اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

تولید نسل فعلی آئودی A۸ تا چند سال دیگر ادامه دارد!

آئودی قصد دارد چرخه عمر A۸ فعلی را به دلیل تاخیر در معرفی جانشین تمام برقی آن برای چندین سال دیگر طولانی‌تر کند. این تصمیم با هدف افزایش موفقیت در فروش A۸ با موتور بنزینی در چین و خودداری از معرفی سدان پرچمدار E-Tron جدید در میان تقاضای کمتر از حد انتظار برای خودروهای برقی اتخاذ شده است.

نسل چهارم آئودی A۸ (D۵) در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و در اواخر سال ۲۰۲۱ به‌روزرسانی شد. در ابتدا، یک جانشین کاملاً الکتریکی جدید که توسط کانسپت Grandsphere پیش‌نمایش شده بود، برای عرضه در سال ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده بود. با این حال، اکنون به نظر می‌رسد این عرضه حداقل تا سال ۲۰۲۷ به تعویق بیفتد. با عدم وجود A۸ E-Tron در آینده نزدیک، آئودی ممکن است فیس لیفت دیگری را برای حفظ جذابیت مدل فعلی برای چندین سال دیگر در نظر بگیرد.

یکی از سخنگویان آئودی به مجله آلمانی AMS گفت که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای توقف تولید A۸ وجود ندارد و دلیل آن عملکرد قوی ‌‌‌فروش مدل موجود در چین است. در حالی که سخنگوی آئودی جزئیاتی در مورد برنامه‌های آتی این شرکت ارائه نکرد، این نشریه گزارش می‌دهد که بحث‌ها در مورد فیس لیفت دیگری برای A۸ در داخل شرکت در حال انجام است. شایان ذکر است که استراتژی مشابهی در مورد آئودی Q۷ که دومین فیس لیفت خود را در اوایل سال جاری دریافت کرد، علیرغم اینکه ابتدا در سال ۲۰۱۵ معرفی شد، به کار گرفته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا