اخباراخبار خارجیاسلایدر

جولیا و استلویو الکتریکی آلفارومئو درسال 2025 می آیند

آلفارومئو تایید کرده است که استلویو و جولیا بعدی آن از سال 2025 وارد بازار خواهند شد و هر دو به خودروهای الکتریکی تبدیل خواهند شد. نسل جدید شاسی بلند استلویو در سال 2025  و سالون جدید جولیا در سال 2026 عرضه خواهد شد.
به گزارش دنده 6 _ این اعلامیه همچنین شامل تاییدی است مبنی بر اینکه هر دو خودروی جدید از مهندسی و ظاهری متفاوت STLA Large “EV-native” از Stellantis استفاده خواهند کرد و آلفارومئو تایید کرده است که این اولین برند اروپایی خواهد بود که از این پلت فرم استفاده می کند.

در رابطه با نسل بعدی جولیا که در سال 2026 عرضه می شود، ایمپاراتو قول داد خودرویی بدون سازش با معماری 800 ولت ارائه کند. (یک پورشه تایکان) برای شارژ مجدد سریع و 700 کیلومتر (435 مایل) برد در نسخه Quadrifolgio با عملکرد بالا. برای کاهش زمان شارژ، آلفا قرار است به جای یک SUV، ابتدا با بدنه ایرودینامیک مدل سالون استفاده کند.مدیرعامل در سال 2022 گفت: «جولیا [بازمی‌گردد]!» «ما باید جولیایی را طراحی کنیم که دوستش داریم، آلفارومئویی که همه می‌خواهیم، و [مدیر طراحی] آلخاندرو مزونرو رومانوس روی آن است. و ما با چیزی که بسیار جالب است به شما باز خواهیم گشت.» [تصویر ما برداشت یک هنرمند از آندری آوارواری است.] و 1000 اسب بخار Giulia Quadrifoglio در راه است
این خودرو از 350 اسب بخار تا 800 اسب بخار به عنوان Veloce و 1000 اسب بخار به عنوان Quadrifoglio برخوردار خواهد بود. راندن. انتظار داشته باشید که خودروی پایه به عقب هدایت شود، در حالی که خودروهای پانچی قدرت را در هر دو محور تقسیم می کنند.
نوید می دهد که خودروهای برقی آلفا مانند جولیا جایگزینی بدون سازش برای خودروهای بنزینی خواهند بود، بدون اینکه با مسایل برد و سوخت گیری دچار مشکل شوند.
این بدان معنا نیست که یک SUV دنبال نخواهد شد: در واقع Stelvio، خواهر SUV جولیا، برای معرفی سال 2026 شانس زیادی دارد. و در سال 2027 باید شاهد ورود آلفا به بخش E باشد که برای مشتریان چینی و آمریکایی مهم است، به احتمال زیاد با یک SUV پرچمدار.

برنامه های صعودی محصول آلفا
همه این اخبار در حالی منتشر می شود که آلفارومئو مجموعه خود را به طور قابل توجهی گسترش داده است. استلویو و جولیا شکل فعلی اخیراً فیس لیفت شدند و این برند در سال 2023 روکش های ابرخودروی دراماتیک 33 استرادیل را بیرون کشید.
علاوه بر این، زمان زیادی نمی‌گذرد تا شاسی‌بلند جدید میلانو را ببینیم، که با استفاده از فناوری مشترکی مانند جیپ اونجر و فیات 600e، به کوچک‌ترین خودروی فعلی آلفا تبدیل خواهد شد.

برنامه محصول فعلی آلفارومئو، از جمله معرفی خودروهای جدید اخیر است:

• 2023 – Tonale پلاگین هیبریدی رونمایی شد
• 2023 – جولیا و استلویو تازه می شوند
• 2023 – 33 ابرخودروی Stradale
• 2024 – میلانو (یک کراس اوور برقی هیبریدی ملایم و خالص که شکاف باقی مانده توسط سوپرمینی میتو را پر می کند)
• 2025 – برقی، نسل جدید استلویو
• 2026 – برقی، نسل جدید جولیا
• 2027 – SUV پرچمدار الکتریکی (بخش E)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا