اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

تنها استیشن واگن جنرال موتور معرفی خواهد شد؟

از زمان نابودی بیوک رگال TourX، جنرال موتورز یک استیشن واگن در ایالات متحده عرضه نکرده است. اما استیشن واگن جنرال موتورز در سایر نقاط جهان از مرگ دور است. در واقع، برند سرمایه‌گذاری مشترک جنرال موتورز در چین در حال به نمایش گذاشتن یک خودرو بر اساس سدان Starlight خود است.

Wuling در مورد اینکه آیا نسخه تولیدی این استیشن واگن دوست داشتنی در راه است یا نه چیزی نمی‌گوید، اگرچه به گفته GM Authority، این خودروساز عکس‌هایی را برای سنجش علاقه عمومی به چنین مدلی منتشر کرده است. با توجه به این عکس‌ها، احتمالا باید همچین خودرویی ساخته شود.
استارلایت واگن دارای دماغه‌ای تیز است و نوار نوری روی نوک کاپوت آن قرار دارد. چراغ‌های اصلی در گوشه‌های پایینی قرار دارند، در حالی که جلوپنجره دارای آرایشی پیچیده از خطوط است که توسط طراحی سپر اصلی، به دو نیم شده است. رینگ‌ها دارای طراحی شش پره کلاسیک Volk Racing TE۳۷ هستند، سبکی که بارها و بارها ثابت می‌کند که می‌تواند روی هر خودرویی خوب به نظر برسد.

این تصاویر استیشن واگن استارلایت را با یک جعبه بار روی سقف نشان می‌دهد. با این حال، مشخصات نسبتاً ضعیفی دارد، بنابراین به نظر نمی‌رسد که جایی برای ذخیره کردن چیزهای زیادی در آن وجود داشته باشد.

Wuling هیچ تصویری از داخل استارلایت واگن منتشر نکرد، اگرچه کابین آن احتمالاً شباهت زیادی به نسخه سدان دارد. چیدمان کابین نسبتا ساده است و دارای نمایشگرهای مجزا برای کیلومترشمار و اطلاعات سرگرمی است. چند دکمه و یک کنترلر چرخشی را می‌توان در کنسول مرکزی پیدا کرد.
سدان استارلایت با پیشرانه‌های پلاگین هیبریدی و تمام الکتریکی در دسترس است. احتمالاً در صورت صدور چراغ سبز برای تولید، این گزینه‌ها روی استیشن واگن نیز موجود خواهند بود.

قیمت سدان استارلایت در چین معادل ۱۲۴۷۸ دلار است. گمان می‌کنیم که نسخه استیشن واگن فقط کمی گرانتر باشد.

حتی اگر Wuling تصمیم به ساخت استیشن واگن Starlight داشته باشد، شک داریم که در آمریکا چنین چیزی را ببینیم. با این حال، ترجیح می‌دهیم استیشن واگن‌های بیشتری در جهان وجود داشته باشد. بنابراین امیدواریم این خودرو برای مدت طولانی‌تری در حالت رندر باقی نماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا