اخباراخبار داخلی

تیبا دوستاره شد

براساس آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ( ISQI) در خصوص ارزشیابی ملی خودروهای ساخت داخل، تیبا از محصولات گروه خودروسازی سایپا موفق به دریافت دو ستاره کیفی شده است.

در جدیدترین ارزیابی های صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مربوط به تیرماه 96 در بین خودروهای ساخت داخل و در رده قیمتی پایین تر از 25 میلیون تومان، تیبای سایپا دو ستاره کیفی را کسب نموده و با افزایش کیفیت از یک ستاره به دو ستاره کیفی ارتقا یافت.

براساس این گزارش تیبا اولین محصول ملی گروه خودروسازی سایپا است که توانست در تیرماه امسال نسبت به ماه های قبل با انجام فعالیت های کیفی در فرایند تولید و نظارت بر افزایش کیفیت قطعات ازسوی واحدهای ذی ربط در سایپا، از رشد کیفی خوبی برخوردار شود.

گفتنی است در این ارزشیابی صورت گرفته ، محصولات دیگر گروه خودروسازی سایپا در بخش خودروهای گروه سبک و سواری مانند کیاسراتو در رده قیمتی 75 میلیون تا یکصد میلیون تومان، رنوساندرو و پارس تندر از محصولات پارس خودرو در رده قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان، با اخذ 4 ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولید داخل را در تیرماه سال جاری به خود اختصاص دادند.

همچنین در بخش خودروهای گروه سنگین، کشنده های ولوو FH460  وFH500 از محصولات سایپادیزل همانند ماه های گذشته با دریافت 4 ستاره کیفی به عنوان باکیفیت ترین خودروهای تجاری ساخت داخل معرفی شده اند

10 دیدگاه

  1. درسته اینا ماشین نیستن و شاسی خیلی ضعیفی هم داره ولی بازم ضخامت ورقه بدنه و کیفیت بهتری نسبت به ۴۰۵ و سمند داره.طبیعیه چون اونا مال دوره ی دایناسورها هستن.

    اینا که میگن سراتو ((مونتاژ)) و ساندرو ۴ ستاره کیفی دارن اگه یه ماشین آلمانی یا ایتالیایی رو بخوان بررسی کنن ستاره دونشون میترکه!!!!!

    1. بدنه تیبا بهتر از سمند???شما برو یه سرچ بزن تست تصادف تیبا بخون بعد این حرف بزن من طرف سمند نمیگیرم ولی این بدونید ک تیبا تو تصادف خیلی ضعیف تر از سمند هست سمند ستون تقویت شدس تیبا فقط یکم از پراید بهتره و دیگر هیچ

      1. مهندس شما اول عینکتو بزن بعد مطالعه کن.گفتم ورقه آهن زخیم تره یعنی توی تصادف های کوچیک محکمتره و شاسی ضعیفه یعنی در تصادف های سنگین ماشین مچاله میشه.
        من خودم ماشین ایرانی نمیخرم ولی به پیغمبر یه تیبا دستم بود زدم به پیکانه کاپوت و گلگیر و چراغ و سپرش له شد ولی تیبا با لکه گیری مشکلش حل شد.
        البته کسی که سمند بخره و تیبا رو پراید بدونه و ۳۲ تومن پول بی زبون بده سمند بحث کردن و متقاعد کردنش از راه منطق محاله…

    2. با شما موافقم منم تیبا مدل بهمن 93 دارم. تا الان 120 هزارتا با سرعت بالا راه رفتم و مشکل موتور و گیربکس نداشتم بدنه قوی داره و ترمزاشم خوبه هندلینگ خوبی هم داره و تو پیچ کم نمیاره من راضیم ولی چندتا مشکل داره دورفرمونش کمه و سنسور میل سوپاپ مادرزادی خرابه سعی کنید ارتفاع ماشین رو دستکاری نکنید تا به راحتی دست انداز و چاله رو رد کنید

  2. کاش استاندارد ایران آزمایشات تست تصادف رو هم انجام میداد و به خودرو های داخلی حداقل ستاره ایمنی داخلی میداد و جلوی تولید کم ستاره ها رو می گرفت. مگه در برابر ارزش سرمایه انسانی و جان مردم چقدر هزینه داره؟

  3. این ماشین‌برای افراد کم درامد و فقیر ساخته شده بیشتر از این باید انتظار نداشته داشی ?

    1. توکه کم درامد،وفقرنیستی.پس برای چی اومدی انجا داری درمورد تیبا اطلاعات جم میکنی،پس برای چی وقتت داری میزاری برای تیبا،من ادم سراق دارم میتونه،ماشین 200ملیونی بخره،تیباسواره خیلیم حال میکنه

  4. تیبا ماشین ،خوبیه من که راضیم،انشاالله که ازاینم بهتر وباکیفیتر بشه….

    1. جهت اطلاع و توجه هموطنان عزيزى كه تيبا دارند : خودروى تيبا خودروى سريع و تند و تيزى هست و طبق تجربه شخصى ، در سرعت حتى بهتر از ٢٠٦ عمل مى كند . وليكن يك عيب بزرگ و خطر آفرين دارد و آن فقدان تعادل و چسبندگى در سرعت بالا و نيز جاده هاى خيس مى باشد و متاسفانه اين مشكل با تعويض سايز و مارك تايرها هم برطرف نمى شود .
      و متاسفانه به شخصه شاهد بوده أم در سرعت بالا در يك جاده مسطح اتوبانى و خشك به دليل ترمز ناگهانى دچار انحراف از مسير و خطر واژگونى گرديد .
      توصيه مى شود در سرعت بالا و يا جاده خيس از تغيير مسير ناگهانى و يا ترمز شديد جدا خوددارى كنيد .
      مطالب فوق ناشى از دو مورد مشاهده عينى بنده و نيز اعلام دوستان مالك تيبا مى باشد و أساسا قصد و نيتى در تخريب خودروى تيبا نيست . و صرفا جهت اطلاع هموطنان خصوصا بانوان كه جزو خريداران اين خودرو هست اعلام شده است .
      پس لطفا از موضع گيري هاى كودكانه و از سر تعصب خوددارى فرماييد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا