اخبار خارجیاسلایدر

تیوولی فیس‌لیفت شد

سانگ یانگ تیوولی که در بازار ایران نیز حضور دارد، دومین فیس‌لیفت خود را این‌بار تحت برند KG Mobility تجربه کرد.

به گزارش دنده 6 – شرکت KG Mobility یا همان سانگ یانگ سابق از فیس‌لیفت تیوولی رونمایی کرد. دامنه تغییرات در این نسخه نسبتاً زیاد است و به موارد جزئی ختم نمی‌شود. این نسخه از تیوولی ابتدا در کره جنوبی و سپس در سایر بازارهای بین‌المللی به‌ فروش خواهد رسید. قیمت این کراس‌اوور پس از به‌روزآوری از 13650 دلار آغاز می‌شود؛ رقمی که معادل تقریباً 680 میلیون تومان می‌شود.
شاید بدانید نسل کنونی تیوولی از سال 2015 روی خط تولید قرار دارد. این کراس‌اوور ریزجثه در سال 2019 اولین فیس‌لیفت خود را تجربه کرد و حالا تحت برند KG Mobility متحمل دومین فیس‌لیفت می‌شود. در این نسخه ابعاد جلوپنجره کاهش پیدا کرده است، اما درعوض شاهد استفاده از یک ورودی هوای بزرگ‌تر در قسمت میانی سپر هستیم. ضمن اینکه سپر فرم عضلانی‌تری دارد.
قاب اصلی چراغ‌ها و قسمت‌های اصلی بدنه تقریباً بدون تغییر باقی مانده‌اند. درعوض گرافیک چراغ‌ها و رینگ‌های 18 اینچی جدید هستند و طراحی زیبایی دارند. رکاب جانبی نیز بازطراحی شده و مثل سینی‌های محافظ جلو و عقب نقره‌ای است. طبق انتظار، خبری از لوگوهای سانگ یانگ روی این نسخه نیست و این لوگو جای خود را به لوگوی KG Mobility داده است.

نمای عقب

در داخل کابین نمایشگرها همچون قبل 10.25 و 9 اینچی هستند و تغییرات به مواردی مثل دکمه‌های لمسی سیستم تهویه مطبوع، پوشش چرمی صندلی‌ها و رنگ متفاوت قطعات تزئینی مربوط می‌شود. این کراس‌اوور جذاب کره‌ای از 7 ایربگ و 14 سیستم کمک راننده سود می‌برد.

کابین تیوولی

مشخصات فنی فیس‌لیفت تیوولی

در بخش فنی باید گفت فیس‌لیفت تیوولی با دو موتور بنزینی به فروش می‌رسد. در مدل پایه موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی وظیفه تأمین نیرو را بر عهده دارد. این موتور می‌تواند 124 اسب‌بخار قدرت و 155 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. در زیر کاپوت مدل قوی‌تر، یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با توانایی تولید 161 اسب‌بخار قدرت و 260 نیوتن‌متر گشتاور قرار دارد. هر دوی این موتورها به یک گیربکس شش‌سرعته خودکار متصل هستند. در حالت استاندارد، این گیربکس نیرو را فقط به‌سمت چرخ‌های جلو ارسال می‌کند. اما در صورت سفارش سامانه 4WD، هر چهار چرخ از نیروی تولیدی موتور بهره‌مند می‌شوند.

تیوولی

شرکت KG Mobility عرضه فیس‌لیفت تیوولی را از چند روز قبل آغاز کرده است. علاقه‌مندان به این خودرو می‌توانند با پرداخت 18 میلیون وون آن را خریداری کنند. این رقم معادل حدود 13650 دلار یا 680 میلیون تومان می‌شود. بد نیست اشاره کنیم که طبق آمار، از زمان معرفی در سال 2015، مشتریان 290 هزار دستگاه از تیوولی را خریداری کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا