اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

تویوتا تاندرا و سکویا برای سال جدید، تغییر خواهند کرد

تغییراتی ظاهری برای برادر بزرگتر هایلوکس و لندکروزر

تویوتا، ظاهر و قابلیت‌های آفرود تاندرا و سکویا را برای سال ۲۰۲۴ بهبود می‌بخشد. بسته جدید Nightshade، رنگ‌های مشکی را برای سطح تریم لیمیتد اضافه می‌کند.

پکیج Nightshade، بسته ظاهری تویوتا بوده که به همه مدل‌ها، از کمری و کرولا گرفته تا پریوس و کراس‌اور ونزا، تریم سیاه‌شده را اضافه می‌کند. در توندرا و سکویا، ادوات مشکی رنگ به چرخ‌های ۲۰ اینچی، روی گلگیرها، جلوپنجره، روی آینه‌ها و نشان‌ها اضافه می‌شود.

علاوه بر ارتقاء ظاهری، توندرا و سکویا ۲۰۲۴ یک کیت تنظیم ارتفاع سه اینچی، به عنوان لوازم جانبی اختیاری نصب شده در کارخانه دریافت می‌کنند. مدل‌های سطح تریم پلاتینیوم نیز، پکیج آفرود TRD را به عنوان یک آپشن دریافت می‌کنند.

این پکیج گزینه Multi-Terrain Select تویوتا را برای کنترل چرخش چرخ، Crawl Control، کروز کنترل خارج از جاده و کمکی حرکت در سراشیبی اضافه می‌کند تا به راننده کمک کند در مسیرهای دشوار به راحتی حرکت کند.

سایر تجهیزات استاندارد در پکیج TRD شامل قفل دیفرانسیل عقب و مانیتور Multi-Terrain برای مشاهده موانع نزدیک خودرو است. هنگامی که توندرا در سال ۲۰۲۲ عرضه شد، دارای دو پیشرانه V۶ توئین توربوی جدید بود که هر دو با یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک ترکیب شده بودند.

مدل استاندارد i-FORCE، دارای پیشرانه توئین‌توربو V۶ بوده که ۳۸۹ اسب‌بخار قدرت و ۶۴۹ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. یک پیشرانه هیبریدی قابل انتخاب با نام i-FORCE MAX، خروجی را به ۴۳۷ اسب‌بخار و ۷۹۰ نیوتون‌متر گشتاور افزایش می‌دهد و به تاندرا اجازه می‌دهد تا ۱۲۰۰۰ پوند را یدک بکشد.
بقیه پیکاپ‌ها و شاسی‌بلندهای فول سایز تویوتا تا حد زیادی بدون تغییر باقی می‌مانند. هر دو خودرو در ایالات متحده و در خط مونتاژ تویوتا در سن آنتونیو تگزاس ساخته می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا