اخباراخبار داخلیاسلایدرایرانیچینی

جک S3، مشخصات فنی و گالری

جک S3 نیز مانند برادر بزرگتر خود یعنی جک S5 رگه های از طراحی خودرو های کراس اور هیوندایی را در خود دارد البته نمی توان به این روش کپی گفت چون اینگونه طراحی ها با الهام گیری از یک خودرو و یا یک سبک طراحی تقریبا در تمام خودروسازان رواج دارد . جک S3 را میتوان از نظر طراحی طراحی بروز و مدرنی دانست و شاهد طراحی سیال هستیم که میتواند برای مصرف کننده جذاب باشد .

ویدئو جک S3

جک S3-کابین

این خودرو با ابعاد کوچکی که دارد در رده مینی کراس اورها قرار میگیرد و برای تردد در فضای پر ترافیک شهری گزینه ای ارزنده محسوب میشود که نکته مثبت این خودرو در صورت ارائه به بازار ایران انجین امتحان پس داده ان است . انطور که از شواهد پیداست انجین مورد استفاده در S3 شباهت بسیار زیادی با انجین jac j5 1.5M دارد و از همان کد استفاده میکند و تنها تفاوت ان که بیشتر به دستکاری برای مناسب تر شدن این انجین با نوع کاربری تلقی میشود فقط و فقط تغییر در دور به دست امدن گشتاور و ابقا بیشتر ان است که میتواند به کشش بهتر خودرو منجر شود .

این انجین را میتوان یک مزیت برای این خودرو نامید چون نمایندگی ها با تعمیر و نگه داری و مشکلات ان به واسطه حضور قبلی این انجین بر روی جی 5 اشنایی دارند و قطعاتش بیشتر در دسترس مصرف کننده قرار دارد که از این بابت نگرانی در مورد هزینه ها و تامین قطعات را کم رنگ میکند .

امکانات جک S3

جهز به رینگ 16 اینچ آلومینیومی – فرمان برقی EPS با قابلیت تنظیم ارتفاع – كنترل فشار باد چرخ ها TPMS – سنسور پارك عقب – سانروف – سنسور پارك عقب – سان روف – Daylight – روشن شدن اتوماتيك چراغ هاي جلو با توجه به نور محيط – چراغ هاي جلو مجهز به سيستم مشايعت تا درب منزل، آينه هاي جانبي با تنظيم برقي و گرمكن، تنظیم – كامپيوتر سفري – تهويه مطبوع اتوماتيك – صندلی چرمی – برف پاک کن شیشه عقب – چراغ های مه شکن جلو و عقب – سوکت پاور 12 ولت روی داشبورد

 

 

 

مشخصات فنی جک S3

 

مشخصات جک S3
حجم موتور (سی‌سی) ۱۴۹۸
تعداد سیلندر ۴- خطی
تعداد مجموع سوپاپ ۱۶
حداکثر قدرت خروجی (اسب بخار) ۱۱۱
حداکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت) ۱۷۵
نوع جعبه دنده CVT
حجم باک (لیتر) ۴۵
مصرف سوخت سیکل ترکیبی (لیتر در ۱۰۰ کیلومتر) ۷
طول (میلی‌متر) ۴۳۲۵
عرض (میلی‌متر) ۱۷۶۵
ارتفاع (میلی‌متر) ۱۶۶۰
وزن خالص (کیلوگرم) ۱۲۲۰
استاندارد آلایندگی یورو۵
قیمت (میلیون تومان) 85

 

 

همانطور که از جدول فوق مشخص است،قدرت موتور جک S3 با موتور 1.5 لیتری چیزی در حدود 111 اسب بخار در 6000 دور بر دقیقه و حداکثر گشتاور آن هم برابر با 146 نیوتن متر در دور 3500 الی 4500 RPM است و بعید نیست که مشابهتی با موتور مورد استفاده در نمونه دستی جک J5 داشته باشد.چنین مشخصاتی برای نیرو بخشیدن به بدنه ای با وزن خالص حدود 1200 کیلوگرم در شرایطی حداقلی قرار دارد و به خصوص در صورت استفاده از گیربکس اتوماتیک CVT نباید انتظار عملکرد قابل توجهی را از این خودرو داشت.فنربندی هم با آرایش مک فرسون برای چرخ های جلو و بازوهای دنباله دار غیر مستقل برای محور عقب بیشتر به یک خودرو شهری کلاسیک شباهت دارد تا به یک کراس اوور شهری مدرن.

 

شرایط فروش جک S3

شرایط فروش جک S3 آخرین بروزرسانی خرداد 97

 

شرایط فروش جک S3

 

 

 

لیفان X50 هم می آید+ مشخصات فنی و گالری

لیفان X50 هم می آید+ مشخصات فنی و گالری

86 دیدگاه

  1. از طراحیش خوشم اومد. هم بیرون هم داخل… فعلا که ما چاره ای جز این ماشین های چینی نداریم پس چه میشه کرد…

  2. خرید اس 3 خیلی معقولتر از اس 5 هست.
    حداقل تو خود چین چند نفری اس 3 میخرن ولی اس 5 که کلا مشتری نداره.

      1. اتفاقا در بازار رقابتی چین که قدرت انتخاب هست و مردم میتونن انتخاب کنند اس 5 اصلا انتخاب نمیشه.اونا آزاد هستند و میتونن مقایسه کنند. خوب میدونن که چه ماشینی ارزش خرید داره.
        چرا شرکتی که ازش دم میزنید سراغ برندهای اول همون بازار چین نمیره. این جای سوال داره. استقبال زیادتون خیلی جالبه. انصرافی های زیاد را چرا نمیگید.6 ماه با 45 میلیون پیش پرداختتون کار میکنند را چرا نمیگید. کیفیت رنگ مونتاژی را چرا نمیگید. نداشتن ابتدایی ترین اپشن مثل پاور ویندو را چرا نمیگید.موتور به روز داره؟اما vvt نداره را چرا نمیگید.حتما میخواهید بگید توربو تکنولوژی روز هست.درسته فقط 50 سال پیش تکنولوژی روز بود.
        افتضاح ترین بخشش که دنده دستی هست را چرا نمیگید.دونه دونه اپشنهایی که قابلیت نصب داره و باید مشتری پاش پول بده را چرا نمیگید.بازار ضعیف محصولات کرمانی را چرا نمیگید.
        بین اس 5 و اس 3 بدون شک بهتر و کم دردسرتر هست.به روزتر از اس 5 بی هویت عاریه هست.جالبه دسمنان دیروز دوستان امروز شدن.ام جی و کیا فراموش شد؟

    1. خیلی بده ما ایرانی ها درباره چیزی نمیدونیم و اظهار فضل هم میکنیم!
      دوست عزیز شما از کجا میدونی مشتری نداره!
      S5 یکی از خودروهای موفق در بازار چین است.

      1. اقا چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. مدل موفق هاوال و چانگان را میگن نه جک. شما سربزنی متوجه میشی که شما نمیدونی. برو چاینا اتو وب که مرجع اصلی و رسمی هست. نظر جالبی ارائه کردید.بدون تحقیق و همینجوری.

  3. ماهان دقیقا منظورت چیه؟استقبال بی نظیر از اس 5 در ایران باعث شد6 که این خودرو در زمره بهترین suv ها قرار بگیره درسته که کاملا خواص یک suv نداره اما در کشور ما از قابلیت های suv در راستای کراس آور استفاده میشه یعنی ملت اول زیبایی و سپس قدرت کافی و آپشن میپسندن نه دو دفرانسیل بودن و سیستم های پیچیده ای که رر بی ام دبلبو x3 نیو مانند ایکس درایو دفراتسیل لاک هست بنابراین موفقیت این خودرو در ایران کاملا روشنه و نباید بازار چین که بیشتر خودروهای برتد های معتبر مثل فولکس و آئودی و بی ام دبلیو و شورولت میپسندند (درست مانند ترکیه) با ایران مقایسه بشه که مشنری از سر ناچاری و در یک بازار محدود انتخاب خودش انجام میده وجود این خودرو S5 و S3 واقعا بر ای بازار ایران ارزنده هست

  4. اتفاقا منم موافقم کرمان خودرو در رنگ آمیزی بسیار سطحی عمل میکنه رنگ آمیزی باید از مجهز ترین سالن رنگ رنگ خاورمیانه واقع در زاگرس خودرو بروجرد بیاموزند که رنگ آمیزی جنتو حتی بعد از تصادف هم عالی بود

    1. جنتو هرگز در ایران تولید و مونتاژ نشد و کاملا وارداتی بود. احتمالا منظور شما پروتن ویرا می باشد.

  5. بهترین چینی بنظرم جیلیه من دیروز با یکیش که 70 هزار تا راه رفته بود 500 کیلومتر رفتیم و رضایت بخش بود هر چند ضعف ضریب دنده تو دنده های بالا مثلدنده 5 و داره و خیلی پرشتاب نیست ولی بهرحال 70 هزار کیلومتر بدون ایراد یعنی کیفیت مناسب این ماشین
    از نظر کیفیت داخلی هم راضی کننده بود و مثل جک بوی پلاستیک بازیافتی نمیداد به هیچ وجه و احتمالا بزودی در داخل تولید میشه و قیمتشم امیدوارم مناسب بشه

  6. دوستان گرامی لطفا قبل از هرگونه اظهار نظر ابتدا به بررسی دوستانم در تیونینگ تالک سری بزنید واقعا که یک بررسی جامع از اس 5 و میزان ضرایب دنده ها و تعداد شافت های دیفرانسیل انجام دادن و به نتایج شگرفی رسیدن در جک s5 این میزان بسیار عالی هست لطفا سپر یک بررسی میدانی در این مورد انجام بده اگه خواستید پیج مورد نظر را قرار میدم
    http://www.tuningtalk.com/forum/viewtopic.php?f=340&t=85206&start=830

  7. اقاي جك عزيز!!! اگر ميخواهي در ايران بازار خوبي داشته باش جان مادرت روي گيربگس اتوماتيك اونهم از نوع خوبش فكر كن ملت براي بالاي هفتاد ميليون پول به دنده دستي نخواهند داد از ما گفتن بود به زبان ساده ساده ساده وگرنه من كارشناس ارشد فروش يك كمپاني معظم هستم وميتونم ساعت ها براي شما دليل بياورم ولي بيكار نيستم مشاوره مفتكي بدم .همينقدرم هم گفتم به خاطر علاقه ام به استان كرمان محل كارخونه اتون تو ايران وبس

  8. توی بازار چین داستان کاملا متفاوته. چین یکی از رقابتی ترین بازار های دنیا رو داره. تقریبا همه برند های دنیا توی چین موجود هستند و همه محصولاتشون رو برای فروش ارائه میدن. دلیل فروش کم جک اس 5 هم می تونه این باشه که در رنج قیمتش توی چین (و باز هم تاکید می کنم توی چین) احتمالا گزینه های خیلی بهتری هست. در حالی که توی بازار ایران با این قیمت (74 میلیون تومان) بین خودرو های شاسی بلند بی رقیبه. محض اطلاع شما پر فروش ترین SUV بازار چین گریت وال هاوال H6 هستش که توی بازار ایران توسط دیار خودرو عرضه میشه و استقبال چندانی هم از اون نشده. اما برای جک S5 همه ما شاهد فروش بی نظیر اون بودیم. تمام تست هایی هم که توسط مجلات معتبر از اون انجام شده از قابلیت های بالا و کیفیت ساخت خوب اون گفتن.
    قبلا هم بار ها گفتم که بسیار محتمله که اس 5 با گیربکس اتوماتیک هم عرضه بشه. احتمالا توی اون مدل آپشن هایی که در اس 5 فعلی موجود نیست به اون اضافه خواهد شد. تا الان هم میزان فروش دنده دستی اون با توجه به چینی بودش بسیار عالی بوده. به نظر من هم دنده دستی اصلا ایراد نیست. بلکه اتفاقا لذت رانندگی با دستی خیلی بیشتر از اتوماته. مخصوصا اگر گیربکس های اتومات چینی رو در نظر بگیریم که خیلی خنگ هستند و همش دنده رو سبک تر از حدی که لازمه می کنند.
    در مورد رنگ هم کارشناسان کرمان موتور قول دادن که رنگ اس 5 با جی 5 و لیفان متفاوت باشه و از رنگ با کیفیت و درجه 1 استفاده کنند. برای اثبات این حرف کافیه یکی دو ماه دیگه صبر کنیم و اولین سری های خروجی از کارخونه رو ببینیم.
    در مجموع به نظر من اس 5 با توجه به موتور قدرتمندش و امکانات خوبش و همینطور ظاهرش می تونه حرفای خیلی زیادی برای گفتن توی بازار ایران داشته باشه. کرمان موتور هم که برای سال آینده می خواد 4 تا مدل جدید رو عرضه کنه و برنامه های زیادی برای تبدیل شدن به یه خودروساز سطح بالا توی ایران داره.

  9. انصرافی های زیاد را چرا نمی گید.
    6 ماه با 45 میلیون پیش پرداختتون کار میکنند را چرا نمی گید.
    نداشتن ابتدایی ترین اپشن مثل پاور ویندو را چرا نمی گید
    vvt نداره
    حتما میخواهید بگید توربو تکنولوژی روز هست
    دونه دونه اپشنهایی که قابلیت نصب داره و باید مشتری پاش پول بده را چرا نمیگید.بازار ضعیف محصولات کرمانی را چرا نمی گید.
    بین اس 5 و اس 3 بدون شک بهتر و کم دردسرتر هست.

    ماهان
    انصرافی های کرمان موتور در 99% موارد به علت عدم تامین پول برای تکمیل وجه از جانب مشتری این را به طور قطع بهتون می گم چون کارم در این رابطه است .
    6 ماه به پول مشتری 20% سود تعلق می گیرد و این یعنی تنها 2 درصد کمتر از سود بانکها که با پول شما خدا می داند چه می کنند .
    سیستم توربو در خودرو های روز دنیا به کار می رود و الان جز ابتدایی ترین شرایطس یک خودرو لوکس محسوب می شود
    خودرو اس 5 در کلاس بالاتری از خودرو اس 3 قرار دارد و خود مسیولان جک بر این امر اذعان دارند
    آپشنی از اس 5 حذف نشد. خودرو جک اس 5 داردی چند تیپ بود که کرمان موتور ترجیح داده بهترین آپشنهای فنی را جایگزین آپشنهای تزیینی کند .
    در ضمن دوست من از بین مشتری های اس 5 کسانی بودند که جز مسیولین در زمینه خودرو سازی در سطوح بالای مدیرتی و از شرکتهای رقیب بودند . باور کنید این افراد نه ساده هستند و نه کم سواد .

  10. ما توی کشوری زندگی می کنیم که ایران خودرو پرشیا و ال نود رو در طرح پیش فروش طلایی! با تحویل دو ساله می فروشه. اونوقت برای ماشینی که تازه قراره اولین سری اون تولید بشه و سود مشارکت مناسبی هم بابتش داده میشه 6 ماه انتظار چرا باید عجیب و غیر منطقی باشه؟

  11. کاملا با علیرضا موافقم وقتی برای دریافت پژو بزک شده ایرانی با نام “دنا” دو سال و اندی ملت منتظر بودن از چی صحبت میکنید؟

  12. كاملاً بدون نظر باقي ميمونم تا اين ماشين عرضه بشه بعد نظر خواهم داد
    ولي نظراتتون كاملاً شبيه نظراتيه كه قبل اومدن X60 گفته ميشد
    شبيه سانتافس از X33 بهتره طراحي پخته اي داره موتورش VVT هستش
    توش عين تويوتا rav4 ميمونه كلي سود داره زود بخريد SUV با اين قيمت نميدن دراومد ديديم چه پخيه!
    اميدوارم اين نظراتتونم مثل X60 نشه
    در ضمن X60 روند قيمتي 70 ميليون و شروع كرد و همه اونايي كه ثبت نام كردن گفتند بياد خيلي گرون ميشه ولي ديديم سير نزولي طي كرد و الان با كمترين مشتري 59-58 فروش ميره دوستاني كه رو ماشينهاي چيني سرمايه گذاري مي كنند مراقب باشند تا الان هيچ ماشين چيني سود آنچناني نداشته چه بسا اكثراً ضرر داشته اند
    محصولات چيني عكسهاي زيبايي هم براي تبليغ ميزارن يه نگاه به تيزر هاي X60 و X33 بندازيد ولي نميدونم چرا ماشين واقعي به قشنگيه عكسها نيست حالا شايد چون عكسها دوبعدي هستند خطاي طراح مشخص نيست شايدم دليل ديگري داره!

  13. من و برخی از دوستان جان نه دلال و نه کاسبیم خودرو هم واسه استفاده روزمره و اگه قسمت بشه سفر در این جاده های نامن از لحاظ زیر ساخت و آسفالت میخوایم کاری به قیمت نداریم خدا کنه بالاتر نره پاییم بیاد زهی سعادت اون افراد مایه داری که با خرید دسته ای و فعله ای خودرو به این بازار پر طلاتم دامن میزنن باید پای لرزش بشینن نه ما

    1. اتفاقا مشتری شخصی بیشتر ضرر میکنه.همین کرمانی ها سری اولش را دادن به نمایندگی ها و نور چشمیهاشون. چون تا این التهاب و تبلیغات هست حداقل بدون ضرر بفروشن.بعد که اومد بیرون و معلوم شد از لیفان هم بدتر در اومده دیگه مشکلی برای خودشون پیش نیاد. مانیتور رنگی و دوربین دنده عقب نشون میدن,بعد معلوم میشه اینا فقط برای نمونه نمایشِگاهی هست و مشتری باید هزینه گزافی بپردازه. نه عزیز کرمانی ها عاشق جیبتون هستن نه خودتون.

      1. اقا ماهان قبل از شما یه اقایی بود اکبر نام که هنوزم هستن در این سایت و انسان منطقی تری هستن. ایشون چون چانگان نوشته بودن همش این ماشینو تخریب میکردن. ولی بعد از یک سری بحث ها به تخریبشون پایان دادن و الان نظراتی که میزارن خیلی منطقی فنی و مرتبط با موضوع شده. از شمام میخوام که بدون تعصب بر خورد کنید. جک s5 تو ایران با استقبال خوبی مواجه شد و نمونشم تو نظر سنجی همین سایت میشه دید و احتمالن افزایش قیمتم خواهد داشت. ولی برا مصرف کننده مهم کیفیت و لذت از رانندگیه نه سود و انهایی که این ماشینو نوشتن مطمنن راضی خواهند بود.

  14. دقیقا حالا متوجه شدم چرا در بخش جک s5 وقتی از کاربر love car اسم بردم همه پشتیبانش شدن چون با شما هم کار میکنه و شما مقالات تبلیغاتی جک موتورز این کاربر را قرار میدهید

    این مقاله شما و عکسهای شما دقیقا چند ماه پیش توسط این کاربر منتشر شده بود که نکته مهم این بود که اولین تصاویر جک s3 در ایران بود و تا کسی با کرمان موتور در ارتباط نباشد نمیتواند به این خودرو دسترسی داشته باشد و جالبتر اینکه گویا این کاربر هم در این سایت و هم ایران جیب نفوذ دارد چون ایران جیب هم دقیقا مثل
    سایت دنده 6 مقاله ای که این مبلغ کرمان موتور چند ماه قبل گزاشته بود را عینا کپی کرده شاید هم خودش این مقاله را در این سایتها قرار داده خودتان قضاوت کنید

    این مقاله و عکسهای که توسط love car عامل نفوذی کرمان موتور در فضای مجازی در اذر ماه قرار داده شده
    http://www.tuningtalk.com/forum/viewtopic.php?f=340&t=96747

  15. برای تاکید :

    وای چقدر مقاله این سایت با مقاله ای که عامل نفوذی کرمان موتور قرار داده بی دلیل شبیه در امده حتی سبک نگارش حتی عکسها چقدر شبیه شده همه اتفاقی بوده حتما

    تاریخ نشر اذر ماه ( حالا این متن را با متن دنده 6 و ایران جیب که در بهمن ماه منتشر شده مقایسه کنید ایا یکی نیستند خودتان قضاوت کنید که عاملان کرمان موتورز همه سایتها را تسخیر کرده و تبلیغ محصول میکنن )

    http://www.tuningtalk.com/forum/viewtopic.php?f=340&t=96747

    جک S3 از یک نگاه ساده

    نکته جالب در محصولات اخير جک مخصوصا در بخش کراس اورها و suv ميل زياد
    اين شرکت به الهام گيري از شرکت هاي موفق در اين ضمينه بخصوص هيونداي را نشان ميدهد
    جک s3 نيز مانند برادر بزرگتر خود s5 رگه هاي از طراحي خودرو هاي کراس اور هيوندايي
    را در خود دارد البته نميتوان به اين روش کپي گفت چون اينگونه طراحي ها با الهام گيري از يک خودرو و يا يک سبک طراحي تقريبا در تمام خودروسازان رواج دارد
    جک s3 را ميتوان از نظر طراحي طراحي بروز و مدرني دانست
    و شاهد طراحي سيال هستيم که ميتواند براي مصرف کننده جذاب باشد
    اين خودرو با ابعاد کوچکي که دارد در رده ميني کراس اورها قرار ميگيرد
    و براي تردد در فضاي پر ترافيک شهري گزينه اي ارزنده محسوب ميشود
    نکته مثبت اين خودرو در صورت ارائه به بازار ايران انجين امتحان پس داده ان است
    که انطور که از شواهد پيداست انجين مورد استفاده در s3 شباهت بسيار زيادي با انجين jac j5 1.5M دارد
    و از همان کد استفاده ميکند و تنها تفاوت ان که بيشتر به دستکاري براي مناسب تر شدن اين انجين با نوع کاربري تلقی میشود فقط و فقط تغيير در دور به دست امدن گشتاور و ابقا بيشتر ان است که میتواند به کشش بهتر خودرو منجر شود این انجین را ميتوان يک مزيت براي اين خودرو ناميد چون نمايندگي ها با تعمير و نگه داري و مشکلات ان به واسطه حظور قبلی این انجین بر روی جي 5 اشنايي دارند و قطعاتش بيشتر در دسترس مصرف کننده قرار دارد
    که از اين بابت نگراني در مورد هزينه ها و تامين قطعات را کم رنگ ميکند

    1. دوست عزیز خیلی دارید تندروی می‌کنید. من به همون آدرسی که شما اشاره کرده بودید سر زدم. درست صفحه بعدش این پست رو هم از کاربر مدنظرتون دیدم:
      “به نظر شخصی

      طراحی پخته و کاملی ندارد
      طراح سعی کرده که طرح را به محصولات روز و محبوب مانند کراس اورهای هیوندایی نزدیک کند و در قسمتهای از طرح های انها هم الهام گرفته (کپی کرده ) اما از طرفی سعی هم داشته که با کمی چاشنی تغییرات و دستکاری نام کپی را از روی طرح بردارد و باعث شده نه پختگی و جذابی طرح اصلی ( محصولات هیوندایی ) را داشته باشد نه به واقع طرح کاملا جدیدی باشد که بتوان به ان سبک جدید طراحی گفت ( انگار خیلی عجله داشته 🙂 )
      اما در برادر بزرگتر ( s5 ) طراح تردید را کنار گزاشته و از طرح اصلی توسان ( ix35 ) استفاده کرده و در بعضی نقاط سلیقه خود را بدون دستکاری زیادی و تغییر در طرح اصلی اعمال کرده
      مانند جاگزاری و طرح چراغهای عقب که طرحی قابل قبولتر و عامه پسند تر ارائه شده”

      آیا باید فکر کنیم این عامل نفوذی به خاطر راه گم کردن اومده این انتقادات رو کرده؟! میشه این جور هم فکر کرد ولی به گمانم بهتر است چشم‌ها را بشوییم و جور دیگر نگاه بکنیم…
      بعد هم خدا به آدم عقل داده میره بررسی میکنه و بعد انتخاب می کنه این دیگه نیاز به تهمت و بهتان زدن نداره برادرم …

  16. تاکید 2 :

    بی دلیل نیست که نظر سنجی اینچنین در این سایت قرار داده میشود

    كدام خودرو را انتخاب خواهيد كرد؟

    ام وي ام X33
    چانگان CS35
    برليانس V5
    جك S5

    از قضا جک s5 بالا ترین رای را دارد همش اتفاقی است دیگه
    با مقاله دنده 6 و ایران جیب دیگه مطمئن شدم که این کاربر تیونینگ تالک love car نه فقط در سایت تی تی
    بلکه در این سایت – خودرو بانک – ایران جیب و همه و همه نفوذ دارد که مقالاتش عینا کپی میشود حتی بدون
    دستکاری ایا دلیل محکمتری لازم است که به همه بگویم دارید از سوی کرمان موتورز نا خوداگاه هدایت میشوید

    1. شما نظر سنجی بعدی رو پیشنهاد بدید…ما اجرا می کنیم.
      خوبه که تو این سایت به غیر از محصولات کرمان خودرو، از تمام خودروهای موجود در بازار، چه نو و چه دست دوم بارها مطلب منتشر شده، نمی دونم چطور می تونید همه موارد متناقض رو فراموش کنید یا نادیده بگیرید و کل جریان یک سایت رو بعد از 1.5 سال فعالیت مداوم به یه اگهی مرتبط کنید که یک هفته هم نیست روی سایت قرار گرفته.

      1. سپهر جان نارحت نشی ولی من ندیدم توسایت شما انصاف رعایت بشه هر جا پای کرمان موتور هست شما تعذیف می کنی مثلا تیتر زدی جک 3 یک چینی تمام عیار در حالی که برای برلیانس زدی ارزان ترین چینی بازار کلا مهمه جنس مال کرمان موتور باشه شما دفاع می کنی ولی مثلا از جیلی مطلب منفی داری شاید بهتره این سایت رو به نام کرمان موتور بکنی و خودت مثل زمانهای گذشته بی طرف بمونی و نقد کنی.

        1. سلام،نه آقاا ناراحت نمی شم اما نمیدونم از کی تا حالا چسبوندن لقب چینی بودن به یک ماشین، تعریف محسوب می شه؟ اتفاقا جک s3 از نظر دوام و کیفیت ماشین چندان جالبی نیست و برای همین هم اون تیتر رو انتخاب کردیم، در ضمن توی تست مقایسه ای سدان ها از لیفان 620 چه تعریفی شده؟ بعد ارزان ترین چینی بازار…یعنی تیتر منفی؟ این صرفا یک توصیف در مورد قیمت ماشین هست که تازه درست هم نقل نکردید چون ارزانترین چینی بازار ، ام وی ام 110 هست و اون تیتر این بود “ارزان ترین چینی سایپا”

  17. آقایون خیلی دیگه بحثو اطلاعات عملیاتیش کردید دیگه !!! کلا خرید ماشینای ایرانی (تولیدی یا مونتاژی) ریسکه .یکی خیلی راضیه یکی همش میناله .امید وارم یه روز تعرفه هاصفر بشه تا آیینه برقیو شیشه بالابر و ایربگ سرنشین واسمون آپشون باشه

  18. امروز نمایشگاه بودم تمام خودروهارو چک کردم از لحاظ آپسن و کیفیت ساخت به ترتیب کیفیت و آپشن نمره میدم

    از لحاظ آپشنال بودن و کیفیت واقعا برتری کامل با FAW B50F بود داشبورد خودرو بسان خودروهای کره ای نرم (تقریبا شبیه سراتو نسل قدیم بود کیفیت داخلیش) تیوتر ها بالای دیتگیره درب نصب شده بودن و استیل بود دستگیره داخلی آینه الکتروکرومیک و 6 سرعته تیپ ترونیک با موتور و گیربکس ژاپنی از شرکت asin فقط طراحیش ضعیف هست و قسمت عقب خودرو واقعا زشت طراحی شده (حس خودروهای دهه 90) صندلی های بسترن از بنز سری s تفلید شده که بسیار راحت بود سیستم صوتیش هم بد نبود و سیستم پایداری و کروز و پاور ویندوز و …داشت فقط نمیدونم چرا از یک مانیتور 7 با 8 اینچی براش دریغ کرده بودن و با اینهمه آپشن keyless نبود قیمت 74 ملیون در نمایشگاه

    از لحاظ حس اسپرت بودن و طراحی هماهنگ و موتور پرقدرت واقعا بی اقراق جک S5؛ تقریبا نیمی از بازدیدکنندگان همونجا تو نمایشگاه با تخفیف ثبت نام کردند واقعا حس یک suv بشما میده آمپرها بقدری زیبا بودند که تعجب همگان واداشت تریم داخلی به کیفیت فاو بسترن نیست اما صندلی هاش محشرن خیلی فضای داخلی با این صندلی های چرمی و داشبورد اسپرت جالب بنظر میاد بخصوص ترکیب رنگ نارنجی تیره و مشکی ،زه استیل پایین درب ها نوار کرومی جلو پنجره و دورتا دور پنجره ها و موتورش که روش هک شده green tech بدنه بسیار محکمی داشت حتی زاپاسش هم رینگ اسپرت بود
    برلیانس ایدو واقعا تریم داخلی با کلاسی داشت البته تماما کپی از النترا بود تنها مشکل بزرگ چانگان قیمت بالای اینخودرو هست که باید در محدوده 60 ملیون بود یک نکته بسیار منفی در مورد چانگان ارتفاع بسیار عجیب و کوتاه سقف بود من آدم قد بلندی نیستم (1.83) اما سرم تا سقف فاصله کمی داشت و بعلت طراحی اسپرت کناره های سقف که بک حالت برآمدگی دا ه سرم بهش گیر میکرد
    برلیانس h330 بابنکه جثه لزرگی نداشت اما عجب طراحی ماسل و عضلانی براس رقم زدن باور کردنی نلود اما با اندازه کوچکتر از چانگان ایدو فضای داخلی بسیار دل باز و وسیعی داشت و یک حس خوب القا میکرد ب عکس چانگان که حالت خفگی داشت کیفیت قطعات و ماتریال داخلیش از چانگان بهتر و از فاو بسترن کمتر بود و بین چانگان و فاو قرار میگیره
    ایکس 33 نیو شبیه شوخی بود احساس کردم زیر پراید جک زدن و بلندش کردن تا حالت ای یو وی بخود بگیره با آپشن های فراوان و گیربکسcvt اصلا چنگی بدل نمیزد کیفیتش واقعا افتضاح و تماما پلاستیکی بود

    1. كلا دروغ گفتيد.
      يعني اينهمه مردم 45 ميليون تو جيبشون گذاشتن و رفتن ثبت نام كردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چقدر تابلو دروغ ميگيد.
      اتفاقا داشتم مخفيانه فيلم ميگرفتم.صدا و تصوير خيلي ها كه حسابي اس 5 را به تمسخر گرفته بودن كاملا توش اومده. فقط چون مخفيانه بوده و از افراد درون فيلم اجازه ندارم ، فيلمش را نميتونم قرار بدم. البته اگر زيادي به دروغگويي خودتون ادامه بديد ، شايد يه فكر ديگري بكنم.
      دروغ كه ماليات نداره. همينجوري ميگيد. شما قبلا توي ايدو نشسته بوديد و ميگفتيد كه به تريمش دست ميزنيد حس اين ميده و اون ميده. حالا تغيير حس داديد.
      براي اينكه بهتون ثابت كنم كه من هم اونجا بودم و اصلا چنين چيزي كه شما ميگيد نبوده همين قدر بهتون ميگم كه چانگانها همون خودروهايي بوده كه تو تمام نمايشگاه ها آورده بودن . اگر چانگان 60 بيارزه بدون شك جك 40 هم نميارزه.
      آقا شما كاملا رندانه به در و ديوار ميزنيد كه تبليغ جك بكنيد. بدگويي هاي شما از جك جي 5 هم كاملا هدايت شده بوده و معلوم هست كه دست چرچيل را از پشت بستيد. زمين و زمان را ميدوزيد كه بگيد جك خوبه و بخريد. اتفاقا با اينكه ميگيد دلال نيستيد ، با عرض معذرت از دلالها بايد بگم كه هستيد ، خوب هم هستيد ، از بدترين نوعش هم هستيد. باز دلال به مال خودش كار داره و كمتر از مارك ديگه بد ميگه.

      1. دوست من شماهم دلال سایپا هستین احتمالن. قبل از این که یه کسیو متهم کنید بدونید که خودتون بیشتر در معرض اتهام هستید وقتی یه خودروی پر طرفدارو تخریب میکنید . شما دوست ندارید نخرید. افرادی که اینجا هستن اکثرا هم از لحلظ سواد هم از لحاظ فنی انقد وارد هستن که احتیاج به راهنمایی های شما نداشته باشن. توی تیراژه هم که این خودرو بود بددن استثنا همه خوششون اومده بود و از قیمتو شرایط فروشش میپرسیدن. حالا شما دوست نداری لطفا بقیه رو به اشتباه ننداز . بنده با هر نظر تخریب کننده ای در این سایت و هر سایت دیگه ای برخورد میکنم. اونم نه از رو تعصب بلکه از رو سند و مدرک.

  19. متاسفانه این تایپ با موبایل اعصاب منو داغون کرد ..ببخشید من یک کلمه دیگه میزنم ابن خودش یه چیز دیگه تایپ میکنه ..

  20. از خریداران با میوه و شیرینی در هنگام ثبت نام پذیرایی میشد چانگان ها فقط در نمایشگاه با رنگ سفید و آبی ، برلیانی h320 h-back با رنگ سربی خودروی جک s5 فقط یک نمونه و آنهم با رنگ مشکی که قسمت زیرین سمت چپ چراغ جلو رنگش پوسته شده بود این خودرو مانیتور 8 اینچی داشت ، خودروی mg 3 بارنگ قرمز و سقف ساده بدون طرح در ابتدای درب ورودی نمایشگاه بود عکس ها را آپلود میکنم
    خودروی h230 هم با رنگ سفید و فروش فوری عرضه شده بود خودروی فاو بسترن بی 50 اف فقط با رنگ سفید دودستگاه عرضه شده بود که یکدستگاه آن درب هایش باز بود و درون کاپوتش با کمال ناباوری نمد صدا گیر نداشت و دو تکه فلز آلمنیومی درون کاپوتش جایگذاری شده بود که دلیل آن را متوجه نشدم قاب روی موتور براحتی توسط کارشناس فروش برداشته شد جمعیت که گرد وی جمع شده بودند قطعات موتوری را با مارک بوش مشاهده میکردند کلا کیفیت ساخت بالایی داشت استارتر این خودرو دارای حلقه رنگی شب نما نبود و یک نور مستقیم به محظ نزدیک کردن سویچ به آن ساتع میشد که خیلی جالب بود
    چانگان ایدو با اینکه طراحی تریم زیبایی داشت اما فضای داخلی کوچکی را ارائه میکرد بدلیل فاصله کم سقف و حالت دو تیکه ای آن رنگ تریم داخلی کرم و سیلور بود و کیفیت خوبی داشت اما نه به اندازه بسترن

    1. مشخصا شرکت jac راهی دنبال میکنه که کیا موتورز رفت و به موفقیت رسید این شرکت واقعا برای طرح هاش دقت میکنه درسته که پایلوت اصلی طراحی جک در تورین ایتالیا هست اما چون با وسواس انتخاب میشن در نهایت طرح نهایی قابل قبول و زیبا از کار در میاد درسته کم و کاستی زیادی وجود داره اما اگه بخواهیم یک جمع بندی کلی کنیم در مقایسه با سایر چینی ها از لحاظ قدرت و امکانات و طراحی ارجح تر هیت بخصوص محثول جدید این شرکت که واقعا قیمت خوبی داره jac s5

      1. جناب سان مارتین
        قبلا نظرات مقبول تر و فنی تری ارائه می دادید ولی اخیرا به وضوح و خیلی جانبدارانه دارید تبلیغ شرکت خاص می کنید. این یکی دیگه خیلی تند بود ، مقایسه جک با کیا! هنوز خیلی مونده جک به حتی بیست سال پیش کیا برسه. اولین سری پراید های کیا هنوز دارن راه ميرن و همه دارندگانش هم راضی. جک از کارخانه که مياد بیرون ایراد داره ( به گفته بعضی دوستان و خودتون البته اگه یادتون مونده باشه). خوب بودن يا نبودن قیمت S5 هم به زودی در بازار مشخص خواهد شد. من چینی ها رو میشناسم. هر چقدر پول بدی همانقدر کیفیت بهت میدن و نه یه ذره بیشتر. من هم معتقدم چینی ها میتوانند کیفیت در حد کیا ارائه دهند اما مطمئن باشید قیمت هم در همون حد خواهد بود. پس تا وقتی ارزان میخرید مناظر جنس خوب نباشید.

      2. هر چند مقاسیه مسخره ای کردی !!! و جک رو نمیشه با کیا مقایسه کرد ، ولی باز گلی به گوشه جمالت که از ام جی کشیدی بیرون!!! دمت گرم واقعا!

  21. با سلام خسته نباشید خدمت همه دوستان مخصوصا آقا سپهر عزیز، خواهشن یه درخواستی داشتم که اگه میشه این در خواست انجام بدید کمک خیلی زیادی توی خرید اقشار متوسط جامعه داره..
    ازتون خواهشمندم یه نظر سنجی بزارید یه این صورت که خرید خودرو مثلا تویوتا کمری صد هزار کارکرد مدل 2007 یا مثلا خرید j5 ،یا مثلا خرید رونیز یا موسو یا خرید s5،اینطوری حداقل برای افراد متوسطی مثل من میتونن با نتیجه دید جامعه خرید بهتری انجام بدن…
    با تشکر از شما و سایت خوبتان

    1. چشم حتما، البته شک نکنید که کمری سالم و تمیز صد شرف داره به تمام رقبای نو و دست دومش….اما چشم حتما

  22. خودروهای ژاپنی و دراس آنها نیسان و تویوتا و هوندا و خودروهای کره ای مانند کیا هیوندای حتی در مدل دست دوم بسیار کاربردی تر و طراحی منطقی تری نسبت به چینی ها دارند

  23. بعضی از دوستان روی دنده ایی بودن jacs5 یا s3تاکید دارن ولی این نکته را در نظر داشته باشید که نگهداری گیربکس های اتومات خیلی دقیق باید باشه و هزینه های جانبی از قبیل (مکانیک ماهر و خدمات و وسایل) سنگین هست و ماشین های چینی هنوز به اون مرحله از ساخت دنده اتوماتیک بی درسر نرسیدن..در حال حاظر فقط دنده اتومات ژاپنی در اسیا قابل قبوله و حتی ماشین های کره ایی هم اما و اگر داره..پس بهتره ماشین های چینی همون دنده ایی باشه..

    1. دوست عزیز اگر گیربکس اتوماتیک کار جک باشه که معلوم هست ایراد داره. کمپانی درجه 3 چین بیشتر از این نمیشه.
      ولی اگر گیربکس اتوماتیک ساخت بهترین کمپانی ژاپنی aisin باشه خیلی فرق میکنه. این همون کمپانی ای هست که برای لگزوس و تویوتا تولید میکنه.
      این گیربکس در برندهای درجه 1 چین مثل چانگان و فاو موجود هست.
      اگر چانگان در عین اینکه گرانتر از جک هست ولی فروشی برابر با 10 برابر جک داره به سبب اینه که بهترینها را بکار میگیره.
      برای همین هست که همیشه در راس و صدر تمام کمپانی های چین قرار داره.
      سال 2014 بازهم اول شد.این برای جکی ها غیر قابل تحمل هست.

      1. آهان الان من کاملا قانع شدم گه چنگان و فاو خیلی خیلی خوب هستند و جک خیلی خیلی بده!.
        ماهان برو دکتر!

  24. الان دیگه وقتشه که بعد از پرایدو پزو سمند/ حداقل سوار یه ماشین چینی اتوماتیک بشیم……

  25. بله روزبه جان درست میفرمایید بنده هم کاملا قبول دارم اما من فقط سیاست کمپانی jac را با kia مقایسه کردم وگرنه در بحث کیفیت ، زیبا شناختی ، امنیت، ورود به بازار های اروپا و آمریکا و جوایز متعدد کیا حتی برتر از هیوندای قرار گرفته و مقایسه یک خودروی چینی با موتوری از یک شرکت و دیفرانسیل و گیربکس شرکتی دیگر و آمیخته شده با پلت فرمی از شرکتی ثالث در مقابل برند یکدست کره ای کیا موتورز دست و پا بسته است و لزوما مشخص است که دوام و کارایی و کیفیت کیا موتورز در جهان شناخته شده و همیشه خودروهای این شرکت در زمره لیست های برتر استرالیا آمریکا و انگلیس قرار میگیرند حال آنکه برند های کره ای هنوز اندر خم گرفتن تاییده کراش تست از موسسات مطرح درمانده اند اما روی هم رفته این خودروی تولیدی جک با نام s5 یگ م.فقیت بزرگ را نصیب این شرکت و شرمت کرمان خودرو خواهد کرد اگر در مونتاژآن دقت شود و برای یک lcd 100 الی 200 هزار تومانی (این مبلق برای شرکت آب می خورد) خود را بی وجهه نکند

  26. تصحیح میکنم “برندهای چینی..هنوز ” متاسفانه این پیج تحت word press نوشته شده و جایی برای تصحیح جکلات و کلمات ندارد

    1. در مورد S5 هم عقیده نیستیم ولی از پاسخ متین شما تشکر ميکنم. ولی اینم بگم بخیل نیستم و امیدوارم برای خريدارانش خودروی خوبی از آب در بیاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا