اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

جابه‌جایی رکورد فروش لامبورگینی در سال ۲۰۲۳

لامبورگینی در سال ۲۰۲۳ با فروش بیش از ۱۰ هزار دستگاه برای اولین بار رکورد فروش خود را جابه‌جا کرد. تحویل خودرو ۱۰ درصد افزایش یافت و به ۱۰۱۱۲ دستگاه رسید. همانطور که پیش‌بینی می‌شد، اوروس نیروی محرکه تقاضای این خودروساز بود. کمتر از ۶۰۸۷ دستگاه SUV در ۱۲ ماه گذشته فروخته شد، ۳۹۶۲ نفر هوراکان خریدند و ۶۳ نفر یک سوپراسپرت V۱۲ را تحویل گرفتند.

بزرگترین بازار، ایالات متحده با بیش از ۳۰۰۰ دستگاه بود، پس از آن آلمان با ۹۶۱ دستگاه و چین با ۸۴۵ دستگاه قرار گرفتند. پس از آنها بریتانیا (۸۰۱)، ژاپن (۶۶۰)، خاورمیانه (۴۹۶)، کره جنوبی (۴۳۴) قرار گرفتند.

سال ۲۰۲۴ در حال شکل گیری سال مهمی برای لامبورگینی است، چرا که لامبورگینی جایگزین هوراکان را معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود که “بچه لامبو” موتور V۱۰ تنفس طبیعی را به نفع یک موتور کوچک توربوشارژر از یک پیشرانه پلاگین هیبریدی از دست بدهد. اوروس همچنین امسال یک نوع PHEV را دریافت می‌کند تا به طور کلی جایگزین مدل خالص بنزینی شود.

با عرضه روئلتو جایگزین اونتادور، لامبورگینی احتمالاً خریداران ثروتمندتری را به یکی از ۱۸۴ نمایندگی خود که در ۵۴ کشور پراکنده است، جذب خواهد کرد. با این حال، مشتریان جدید برای مدت طولانی در انتظار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا