اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

تغییر خودروی مسابقات لمانز به سبک فراری

۴۹۹P Modificata نسخه‌ای از یک ماشین مسابقه‌ای است که برای رقابت نیست. این به فراری اجازه می‌دهد تا ماشین‌ها را به گونه‌ای تغییر دهد که قوانین لمانز اجازه نمی‌دهند. برای مثال، موتور الکتریکی در محور جلو اکنون می‌تواند با سرعت‌های پایین‌تر به جای بیش از ۱۹۰ کیلومتر در ساعت، بر اساس مقررات FIA کار کند. این تنظیمات به این معنی است که رانندگان می‌توانند بیشتر از سیستم چهار چرخ محرک استفاده کنند.

فراری همچنین سیستم “Push to Pass” را اضافه می‌کند. با فشردن یک دکمه پشت فرمان، ۱۶۱ اسب بخار (۱۲۰ کیلووات) قدرت اضافی به مدت ۷ ثانیه، تا زمانی که راننده پدال گاز را به طور کامل فشار دهد، باز می‌شود. این باعث می‌شود که حداکثر خروجی پیشرانه به ۸۵۸ اسب بخار (۶۴۰ کیلووات) برای مدت کوتاهی به جای ۶۹۷ اسب بخار (۵۲۰ کیلووات) معمولی افزایش یابد.

ترفندهای کوچکتر در Modificata شامل اصلاحات در موتور و نقشه‌های قابلیت رانندگی است. منطق کنترل کشش و منطق جدید کمک استارت نیز از جمله ترفندهای جدید هستند.

این پیشرانه همچنین شامل یک موتور ۳.۰ لیتری V۶ در وسط است که فراری آن را از خودروی مسابقه ای ۲۹۶ GT۳ گرفته است. این نیروگاه خروجی را به یک گیربکس هفت سرعته سکوئنشال ارسال می‌کند.

۴۹۹P Modificata دارای کابینی است که مستقیماً از مسابقه Le Mans خارج شده و فقط یک صندلی با همان ارگونومی خودروی مسابقه‌ای دارد.

۴۹۹P Modificata برنامه جدید Sport Prototipi Clienti فراری را افتتاح کرد. این به فراری اجازه می‌دهد تا از تدارکات، کمک‌های کنار جاده‌ای و تعمیر و نگهداری مراقبت کند تا مشتریان بتوانند در آنجا حضور یابند و رانندگی کنند.

در حال حاضر، فراری نمی‌گوید که قرار است چند نمونه از ۴۹۹P Modificata را بسازد یا قیمت هر نمونه چقدر است. با این حال، انتظار داشته باشید که قیمت یک خودروی تغییر یافته Le Mans بسیار سنگین باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا