اخبار داخلی

جواب مبهم استاندارد به ایران خودرو

چندی پیش مدیرعامل ایران خودرو از سازمان استاندارد درخواست کرده بود ادامه وضعیت تولید خودروی پارس را مشخص کند. حالا سازمان استاندارد این درخواست را به شیوه ای مبهم جواب داده است.

به گزارش دنده 6 –  سازمان استاندارد در پاسخ به نامه مدیرعامل ایران خودرو که مشخصا درخواست کرده بود وضعیت ادامه تولید محصول پارس را روشن کند، بدون حتی نام بردن از این خودر و در نامه‌ای مبهم که خطاب به مدیرعامل این خودروساز منتشر کرده، با اشاره به برخی مسایل بی ارتباط به استاندارد خودرو، باز هم سوال اصلی درباره تمدید مجوز تولید پارس را بی پاسخ گذاشته است.

ایران‌خودرو خطاب به حواله‌‌داران:پژو پارس نداریم، خودروی گران‌تر بگیرید

در بندهای مختلف این نامه که به امضای انگورج،  مدیرکل سازمان استاندارد رسیده، موضوعات مختلفی از جمله نتایج گزارش‌های کیفی خودروها، الگوهای اقتصادی ایران خودرو، هزینه های تولید و… عنوان شده اما حتی به نام خودرو پارس نیز که مجوز تولید آن مورد سوال ایران خودرو بود اشاره نشده و همچنان مشتریان و ایران خودرو را بلاتکلیف رها کرده است.

در این نامه عنوان شده، به هر علتی که امکان تحویل خودروهای پیش فروش شده به مصرف کننده میسر نشود، تمامی مسوولیت ها در مقابل مشتریان برعهده ایران خودرو است، در حالی که خودروهای اولویت بندی شده در سامانه یکپارچه تعهدی را برای خودروساز ایجاد نمی کند که پاسخ گویی به مشتریان را برعهده گیزد، این موضوع پیش از این از سوی رییس سازمان تعزیرات کل کشور نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

1041883

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا