اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

تغییراتی جذاب و ویژه برای آخرین نسل فعلی مینی کوپر

مینی به زودی با نسل فعلی هاچ‌بک خود خداحافظی خواهد کرد، اما این اتفاق قبل از عرضه یک نسخه ویژه رخ نخواهد داد.

نسخه‌ای خاص برای گرامیداشت یک قهرمانی

این بار، خودروساز بریتانیایی پیروزی تیم مسابقه‌ای بولداگ، یک تیم مسابقه خصوصی مستقر در نوربورگ آلمان را جشن می‌گیرد. این افراد در مسابقات ۲۴ ساعته نوربرگ رینگ امسال، در کلاس خودروهای تولیدی با حجم ۱۶۰۰ تا ۲۰۰۰ سی سی توربوشارژر دوم شدند.

این سری ویژه، Bulldog Racing Edition نام دارد و بر اساس نسخه John Cooper Works مینی ساخته شده است. این یک نسخه به شدت ارتقا یافته از نسخه استاندارد است که برای عملکرد بهتر در پیست اصلاح شده و از دو ماشین مسابقه ای که توسط تیم مسابقه بولداگ در پیست افسانه‌ای استفاده می‌شود، الهام گرفته شده است.

برای شروع، یک سیستم تعلیق KW V۳، قابل تنظیم جایگزین سیستم تعلیق کارخانه‌ای است که در نوربرگ رینگ تنظیم شده است و هندلینگ بهتری را ارائه می‌دهد.

تقویت خودرو، بدون تغییر پیشرانه

در حالی که هیچ تغییری در زیر کاپوت وجود ندارد، پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ هنوز هم خروجی ۲۳۱ اسب بخاری و گشتاور ۳۱۸ نیوتون‌متری تولید می‌کند.
این موتور به یک سیستم اگزوز جدید توسط Remus مجهز شده است. نیروی حاصل از پیشرانه، همچنان از طریق یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود، اگرچه چرخ‌های اصلی، با رینگ‌های ۱۷ اینچی OZ HyperGT مجهز به تایرهای پیرلی P Zero جایگزین شده‌اند.

البته، از لحاظ بصری، برای مطابقت با ارتقاء عملکرد، تغییراتی وجود دارد. به عنوان مثال، این هاچ‌بک صندلی‌های عقب خود را از دست داده است. علاوه بر این، یک پلاک شماره‌دار جداگانه در زیر اهرم ترمز دستی قرار دارد که با نشان‌های بیرونی مدل نسخه ویژه مطابقت دارد.

هر خودرو مطابق با خواسته‌های مشتری سفارشی سازی می‌شود و بنابراین هر خودرو، منحصر به فرد است.  الکساندر شاباخ، مدیر اجرایی Bulldog Racing می‌گوید که از مدل ۲۰۱۴ به بعد، این خدمات را به مشتریان با مینی‌های قدیمی‌تر نسل فعلی ارائه می‌دهد.

به عبارت ساده، می‌توانید ماشینی را که می‌بینید، از یک فروشنده خریداری کنید یا می‌توانید مینی قدیمی‌تر خود را به مسابقه Bulldog Racing ببرید و از آن‌ها بخواهید آن را مطابق ترجیحات شما ارتقا دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا