اخباراخبار خارجیاسلایدر

جزئیاتی جدید از شورولت کوروت ZR1

برگ برنده جدید شورولت

نسل بعدی شورولت کوروت در تریم ZR۱ آنچنان مخفی نبوده است؛ زیرا قبلاً چندین نمونه اولیه استتار شده را در مکان‌های مختلف سراسر ایالات متحده مشاهده شده است.
پوشش سنگین سیاهی که در نمونه‌های اولیه قبلی دیده می‌شد، از بین رفته و ما در نهایت می‌توانیم بیشتر از طراحی بیرونی خودروی پرفورمنس اطلاع داشته باشیم.

پس از صرف زمان قابل توجهی برای تماشای عکس‌ها، می‌خواهیم به تعدادی از جزئیات اشاره کنیم. اول اینکه، بال غول پیکر در پشت با اسپویلرهایی که در تمام نمونه‌های اولیه دیده می‌شد، متفاوت به نظر می‌رسد.

تهدیدی برای رقبا

طراحی و اندازه آن در مقایسه با بال‌های Z۰۶ که خودروهای آزمایشی عکس‌برداری شده در ایالات متحده به آن‌ها مجهز بودند، متفاوت است. شایان ذکر است که یکی از نمونه‌های اولیه هنوز دارای بال خمیده‌تر Z۰۶ است. همچنین نمونه‌های اولیه در نوربرگ رینگ دارای تایرهای میشلین پایلوت اسپرت در هر چهار چرخ هستند.

تغییر دیگری نسبت به Z۰۶ در گلگیرهای عقب دیده می‌شود. یک جفت ورودی هوای جدید در بالای چرخ‌های عقب و همچنین دو ورودی دیگر روی پنل قرار دارد که قسمت موتور را می‌پوشاند. علاوه بر این، می‌توانید ورودی‌های جدیدی روی کاپوت جلو مشاهده کنید.

در حال حاضر، به نظر می‌رسد که نمای جلوی کوروت ZR۱ طراحی تقریباً یکسانی با Z۰۶ دارد، به غیر از قسمت بالای جلوپنجره مرکزی که به نظر می‌رسد نوار مشکی براق در آن وجود ندارد. در عقب، هیچ تغییری در مقایسه با Z۰۶ پیدا نکردیم، از جمله برجسته‌ترین ویژگی آن، می‌توان به طرح لوله اگزوز چهارگانه در مرکز دیفیوزر عقب اشاره کرد.

این اگزوزها احتمالا به یک موتور ۵.۵ لیتری V۸ متصل هستند. در Z۰۶ که دارای پیشرانه تنفس طبیعی است، این موتور ۶۷۰ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. طبق اخبار منابع مختلف، انتظار می‌رود که در ZR۱ جدید، پیشرانه V۸ دارای یک جفت توربوشارژر باشد که قدرت آن را به حدود ۸۵۰ اسب بخار برساند. تنها انتخاب گیربکس موجود، گیربکس هشت سرعته دوکلاچه خواهد بود.

دیدن کوروت ZR۱ با استتار کمتر نشانه‌ای است که به معرفی رسمی این خودروی پرفورمنس نزدیک‌تر می‌شویم و حتی ممکن است با نوعی رکورد دور در پیست نوربرگ رینگ همراه شود. البته، این فقط یک فرض است، اما ما مطمئناً می‌دانیم که ZR۱ با یک نسخه حتی قدرتمندتر Zora که انتظار می‌رود قدرتی معادل ۱۰۰۰ اسب بخار داشته باشد، رونمایی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا