اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

جدیدترین پیکاپ رنو برای رقابت با فورد و هیوندای رونمایی شد

رنو از نیاگارا که یک پیکاپ کوچک مفهومی با پیشرانه‌ای جالب است، رونمایی کرد. این خودرو به شکل یک پیکاپ دو کابین بوده و شامل مجموعه‌ای هیبریدی است که متشکل از یک موتور بنزینی که چرخ‌های جلو را به حرکت در می‌آورد و یک موتور الکتریکی که محور عقب را حرکت می‌دهد، می‌باشد. هنگامی که این دو با هم کار می‌کنند، این خودرو دارای سیستم چهار چرخ محرک برای رفتن به هر مکانی است.

این برند فرانسوی اشاره می‌کند که نیاگارا می‌تواند نیمی از رانندگی‌های روزانه شما را در حالت تماما الکتریکی اداره کند؛ به این معنی که می‌توان از آن به عنوان یک پیکاپ برقی دیفرانسیل عقب پس از خاموش کردن پیشرانه بنزینی استفاده کرد.

رنو نیاگارا ۱۹۳ اینچ طول دارد که آن را از هیوندای سانتا کروز و فورد ماوریک کوتاه‌تر می کند. این خودرو بر اساس پلت فرم CMF-B ساخته شده است، بنابراین ساختاری یکپارچه مانند دو پیکاپ جمع و جور که قبلاً ذکر کردیم، دارد. این خودرو دارای سیستم تعلیق سخاوتمندانه و لاستیک‌های کلفت برای زمین‌های ناهموار است.

انتظار نداشته باشید که به این زودی‌ها این خودرو را به عنوان یک نیسان در ایالات متحده ببینید، زیرا رنو اشاره می‌کند که نیاگارا یک پیکاپ مقرون به صرفه برای آمریکای لاتین خواهد بود. نسخه نزدیک به تولید آن در نیمه اول سال ۲۰۲۴ رونمایی می‌شود. نیاگارا قرار است تا قبل از سال ۲۰۲۷ به فروش برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا