اخباراخبار خارجی

تیگارد X35 برای مشتریان روس

 روسیه در حال حاضر یک طعمه بزرگ و آسان برای چینی‌ها است. برندهای بین‌المللی این بازار را ترک گفته‌اند و خودروسازان چینی به راحتی می‌توانند در این بازار رسوخ کنند. بایک نیز یکی از همین خودروسازان چینی است که قصد ندارد به هیچ عنوان فرصت حضور در روسیه را از دست دهد، از این رو تولید محصولات خود را در کارخانه Avtotor آغاز کرده است. کراس‌اوور بایک X35 و سدان بایک U5 پلاس محصولات مونتاژی برند چینی در روسیه هستند.

بایک X35‌ خودرویی آشنا برای مشتریان ایرانی است، چرا که در حال حاضر این محصول با نام تیگارد X35 وارد بازار ایران شده است. بایک X35 با موتور 1.5 لیتری توربوشارژر و جعبه دنده اتوماتیک CVT به بازار عرضه می‌شود. سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر 8 اینچی، سانروف و سقف پانوراما، سنسور فشار باد تایرها، کروز کنترل، سنسور و دوربین پارک عقب بخشی از امکانات این خودرو هستند. قیمت بایک X35‌ در روسیه بین 1،698،900 تا 2،139،900 روبل اعلام شده است.

دیگر محصول این برند چینی در روسیه، بایک U5 پلاس خواهد بود. این خودرو پیش از آن به عنوان سنوا D50 شناخته می‌شد و اکنون با برند اصلی بایک عرضه می‌شود. بایک U5 پلاس با دو ترکیب از مشخصات فنی عرضه شده است. ترکیب نخست شامل موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی به همراه گیربکس دنده‌ای است، در حالی که ترکیب دوم از موتور 1.5 لیتری توربوشارژر به همراه گیربکس اتوماتیک CVT تشکیل شده است. قیمت بایک U5 پلاس در روسیه بین 1،699،900 تا 1،889،900 روبل خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا