اخباراخبار داخلی

تغییر اولویت تخصیص ارز به واردات لوازم یدکی

به نقل از خبر خودرو، رییس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل و ماشین‌آلات خودرو در خصوص تخصیص ارز دولتی به واردات لوازم یدکی اظهار داشت‌: در پی اعتراض به اولویت‌بندی‌های ارزی صورت گرفته که موجبات نارضایتی اعضای اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی را به دنبال داشت و درخواست تغییر اولویت‌بندی اعلام شده توسط اتحادیه، خوشبختانه واردات قطعات یدکی از رتبه هفتم به رتبه اول لیست اولویت‌بندی تخصیص ارز دولتی انتقال یافت.

غلامرضا بخشی‌زاده در ادامه اظهار داشت‌: هر چند مشکل اولویت‌بندی تخصیص ارز برطرف شده است اما با این وجود مشکلات همچنان ادامه دارد و ما خواستار بازگشت اوضاع موجود به حالت قبل هستیم.

وی با اشاره به تاثیر قیمت ارز بر بازار لوازم یدکی اتومبیل گفت‌: مشکل اصلی بازار لوازم یدکی در حال حاضر عدم ثبات قیمت ارز است که در حال بررسی این موضوع و حل مشکل هستیم.
وی در ادامه افزود‌: آقای لاریجانی رییس مجلس قول داده‌اند که به زودی مشکل ارز و قیمت آن را برطرف خواهند کرد و این موضوع در مجلس در حال بررسی است.
رییس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل و ماشین‌آلات تصریح کرد‌: امیدواریم هر چه زودتر مشکلات ارزی کشور حل شود تا مشکلات تامین لوازم یدکی نیز حل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا