اخبار خارجیاسلایدر

تویوتا C-HR جدید با ظاهری دو رنگ

تویوتا C-HR 2024 از نسل دوم کراس اوور کوچک این برند، رونمایی کرد تا توانایی خودروهای برقی و استایل اصلاح شده و همچنین هندلینگ بهبود یافته را به رخ بکشد.

به گزارش دنده 6 – این نسخه جدید رویکردی مشابه با نسل اول دارد، با خط سقف متحرک و طراحی «کوپه‌مانند». ظاهر جلویی خود را با شاسی بلند الکتریکی bZ4X این شرکت که اخیراً راه اندازی شده به اشتراک گذاشته است ، اما چند ویژگی سفارشی مانند دستگیره های درب عقب و رنگ دو رنگ چشم نواز به آن اضافه شده است .

محدوده موتور کمتر از آنچه به نظر می رسد کوچک است و البته با برخی از پیشرانه های هیبریدی و پلاگین هیبریدی و همچنین برخی از پیشرفت‌ها را با قابلیت‌های بهبودیافته EV می توان در این تویوتایی جدید مشاهده کرد.

تویوتا C-HR 2024 جدید: ارتقاهای ظاهری
C-HR کار بزرگی انجام داده است ، این خودرو با هاچ بک مورد علاقه رانندگان مینی کابین شهری، از جمله موتورها و پلت فرم آن، چیزهای زیادی به اشتراک گذاشته است .

با این حال، این طراحی بسیار جسورانه‌ترشده است و نشانه‌های زیادی از خودروهای مفهومی برای نسل دوم C-HR منتقل شده است. شکل های الماس در امتداد کنار، جلوی کوتاه و برآمدگی های عقب و چرخ های بزرگ (قطر تا 20 اینچ) همه برجسته هستند، اما نه به اندازه رنگ دو رنگ. این رنگ مشکی روی سقف را تا سه چهارم عقب خودرو گسترش می دهد.

تغییرات طراحی همچنین منجر به بهبود راندمان آیرودینامیکی می شود – سپر جلو و اسپویلر عقب جدید برای بهبود جریان هوا روی خودرو ترکیب می شوند.

در داخل کمی کمتر دراماتیک است، جایی که همه چیز با دیگر تویوتاهای اخیر سازگارتر است. با این حال، پیشرفت هایی در مواد وجود دارد، و طراحی که بیشتر حول محور راننده است. به عنوان مثال، تمام عناصر کنترل در “منطقه” راننده هستند. صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی در مرکز قرار می گیرد، در حالی که مجموعه ای از کیت های جدید برای بازی وجود دارد، از جمله تا 64 تنظیمات نور داخلی. حتی می‌توانید این موارد را طوری تنظیم کنید که در طول روز با گذشت ساعت‌ها متفاوت باشند – مثلاً ساعت‌های روشن در صبح و ساعت‌های آرامش‌بخش‌تر در عصر.

برای مثال اگر در خطر باز کردن درب خودرو یا دوچرخه سواری که از عقب نزدیک می شود، نمایشگر نور نیز با سیستم های ایمنی تعامل خواهد داشت و آن را به رنگ قرمز تغییر می دهد.

C-HR همچنین دارای مواد پایدارتری نسبت به قبل است، با پارچه صندلی ساخته شده از بطری های PET بازیافتی، روکش بدون چرم برای فرمان و سپر که از قبل در قالب رنگ آمیزی شده است تا رنگ آمیزی را کاهش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا