودروهای ثبت نامی تحویل داده شده اند.

      1. بی استعداد اینو مگه شما منتشر نکردی؟
        با موعد سررسید اسفند 94 بود به کلیه خریداران تحویل داد.
        کلیه=تمام
        پس در متن ذکر شده که تمام خودروهای ثبت نام موعد سررسید 94 تحویل شده…
        بابت بی استعدادی بهت برنخوره چون واقعا بی استعدادی…
        این یک توهین نیست یک واقعیته…
        نامردی منتشر نکنی

  5. منم هيچ خودرويي تحويل نگرفتم اين خبر كذب است نه تنها مبلغى مازاد گرفته شد بلكه رينگهاى مدل اليت هم با رينگ فوق العاده زشت مدل ال نودى عوض شد از همگى شما تقاضا دارم اعتراض خودتونو براى عوض كردن رينگا با رينگهاى فوق العاده زشت و ساده نشون بدين

  6. با مدير فروش شركت اقاى شعبانى هم در مورد رينگا صحبت كردم گفت قصد دارن رينگاى ثبتنامى خودمونو وارد كنن به خودمون بفروشن با اضافه كردن يكى دو اپشن دو ميليون هفتصد مازاد گرفتن از ماها با عوض كردن رينگاش با رينگهاى فوق العاده زشت قصد ندارند مبلغيو بهمون برگردونن

  7. عدم ارایه رینگ و لاستیک زاپاس+ تهویه اتومات دوال زون + اختلاف رینگ دیاموند کات برابر است با چیزی حدود 3 میلیون تومان.
    از طرفی دیگر کیت پنجری با بهترین کیفیف 50 دلار + سنسور جلو و گیر بکس سه حالته حداکثر 500 دلار برابر با 1700هزار تومن + 1 میلیون تومان بابت گارانتی
    مقایسه این دو و بررسی اینکه چی از دست دادیم و چی بدست آوردیم برابر است با ضرر ضرر و….. برای مصرف کننده
    آقا من گارانتی 5 ساله نمیخام
    گیر بکس سه حالته برا چیمه نمی خام.
    2700 که اضافه دادم به محض تحویل 1300 نیز بایستی هزینه یه رینگ و لاستیک بدم ای خدا………
    دنیا لهو و لعبی بیش نیست وای به حال کسانی که حق مردم رو بخورن……

    1. تا دیروز mjسوارا با سانمارتین بحث میکردن سره چینی بودن ام جی از فردا دوستان تیولی سوار با linkoln بحث میکنن سره هندی بودن تیولی.خوب به سلامتی تا یکسال سرگرمی دوستان فراهم شد همونجور که یکسال قانع کردن سان مارتین طول کشید .خخخخخ

      1. اقا سعید سانمارتین که قانع نشد ونخواهد شد.فقط دوره ای تصمیم به استراحت گرفته وگرنه سرحرفش هست…

  8. لطفا در خصوص حذف آپشنهای که توسط رامگ خودرو صورت گرفته و باعث دلخری خیلی از خریداران و همچنین افزایش قیمت خودرو با توجه به اینکه خیلی از خودروهای کره ای هم کنون کاهش قیمت داشتند را هم ذکر کنید

  9. برام جای سواله تو این مملکت بنداز بنداز ! چرا پول رو حیف کالایی میکنید که هرگز نمونه ی واقعیشو ندیدید؟؟
    خب کمی صبر میکردید ماشین میومد تو بازار فراگیر میشد از نزدیک میدیدید و لمسش میکردید سبک سنگین میکردین بعد میخریدید !
    حالا که چوب حماقت خودتون به هر دلیل موجه یا غیر موجه رو خوردین دیگه حق اعتراض ندارید
    تا کی باید با طناب پوسیده این طرز تفکر به ما بگن جهان چندمی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. برادر محترم
      حتما تا حالا از واردکننده های رسمی ماشین نخریدی!!
      یکیشون مثل ایرتویا معمولا خوش قوله و اونی که نشون میده رو میاره. یکیشون هم مثل رامک کف رو . . . . .
      شما همون ایران خودرو و سایپا یا دست دوم خارجیا رو بخر تا که دیده رو خریده باشی

  10. چرا نظراتو نشون نمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  11. الان با این پول یکم بالا یا پایین ملت باید اسپورتیج و توسان 2016 فول سوار میشدن نه این ماشینا رو واقعا این گمرکیه احمقانه کی میخواد جمع شه که حتی ماشین تعرفه صفر هیبریدیم بالاتر از مدلای معمولیش قیمت میخوره؟؟؟

  12. سلام
    لطفا از مدیران و کارکنان رامک خودرو بپرسید، به آخرت ایمان دارند؟
    نویسنده شما چی؟
    اگه داره لطفا مطلبشو اصلاح کنه…………………..

  13. رامک اشتباه بزرگی کرد. این ماشین هم شکست خواهد خورد به علت سیاست های دزدوارانه رامک خودرو.
    بنده مشتری این ماشین بودم و منتظر بودم ارائه بشه تا در بازار آزاد یا توی فروش مجدد رامک این ماشین رو بخرم و الان کاملا نظرم عوض شد. راحت میتونم با پولم سراتو نیو بخرم و نگرانی هم از بابت خدمات پس از فروش نداشته باشم. (خدمات پس از فروش رامک از فروش رامک بدتره، یهو میبینید یه فیلتر هوا رو 150 فروخت، اونم اگه اصلا فیلتر هوا رو داشته باشه!!!)

  14. متاسفم برای شما و خبرتون . گرونفروشی و تغییر آپشن بدون نظر مشتری چه معنیی می تونه داشته باشه؟ من شهریور الیت ثبت نان کردم . تفاوت زوری رو هم دادم ولی هنوز از ماشین خبری نیست؟!! اینم 120 روز کاری !! یهویی میکفتن شش ماه دیگه ببینید بازم کسی دیگه می خرید؟!! حقه بازی تا کی؟ ماشین 40 میلیونی رو 90 می خریم اندکی هم خوشحالیم !!

  15. 120 روز کاری بهانه ای بود برا گول زدن مردم.
    کلیه نمایندگیهای رامک پنج شنبه دایر هستند.
    کلیه واحدهای رامک هم پنج شنبه دایر هستند. مراجعه کنید به کیلومتر 8 جاده مخصوص
    بیش از 3000 تیوولی فروخته شده تو هر کدوم 2.000.000 کف رفتن میشه 6.0000.000.000 حداقل. به این میگن یه کاسبی بی دردسر. اما این ظاهر کاره . . . . .
    نکته مهم: خریداران ناراضی هستند. خریداران ادعا دارند که مغبون شده اند. اگه فروشندگان، مدیران و صاحبان شرکت مسلمانند بدانند که بد عقوبتی در انتظارشان است. البته به حکم الهی گرفتاری های دنیوی هم کم نخواهند داشت:از کارمند فروشی که دروغ گفت و حداقل به خودِ من گفت عین کاتالوگ تحویلتان خواهیم داد تا . . . .

  16. دوستان رسانه ها هیچ تعهدی بابت محتوای اگهی ها و اخبار منتشره ندارند و این مخاطبین هستند که باید نسبت به صدق صحت اگهی یا گزارش در صورت خرید تحقیق کافی را انجام دهند و دنده6 هم از این قاعده مستثنی نیست

  17. به نظر من برلیانس h330.هم رخ خوبی داره و هم از لحاظ گیبرکسی و موتوری خوب هست.لبا اینکه ۱۰ ماه هست اومده جایگاه خودش رو پیدا کرده تو بازار

  18. من شايد جز نفرات اولى باشم كه همين الان دارم ميرم انصراف بدمو پولمو بگيرم تورو خدا شماهم همين كارو بكنيد تا اينگونه راجب ما فكر نكنند و باهامون اينطورى رفتار نكنن

  19. باسلام خدمت همه بینندگان سایت لازم است توجه کنیم مشکل اساسی از بی توجهی به حقوق مشتری است و این مشکلاتی که برای شرکت رامک مطرح شده در سایر شرکتها هم با شدت کم و زیاد حاکم است و بنده خودم چندین بار تجربه کرده ام و خلاصه باید عرض کنم برای نتیجه گیری منطقی لازم است دنبال احیای حقوق مشتری باشیم و گرنه یک روز با رامک درگیریم روز بعد با نگین خودر ، آسان خودرو و . . . . این قصه همچنان ادامه دارد.

  20. حیف از این خودرو که افتاده دست رامک خودرو. اول از قیمتش که قرار بود حدود 90 باشه الان شده حدود 94 دوم از آپشنها که ظاهراً نسبت به کاتالوگ اولیه ازش کسر شده. خدمات بعد از فروش هم که میشه حدس زد چه وضعی خواهد داشت. این خودرو میتونست پرفروش ترین خودرو در بازه قیمتی 70 تا 100 میلیون باشه ولی با وجود رامک خودرو ….. ؟؟!!

  21. با سلام اول از همه برای این سایت متاسفم که بازیچه این شرکتها شده است. هیچ بعید نیست در جهت اهداف خاص وبه جهت تامین بخشی از نیازها خود به این امر روی آورده باشد که با این رویه جایگاه خود را از دست می دهد. متاسفانه در کشور ما تمامی واردکنندگان خودرو همینطور هستند. در تمامی کاتالوگهای ارائه شده توسط آنها عبارتی در پائین کاتولگ برای فرار پیشبینی شده است. جهن شکایت از آنها نیز یک آدم بیکار پر حوصله می خواهد. دوست عزیز اگر این کارها نباشد فکر می کنید برای آنها واردات به صرفه هست؟ بنده به تمامی این شرکتها مراجعه کرده ام تمامی سر و ته یک کرباس هستند. باز به نظر من از نظر شرایط فروش از سایرین بهتر است .لازم به ذکر است قیمت این ماشین از حدود 14 هزار تا 20 هزار دلار است.

    1. دوستان گرامی توجه کنید که درج این مطلب، به خودی خود زمینه ای برای ابزار نظرات و گله و شکایات رو فراهم کرد و اگر مطلب از ابتدا درج نمیشد یا نظرات مخالف تایید نمی شد، هرگز صدای مشتریان ناراضی به گوش کسی نمی رسید. بنابراین چنانچه متن ارسالی از شرکت را تبلیغی درنظر بگیریم، به هرحال درج نظرات خنثی کننده این تبلیغ و انتشار واقعیات و صدای مصرف کنندگان و خریداران تلقی می شود.

      1. با شما موافقم. اما …..
        بیشتر افراد فقط اصل خبر را میخوانند.
        رسانه اگر ادعا دارد که خبر را می رساند، باید تلاشش این باشد که خبر صحیح را برساند.
        اینجوری که با این همه اعتراض و مستنداتی که به راحتی در دسترس است بازهم تیتر و خبر به سیاق قبلی برقرار است، من فکر میکنم که این خبر نیست؛ بلکه دنده6 رپرتاژآگهی انتشار داده است و سود آن را هم البته نوش جان کرده. اگه اینجوری باشه دنده6 در دزدی رامک شریکه . . .. . .

  22. دیگه حوصله بحث ندارم مشکلات زندگی اینقدر زیاده که نمیشه بک لحظه ازش غافل شد
    Mg چینی هست یا نیست چه سود و منفعتی به حال من پراید سوار و شمای تویوتا سوار داره
    با این بی درآمدی و توقع بالا

  23. آقا دوباره هم نظر م رومیگم میخواین بزارید یانه فکر میکنم اکثرا دروغ میگید هیچکدومتون خریدار تیوولی نیستید وفقط آمدید رامک خودرو را تخریب کنید من 2شهریور ثبت نام کردم و 17 اسفند خودرو روتحویل گرفتم وپلاک کردم وخیلی هم ازخودرو ورامک خودرو راضیم اینقدر بهتان نزنید

    1. البته برای اینکه از رامک خودرو راضی باشید یا نه یکم زوده بذارید حداقل چند بار برای گارانتی مراجعه کنید بعد مشخص میشه!

    2. جناب محمود خان
      برایتان متاسفم که به راحتی تهمت دروغ گویی را به اکثر افراد میزنید. فکر می کنم این برخواسته از طبع درونی جنابعالی و نوع رفتارتان با سایرین و روش تعامل شما که احتمالا منبعث از دروغگویی است باشد، وگرنه اینقدر به راحتی تهمت نمی زدید. مگر دوستان چه گفته اند. شما که ادعا دارید خودرویتان را تحویل گرفته اید لطفا بفرمایید:
      1. خودرویتان زاپاس داشت؟
      2. سیستم تهویه اتوماتیک داشت؟
      3. آیا 2میلیون 700 پول اضافی ندادید؟
      4. و اگر خودرویتان الیت است، آیا رینگ کاتالوگ را(دیاموند کات) با رینگ آلومیمنیومی عوض نکرده اند؟ (البته اگر اسپورت است دیاموند گرفته اید).
      آیا دوستانی که نظر داده اند، بجز این گفته اند. لطفا در افکار و رفتارتان بازنگری بفرمایید و از خداوند متعال به جهت تهمت دروغگویی به جمعی از مردم استغفار کنید.

      1. بله تمام این مواردی روکه گفتید درست ولی موقع ثبت نام توقرارداد ذکر شده که شرکت خودرو تحویلی روممکن باتغیرات آپشن بده وهمه ماقرارداد روامضا وتغییرات روپذیرفتیم دومااکثرخودروهای جدید زاپاس ندارند واین مورد با کیت پنچرگیری جبران شده دوما سیستم تهویه ازاول هم قرارنبوده اتوماتیک ودوآل باشد سومین مورد روهم که همه ماتغیرات روپذیرفته وقراردادروامضا کردیم چهارمین مورد من الیت گرفتم رینگش آلمینیومی است مدل آلوی وخیلی هم زیبا پنجما من ازشرکت رامک خودرو راضیم به دلیل قوانین متغیر واردات خودرو وقوانین دست وپاگیر واردات ششما همه ماقراردادروامضا وتمام موارد اون رو پذیرفتیم به دلیل اینکه یک خودرو به روز وباکیفیت تحویل بگیریم دراین شرایطی که یک خودرو چینی بی کیفیت 80تا90میلیون قیمت دارد خودتان قضاوت کنید خودرویی که جزو15 خودرو برتر سال جهان میباشد روتحویل میگیرید هفتما باخوندن مطالب به نتیجه رسیدم که تمام دوستان به نوعی جانبدارانه به طرفداری ازخودرو های چینی قلم زده اند هشتما آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا