اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

تیونینگ سوزوکی جیمنی با کیت مرسدس G کلاس کلاسیک!

ما حاضریم شرط ببندیم که سوزوکی جیمنی تیون شده، شایان ستایش‌ترین خودرویی است که امروز می‌بینید. شرکت Damd این شاسی‌بلند را شبیه مرسدس بنز کلاس G آماده‌ی مسابقات رالی می‌کند. این خودرو با نام Little G Traditional شناخته می‌شود.

کیت کامل شامل ۱۰ قطعه است. یک جلوپنجره جدید با نوارهای افقی و روکش چراغ‌های جلو وجود دارد. سپر بازطراحی شده دارای طراحی بلوکی بوده و چراغ‌های مه شکن مستطیل شکل کهربایی در زیر لامپ‌های اصلی قرار دارند.

کاپوت اصلاح‌شده چراغ‌های کوچکی به گوشه‌ها اضافه می‌کنند و در صورتی که با این جیمنی به سفرهای خارج از جاده بروید، آنها پوشش‌های محافظ خاص خود را دارند.
Damd’s Jimny دارای مجموعه عظیمی از آینه‌های جانبی است، بنابراین هیچ مشکلی برای دیدن آنچه در پشت شماست وجود ندارد. این تیونر همچنین قالب‌های پایینی جدیدی را اضافه می‌کند.

تنها تغییر در قسمت عقب، سپر جدیدی است که ظاهر بلوکی دارد. ارتفاع کوتاه آن اجزای سیستم تعلیق عقب را آشکار می‌کند. Damd برای کل کیت معادل ۲۲۵۴ دلار هزینه می‌کند. رنگ آمیزی آن ۵۰۴ دلار به هزینه اضافه می‌کند.

این شرکت همچنین ارتقاهای داخلی را نیز ارائه می‌دهد. روکش صندلی‌ها، شطرنجی و نیز به رنگ قرمز شرابی وجود دارد که رنگ و بویی را به کابین اضافه می‌کند. یک نسخه آبی و خاکستری از این الگو برای افرادی که به دنبال چیزی ظریف‌تر هستند وجود دارد.

Damd به پیشرانه جیمنی دست نمی‌زند. در ژاپن، این شاسی بلند کوچک با موتور ۶۵۸ سی سی سه سیلندر توربوشارژ، با ۶۳ اسب بخار قدرت و ۹۶ گشتاور عرضه می‌شود. همه مدل‌ها با سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس پنج سرعته دستی یا چهار سرعته اتوماتیک عرضه می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا