اخباراخبار خارجیاسلایدربررسیچینی

حاصل همکاری چری و هوآوی معرفی شد

همکاری دو غول چینی!

به عنوان اولین محصول خودرویی که به طور مشترک توسط هواوی و چری ساخته شده است، سدان الکتریکی خالص Luxeed، توجه زیادی را در صنعت به خود جلب کرده است. اخیراً تصاویر رسمی Luxeed در چین منتشر شده است.

از نظر طراحی و شکل و فرم بدنه، با محصولی متمایز و خاص‌تر روبه‌رو هستیم. بدنه Luxeed  طراحی خمیده و منحنی شکلی دارد. با توجه به آنچه در تصاویر می‌بینیم، بخشی از تمرکز مهندسان و طراحان چری و هوآوی، روی بحث آیرودینامیک خودرو صورت گرفته است.

طراحی عجیب و فارغ از شلوغ کاری

در نمای جلویی، چراغ‌های کشیده و باریک، توسط یک خط مشکی به هم متصل شده‌اند. این بخش، به جز همین چراغ، چیز دیگری خودنمایی نمی‌کند و از ظاهر بسیار ساده و فارغ از شلوغ‌کاری برخوردار است. یک سنسور لیدار روی سقف و یک رادار موج میلی‌متری در جلو قرار دارد. دوربین‌های دید جانبی روی گلگیرهای جلو در دو طرف نصب شده‌اند تا از عملکردهای پیشرفته کمکی رانندگی خودرو که از Huawei ADS ۲.۰ آمده است، پشتیبانی کنند. این سیستم هوآوی، قادر به درک اجسام غیرعادی مانند وسایل نقلیه واژگون شده، درختان افتاده و غیره است.

همان شکل و فرم نمای جلویی، در قسمت پشتی هم دیده می‌شود. از نظر طراحی، نمی‌توان انتظار بسیار زیادی از این خودرو داشت و به احتمال زیاد، به مذاق بسیاری خوش نخواهد آمد. Luxeed روی رینگ‌های نسبتا اسپرتی ایستاده است.

از نمای داخلی خودرو، هنوز به طور رسمی تصویری منتشر نشده، اما با توجه به تصاویر جاسوسی و اسپای شات‌ها و همچنین با نگاهی به طراحی سایر محصولات چینی، باید انتظار وجود چندین نمایشگر بزرگ و کوچک را داشته باشیم. یک فضای مسطح بزرگ و پلکانی، در پشت نمایشگرها دیده می‌شود که در نوع خود خاص است. احتمالا سیستم دستیار صوتی هوشمند هم در این خودرو وجود داشته باشد.

طراحی فرمان، شکل عجیب و غریبی دارد و شبیه به مدل‌های مفهومی است.

Luxeed اولین وسیله نقلیه‌ای خواهد بود که به سیستم عامل هواوی هارمونی او اس ۴.۰ مجهز می‌شود که دارای دستیار صوتی هوشمندتر و نسل جدیدی از فناوری اتصال بی‌سیم کوتاه برد به نام NearLink خواهد بود. هواوی ادعا می‌کند که این فناوری جدید، بسیار سریعتر از بلوتوث است.
در حال حاضر، اطلاعات جدیدی در مورد پیشرانه وجود ندارد. این خودرو در اواخر امسال عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا