اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

تغییراتی همه جانبه در نسل جدید نیسان مورانو

با بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه مورانوی تحویل داده شده در ایالات متحده از زمان معرفی نسل فعلی، این خودرو یکی از بازیگران قوی در بازار بوده است. اما در دنیای به سرعت در حال تکامل SUVها، معرفی نسل جدید بسیار دیر شده و در نهایت، اولین عکس‌های جاسوسی از نسل بعدی مورانو در اوایل این ماه مورد استقبال قرار گرفت. اکنون زمان انتشار اولین رندر است که پیش نمایش اولیه خودروی کاملاً تغییر یافته را در اختیارمان قرار می‌دهد.

یکی از قابل توجه‌ترین تغییرات نسبت به مدل فعلی، جلوپنجره به روز شده V-Motion است که عریض‌تر به نظر می‌رسد. چراغ‌های جلوی مورانو جدید احتمالا کوچک‌تر شده و برخی از عناصر روشنایی به قسمت جلوپنجره منتقل می‌شوند. به طور کلی، نمای جلو به ما حال و هوای مدل آریا را می‌دهد، اگرچه به نظر می رسد مورانوی جدید احتمالا ظاهر پیچیده‌تری داشته باشد.

در نمای جانبی، مورانوی جدید شباهت زیادی به نسل قبلی خود دارد. پیچ خوردگی متمایز ستون C در زیر پوشش استتاری قابل مشاهده است. با حرکت به سمت عقب، چراغ‌های عقب باریک‌تر شده و به یک نوار نوری LED متصل تبدیل شده است.
در حالی که نمای بیرونی مورانو جدید کاملاً متفاوت از نسل فعلی به نظر می‌رسد، شایان ذکر است که ساختار زیر آن احتمالاً بدون تغییر باقی خواهند ماند.

پلتفرم D نیسان و موتور ۳.۵ لیتری V۶ مورانو ۲۰۲۴ همراه با کمی تغییرا جزئی، نقش مهمی را ایفا خواهند کرد. انتظار می‌رود که یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک قدرت را از پیشرانه احتراقی به هر چهار چرخ هدایت کند.
در این بین، هنوز هم می‌توانید مورانوی قدیمی را برای یک سال دیگر خریداری کنید. برای سال ۲۰۲۴، نیسان کلاس پایه S را بازنشسته می‌کند و در عوض، تریم SV به مدل پایه جدید تبدیل می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا