اخبار خارجیاسلایدر

حراج مجموعه خودروهای خانوادگی گینس

مجموعه خودروهای خانواده گینس که بیش از 60 سال قدمت دارد و به نوعی یک میراث بزرگ خانوادگی است برای فروش به حراج گذاشته شد.
به گزارش دنده 6 – این مجموعه، شامل پنج اثر کلاسیک جذاب بودند که اواخر خرداد ماه سال جاری در موزه جنگ داکسفورد رونمایی و به حراج گذاشته شدند.
رولزرویس فانتوم مدل ۱۹۲۸ یکی از جذاب‌ترین خودروهای این مجموعه بود که نمونه خیره‌کننده‌ای از صنعت خودروسازی آن دوران است.
این خودرو که نزدیک به صد سال از عمر آن می‌گذرد هیچ نشانی از کهنگی ندارد تا برای ماشین‌بازها و کسانی که دنبال نایاب‌ترین‌ها هستند بسیار درگیرکننده باشد.
اما دومین خودروی این مجموعه گرانبها یک فورد V8 مدل ۱۹۴۸ بود. این خودروی خاکستری رنگ با تودوزی قهوه‌ای در تمام این سال‌ها در اختیار خانواده گینس بود.
سومین خودرو از این مجموعه یک MG مدل ۱۹۵۴ بود که در سال ۱۹۷۷ به مجموعه خودروهای خانواده گینس اضافه شد. البته این خودرو در دهه ۹۰ بازسازی شد و بعد از آن مسافت قابل توجهی را طی نکرد.
سیتروئن دالی مدل ۱۹۹۰ دیگر خودوری موجود در این حراج بود که البته پر مقایسه با موارد قبلی حرف زیادی برای گفتن نداشت. نکته جالب توجه در مورد این سیتروئن صرفاً کیلومتر پایین آن بود که ۵۳ هزار کیلومتر است.
آخرین خودروی معرفی شده در این حراج یک لندرور دیفندر مدل ۱۹۹۷ که همین اواخر یعنی سال ۲۰۲۰ توسط این خانواده خریداری شده بود. البته که پس از خریداری یک باسازی کامل روی آن صورت گرفت تا بتواند هم‌چنان خودی نشان بدهد.
پل چیتام، متخصص خودروهای موتوری درباره این کلکسیون اظهار داشت: «هر وسیله نقلیه در مجموعه گینس دارای شخصیت منحصربه‌فردی است و دوره‌ای مهم از تاریخ خودرو را نشان می‌دهد. این خودروها که با دقت توسط خانواده گینس نگهداری می‌شدند، داستانی جذاب را با خود حمل می‌کنند که به جذابیت آن‌ها می‌افزاید.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا