اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

حضور فورد با دست پر در نمایشگاه سما

حضور قدرتمند ماستنگ

نمایشگاه خودروی سما ۲۰۲۳ از امروز آغاز می‌شود و فورد طیف وسیعی از خودروهای اصلاح شده را به نمایش می‌گذارد که بخش‌های مختلف بازار را پوشش می‌دهد. نکته برجسته این رویداد باید کیت سوپرشارژر جدید برای جدیدترین ماستنگ باشد.

نسل هفتم ماستنگ با یک کیت سوپرشارژر ۳.۰ لیتری که برای هر ماستنگ جدید مجهز به موتور ۵.۰ لیتری V۸ کارخانه در دسترس است، یک تقویت قوی را ارائه می‌کند.

این کیت همچنین شامل یک مبدل حرارتی جدید با پمپ اینترکولر همراه با جریان بالا، انژکتورهای سوخت جدید، یک سیستم یکپارچه بای پس هوای خنک‌شده، سیستم ورودی هوای دوگانه ۱۲۰ میلی‌متری و فیلترهای دوگانه با جریان بالا است.

این خودروساز می‌گوید که کیت جدید با ضمانت سه ساله / ۳۶۰۰۰ مایل ارائه می‌شود. این کیت در ابتدای سال آینده به فروش می‌رسد و کیت مخصوص دارک هورس در “آینده نزدیک” عرضه خواهد شد. فعلاً هیچ جزئیات قیمتی در دسترس نیست، اما این برند قول می‌دهد که حداکثر قدرت تولیدی، «حداقل ۸۰۰ اسب بخار» برای ماستنگ GT معمولی باشد.

برای علاقه‌مندان به آفرود، فورد مجموعه‌ای از لوازم جانبی را برای برخی از محبوب‌ترین مدل‌های شاسی‌بلند و پیکاپ‌های خود در نظر گرفته است. به عنوان مثال، رنجر یک بسته کانسپت متمرکز بر ماجراجویی‌های روی زمین دریافت می‌کند که شامل کیت تعلیق ARB، سپرهای جلو و عقب جدید و یک کمپرسور هوا می‌شود.

اگر می‌خواهید شب را در طبیعت بگذرانید، چراغ های Solis اضافی و یخچال ۴۷ لیتری باید مفید باشند.

برانکو به نوبه خود یک کیت بالابر ۲.۰ اینچی از Bilstein، رینگ‌های ۱۷ اینچی جدید با لاستیک‌های آفرودی ۳۵ اینچی و یک کالیبراسیون جدید برای موتور ۲.۳ لیتری توربو دریافت می‌کند.

فورد طیف گسترده‌ای از روکش‌های وینیل را پیش‌نمایش می‌کند که برای برخی خودروهای مدل جدیدتر برانکو، ماستنگ، F-۱۵۰ و اکسپلورر در دسترس خواهند بود. در مجموع ۶۰ طیف رنگی مختلف و ۳ رنگ (براق، ساتن و مات) ارائه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا