اخبار خارجیاسلایدر

تویوتا پریوس هیبریدی تیونینگ

تویوتا باز هم همه را شوکه کرد ، پریوس جدید در حال حاضر یک خودروی خیره کننده است، این مدل به لطف مجموعه ای از قطعات مشتق شده از موتوراسپرت، جلوتر است.

به گزارش دنده 6 ، اگر به عکس‌ها دقت کنید، همه چیز را از گوشه های بدنه کناری گرفته تا بال عقب بزرگ و جذاب تر پیدا خواهید کرد.
مانند یاریس GR است که قطعا با شبح شیک تک کابین معروف ترین هیبریدی جهان روبرو می شود…

تغییرات در پریوس گسترش یافته است و اکنون روی تایرهای 235/50 R18 اینچی با چرخ‌های آیرودینامیک کار می‌کند. تویوتا همچنین چراغ‌های رانندگی اضافی را در این مدل عرضه کرده است .

همه چیز درباره سری جدید Mk5 تویوتا پریوس
نسل پنجم جدید تویوتا پریوس اولین نمایش جهانی خود را در نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2022 انجام داد. قطعا سبک شیک و اروپایی‌تر و فناوری تامین سوخت آن را تحسین می‌کنید.

از زمان معرفی پریوس به عنوان اولین مدل هیبریدی در سال 2000، در طول سال‌ها، مجموعه‌ای از هیبریدی‌های خودشارژر در بازارعرضه شد ولی پریوس تمام بخش‌های اصلی بازار را پوشش داد و دارای مشتریان بسیار گسترده‌تری شد. با اذعان به محبوبیت آن در بازار خصوصی، ما همچنان اعتقاد داریم اما شرکت های دیگر خودروی سازی هیبریدی می توانند راهکار جلب نظر مشتریان را از پریوس الگو بردرای کنند .

تویوتا پریوس جدید 2023: افت قیمت
پریوس مسلماً یکی از نمادین ترین مدل های تویوتا است، اما اکنون رقبای هیبریدی و PHEV از همه طرف با آن مبارزه می کنند. بنابراین Mk5 Prius جدید به قولی شمشیر را از رو بست تا رقبا به سختی بتوانند با آن رقابت کنند . تقریبا می شود گفت یکی از ارزانترین خودروی هیبریدی به بازار اروپا خواهد بود .

این بخشی از عصر طراحی جدید تویوتا است که با طیف وسیعی از خودروهای مفهومی و bZ4x EV، اولین تولید خودروی برقی این شرکت آغاز شد. شکل اصلی پریوس دست نخورده باقی مانده است، 50 میلی متر بلندتر با فاصله بین دو محور 50 میلی متر بلندتر و 22 میلی متر عریض تر از نسل گذشته است.

در داخل، پر از جزئیات طراحی و تجهیزات مشترک با bZ4x است، از جمله فرمان کوچک و نمایشگر راننده که قرار است بالای چرخ دیده شود، نه از طریق آن (کمی شبیه طراحی i-Cockpit پژو).یک صفحه نمایش لمسی مرکزی بزرگ نیز از ویژگی های آن برخوردار است.

آیا پریوس جدید هنوز هم یک مصرف کننده سوخت کارآمد است؟
جزئیات بیشتر در مورد پیشرانه بزودی ارائه خواهد شد، اما تویوتا می گوید که پریوس PHEV جدید دارای یک موتور 2.0 لیتری بنزینی و یک موتور الکترونیکی است که ترکیبی 220 اسب بخار قدرت دارد که مطابق با استانداردهای معمول تویوتا بسیار خوب است. همچنین یک بسته باتری جدید و بزرگتر 13.6 کیلووات ساعتی وجود دارد که طبق قول تویوتا، به معنای افزایش 50 درصدی در محدوده الکترونیکی است.

جای تعجب نیست که این شرکت بیش از 15 میلیون خودروی هیبریدی را در سراسر جهان از زمان عرضه پریوس متحول کننده بازی در 25 سال پیش فروخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا