اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

جولان تسلا سایبرتراک با رنگی خاص در خیابان‌های آمریکا

وقتی تسلا آپولو هوا می‌کند!

پس از ماه‌ها دیدن تصاویر و ویدیوهای مختلف تسلا سایبرتراک در رنگ اصلی فولاد ضد زنگ یا پوشانده شده در استتار یا تم طراحی فانتزی، حتی برای سرگرمی به صورت فورد F-۱۵۰، زمان آن رسیده است که با اتفاقی جالب روبه‌رو شویم.

فرانتس فون هولژاوزن، طراح ارشد تسلا، در حال رانندگی با یک سایبرتراک مشکی در سانتا مونیکا دیده شده است.  از آنجایی که فون هولژاوزن در آن حضور داشت، این مشاهده نه تنها ممکن است نشان دهنده ترجیح او برای رنگ مشکی مات باشد، بلکه به طور بالقوه یک گزینه کارخانه‌ای آتی برای سایبرتراک نیز هست.

قیمتی بالاتر برای رنگ‌های ویژه

تسلا اخیراً یک پوشش رنگی درجه یک برای مدل ۳ و مدل Y با قیمت ۷۵۰۰ تا ۸۰۰۰ دلار عرضه کرده است، بنابراین گزینه مشابه برای سایبرتراک تعجب آور نخواهد بود؛ به خصوص اینکه فولاد ضد زنگ سایبرتراک را نمی‌توان به راحتی رنگ کرد.

اگر قرار است سایبرتراک تحویل داده شود، سؤال این است که چه زمانی؟ برخی می‌گویند که این گزینه ظرف چند ماه پس از راه اندازی که برای ۳۰ نوامبر برنامه ریزی شده است، ظاهر می‌شود.

اما مانند هر چیز دیگری که مربوط به سایبرتراک است، سؤالات بیشتری وجود دارد؛ به ویژه در مورد انتخاب رنگ و قیمت. بسته بندی یک خودروی بزرگ مانند سایبرتراک، احتمالاً به قیمت بالاتری نسبت به مدل ۳ و مدل Y نیاز دارد. بنابراین حدس می‌زنیم که با عددی ۱۰۰۰۰ دلاری به بالا سر و کار داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا