اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

تویوتا هیچ پیکاپ کوچکی را تولید نخواهد کرد!

کمی بیش از یک ماه پیش، گزارشی در مورد تمایل تویوتا برای عرضه یک پیکاپ کوچک در ایالات متحده، با استفاده از زیرساخت کرولا برای یک وسیله نقلیه کاربردی‌تر منتشر شد. Automotive News حدس می‌زند که قصد دارد این پیکاپ را در اولین فرصت در سال ۲۰۲۷ به فروش برساند.

اما دیوید کریست، معاون و مدیر کل گروه تویوتا موتور آمریکای شمالی گفته که ما هیچ برنامه‌ای برای این کار نداریم. گویا این به اندازه کافی واضح نبود، او ادامه داد: “ما قرار نیست چیزی به فروشندگان اعلام نمی‌کنیم.”

دیو کریست اذعان کرده که نمایندگی‌های تویوتا در سراسر ایالات متحده، درخواست ساخت مدلی برای مبارزه با ماوریک را کرده‌اند؛ خودرویی که برای فورد خوب عمل کرده است. خودروی سانتا کروز در مصاحبه ذکر نشده است، اما هیوندای هم پیکاپ کوچک تک کابین خود را دارد.

گزارش ها از ژاپن حاکی از آن است که تویوتا نسل بعدی هایلوکس را در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد کرد. با این حال، این پیکاپ جهانی تقریباً به اندازه تاکوما است و فروش آن در ایالات متحده منطقی نیست. با توجه به تطبیق پذیری پلت فرم TNGA که زیربنای همه چیز از یاریس تا شاسی بلند سنچوری است، تطبیق پلتفرم برای مدل پیکاپ غیرممکن به نظر نمی‌رسد. با این حال، به نظر می‌رسد که رقیب ژاپنی ماوریک در آینده وارد بازار نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا