اخباراخبار خارجیاختصاصی دنده 6اسلایدر

جنسیس GV80 کوپه در نمایشگاه 2023 نیویورک

جنسیس برای معرفی کانسپت GV80 کوپه به نمایشگاه خودروی نیویورک 2023 رفته است.

دنده 6 | کانسپت جدید GV80 کوپه جزئیات طراحی را برای اولین بار در کانسپت X Speedium Coupe معرفی می کند. ساختار نور دو خط تکامل یافته این برند در جلو و عقب درست و همچنین انتهای عقب مانند دم نهنگ و بدیهی است که یک خط سقف کوپه مانند وجود دارد.

این برند لوکس کره ای می گوید مفهوم جدید به عنوان “بیانیه ای از قصد برای آینده، اشاره به مدل های احساسی تر و عملکرد محور” طراحی شده است. با یک گل سرسبد تور بزرگ

جنسیس می‌گوید کانسپت GV80 کوپه از یک پلت‌فرم دیفرانسیل عقب استفاده می‌کند – مطابق با تلاش‌های این برند برای ساخت چیزی که حداقل کمی اسپرت‌تر از پیشنهادات فعلی‌شان است – اما هیچ مشخصات عملکردی ارائه نشده است.

به منظور تاکید بر اسپرت بودن، کانسپت GV80 کوپه با رنگ نارنجی ماگما وحشی با جزئیات خاکستری ساتن به پایان رسیده است. کابین خلبان شامل چهار صندلی سطلی و یک مهاربند G-Matrix برای استحکام بیشتر است.

در حالی که این فقط یک مفهوم در حال حاضر است، منطقی است که جنسیس ورود به فضای کوپه-SUV را بررسی کند. اگر قرار بود یک مدل تولیدی وارد شود، باید با BMW X6، مرسدس GLE کوپه، آئودی Q8 و پورشه کاین کوپه روبرو شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا