اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

حراج یکی از تمیزترین فولکس بیتل‌های دنیا

بیش از ۲۱ میلیون فولکس واگن بیتل در طول چندین دهه ساخته شد. اگر واقعاً یکی را می‌خواهید، پیدا کردن آن کار سختی نیست. نسخه حاضر در تصویر در واقع یکی از کم کارترین بیتل‌هاست.

این فولکس واگن ۱۳۰۳LS بیتل کارمان کابریولت ۱۹۷۹، کارکرد دو مایلی را روی کیلومترشمار نشان می‌دهد! ما احساس می‌کنیم که یک بیتل کلاسیک خیلی سالم‌تر از این نمی‌شود. این نمونه اخیراً از طریق حراج خودروهای کلاسیک در بریتانیا فروخته شد و خریداران به مسافت پیموده شده کم، با پیشنهادات بالا پاسخ دادند.

لیست حراجی قیمت نهایی ۴۹۵۰۰ پوندی را نشان می‌دهد که با نرخ ارز فعلی کمی بیش از ۶۰۰۰۰ دلار قیمت دارد. یک جست‌وجوی سریع در اینترنت نشان می‌دهد که بیتل‌ها در محدوده ۲۰ هزار دلاری فروخته می‌شوند، بنابراین این یکی قطعاً امتیاز بالایی داشته است.

مسافت پیموده شده بسیار کم مطمئناً در این امر نقش ویژه‌ای دارد، اما تاریخچه جالب آن نیز نباید نادیده گرفته شود. در حراجی آمده است که این نمونه، از آخرین خودروهای کانورتیبل کارمان فرمان راست فولکس‌واگن است. اشاره خاصی به اعداد تولیدی نشده است، اما عکس‌های حراج مجموعه‌ای از اسناد و مدارک همراه خودرو را نشان می‌دهد.

لیست حراجی ادعا می‌کند که ماشین در یک محیط دربسته با پتو پوشانده شده است، اگرچه عکس‌ها آن را در جایی شبیه انباری نشان می‌دهند که گرد و غبار کاملاً در برخی مناطق قابل مشاهده است. نمای بیرونی به رنگ برزیلی قهوه‌ای به پایان رسیده است.

قسمت بالایی نیز کمی کثیف به نظر می‌رسد، اما موتور براق و تازه به نظر می‌رسد. با حرکت به داخل، هدلینر حداقل کاملاً جدید به نظر می‌رسد، اما مقدار زیادی گرد و غبار در جای دیگر قابل مشاهده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا