اخبار خارجیاسلایدر

تویوتا لوین اتومبیلی لوکس و پرقدرت

بررسی و معرفی خودرو تویوتا لوین خودرو وارداتی جدید می پردازیم.

به گزارش دنده 6 – تویوتا لوین، همیشه از طراحی شیک و مدرن بهره می‌برد و تجربه رانندگی را به یک سطح جدید ارتقا می‌دهد.تویوتا لوین، مدلی از تویوتا که به خوبی ترکیبی از استحکام، اقتصادی بودن و روانی در رانندگی می‌باشد.خودروی تویوتا لوین، با توجه به کیفیت ساخت عالی خود و قدرت موتورهای پیشرانه‌ای که دارد، گزینه‌ی بسیار مناسبی برای رانندگی راحت و ارزان می‌باشد.تویوتا لوین، با داشتن امکانات پیشرفته‌ای مانند سیستم‌های ایمنی و راحتی، همیشه تلاش می‌کند تا تجربه رانندگی را برای رانندگان بهبود بخشد و راحتی بیشتری را ارائه دهد. در ادامه به بررسی بیشتر خودرو تویوتا لوین پرداخته ایم.

طراحی ظاهری لوین

یکی از مهم ترین ویژگی های لوین این است که طراحی ظاهری به شدت جذابی دارد که می تواند حس یک خودروی اسپرت را به بیننده القا کند. به طور کلی طراحی نسل جدید لوین موجب شده تا این خودرو فراتر از یک سدان اقتصادی ظاهر شود و بتواند رضایت مشتریان در بازار جهانی را به خوبی جلب کند.

در قسمت جلوی لوین توربو و هیبرید با چراغ های بومرنگ شکلی مواجه هستیم که در مقایسه با چراغ کرولاهای وارداتی جذابیت بیشتری دارد. از تفاوت های لوین توربو و بنزینی در بخش جلو می توان به طراحی جلوپنجره و لوگو تویوتا آن ها اشاره کرد. جلوپنجره (Grille) نسخه توربو از الگوی مشبک و زنبوری و جلوپنجره تیپ هیبرید هم از خطوط موازی تشکیل شده است.

در طراحی عقب اما به نظر طراحی چراغ های عقب کرولا نسبت به لوین زیباتر است و می تواند بیشتر توجه بیننده را به خود جلب کند.

امکانات و آپشن های لوین هیبرید

از مهم ترین آپشن های رفاهی و ایمنی لوین هیبرید می توان به ۶ ایربگ، ترمز پارک برقی، سیستم پایش فشار تایرها، کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، ترمز کمکی، آنتی ترپ شیشه ها و سانروف، صندلی ایزوفیکس، سیستم هشدار و جلوگیری تصادف از جلو با تشخیص عابر پیاده، کروز کنترل تطبیقی، رادار بین خطوط فعال، نور بالا اتوماتیک، سیستم ورودی بدون کلید، استارت دکمه ای، سیستم تهویه اتوماتیک، اپل کارپلی و اندروید اتو و … اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا