اخباراخبار خارجی

تویوتا در پی عرضه مدل های هیبریدی در دوبی است

خودروهای برقی از جمله مدل های دارای نیرومحرکه تمام برقی در امارات متحده عربی در حال محبوب شدن هستند.

دلیل این امر تلاش های دولت برای افزایش سهم خودروهای دارای نیرومحرکه جایگزین است. تویوتا با در نظر گرفتن این امر در پی توسعه خط تولید خودروهای هیبریدی در این کشور و عرضه تویوتا اینووا هیبریدی است.

بر اساس گزارشی جدید، بازار دوبی نیز خواهان عرضه تویوتا اینووا هیبریدی است. تویوتا اینووا در سراسر دنیا تنها در مدل های بنزینی و دیزلی و در امارات متحده تنها با موتور 2.7 لیتری بنزینی با قدرت 164 اسب بخار موجود است. ساخت مدلی هیبریدی برای بازاری به کوچکی دوبی می تواند به معنای هدر دادن پول باشد اما با توجه به سخت تر شدن قوانین آلایندگی در بازارهای آسیایی از جمله هند، ممکن است تویوتا در آینده با تقاضای بیش تر برای این مدل مواجه شود.

در ماه دسامبر 2016 گزارش شده بود که نسخه هیبریدی تویوتا اینووا و تویوتا فورچونر در هند عرضه خواهند شد. گمان می رود اینووا هیبرید و فورچونر هیبریدی از سیستم mild-hybrid بهره ببرند که شامل یک سیستم ژنراتور استارتر ارتقا یافته است. شاید این خودروها تا قبل از عرضه نسل جدید آن ها، مدل هایی تمام هیبریدی همچون کمری هیبریدی و پریوس نباشند.

در حال حاضر تنها خودروی هیبریدی تویوتا که برای مشتریان خصوصی در امارات متحده عربی عرضه می شود، تویوتا پریوس است. مدل نسل چهارم این خودرو اولین پریوسی بود که در این کشور عرضه شد. این خودروساز کمری هیبریدی را نیز در این کشور عرضه می کند که البته تنها به ناوگان تاکسیرانی فروخته می شود./خبر خودرو

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا