اخباراخبار خارجی

جگوار و انتشار تصویر تیزری از XF Sportbrake 2017

شرکت بریتانیایی جگوار تاکنون محصولات لوکس و قابل توجهی را روانه بازار داشته که همگی توانستند موردتوجه دوستداران اتومبییل های اسپرت و لوکس قرار گیرند.

حال به نظر می رسد بزودی باید شاهد معرفی خودرو استیشن اسپرت و پرتوان XF Sportbrake 2017 باشیم که به تازگی تصویر تیزری مربوط به آن منتشر شده است.

جگوار در تصویر تازه انتشار یافته XF Sportbrake 2017 را از سقف نشان می دهد و نمی توان به خوبی شاهد طراحی خودرو بود. البته وجود سقف پانامرا زیبایی این شاسی بلند را دوچندان می کند و احتمالا در بخش سپر باید شاهد تغییراتی باشیم.

XF Sportbrake 2017 یک استیشن تهاجمی بوده و تغییراتی در سپر عقب و جلو آن می تواند نگاهی جدید به این استیشن خوش چهره ببخشد.

XF Sportbrake 2017 در حقیقت نسخه استیشن سدان جذاب XF بوده و همانطور که از نام آن پیداست از ساختار اسپرتی برای افزایش زیبایی طراحی بهره می برد.

انتظار می رود جگوار پیشرانه های مختلفی را برای این محصول در نظر گیرد که باید به موتور 2.0 لیتری دیزلی یا بنزینی و 3.0 لیتری شش سیلندر اشاره کرد.

چنین موتورهایی قدرت بالا به XF Sportbrake 2017 خواهند بخشید که در نوع خود قابل توجه است. جزئیات بیشتری توسط جگوار جز تصویر تیزری از این مدل منتشر نشده و نمی توان به شایعات همیشه در صحنه پرداخت.

همانطور که می دانید جگوار برند مستقلی محسوب نشده و در کنار لندروور به تولید محصولات لوکس و جذابی می پردازد. انتظار داریم در ماه می شرکت بریتانیایی محصول جدید را معرفی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا