اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

خاص‌ترین فراری‌ها زیر یک سقف

وقتی صحبت از فراری به میان می‌آید سطوحی از انحصار وجود دارد. نمی‌توان به سادگی وارد یک نمایندگی شد و با جدیدترین خودروی تولید محدود به خانه رفت، برای خرید نسخه‌های ویژه فراری با قیمت بالا و تیراژ پایین باید تأیید شوید. این مورد در مورد اکثر مدل‌های کمیاب XX این سازنده سوپراسپرت صادق است.

مجله Top Gear این شانس را داشت که از منحصر به فرد‌ترین فراری‌ها بازدید کند. FXX Evoluzione در سال ۲۰۰۸ معرفی شد، در حالی که ۵۹۹X موتور جلو چند سال بعد به خط تولید ملحق شد. در سال ۲۰۱۴، FXX-K به عنوان یک لافراری هاردکور عرضه شد و آن یکی نیز در سال ۲۰۱۷ ارتقا Evoluzione را دریافت کرد.
فراری تنها ۱۱۶ دستگاه از این خودروها را ساخته و اکنون قصد دارد مدل‌های XX را به مراتب کمتر انحصاری کنند. SF۹۰ XX Stradale در کمتر از ۱۳۹۸ نمونه ساخته خواهد شد که تولید آن بین ۷۹۹ کوپه و ۵۹۹ اسپایدر تقسیم می‌شود.

همانطور که از نام “Stradale” پیداست، مالکان می‌توانند با آنها در خیابان‌ها رانندگی کنند. با وجود اینکه این خودروی جاده‌ای واجد شرایط شرکت در رویدادهای ویژه اختصاص داده شده به دارندگان XX نیست، همه وسایل نقلیه قبلا فروخته شده‌اند.

فراری 499P مودیفیکاتا با 858 اسب بخار قدرت معرفی شد | مجله پدال

۴۹۹P Modificata گران‌ترین مدل از این دسته است، چرا که فراری ۵.۶ میلیون دلار برای آن قیمت تعیین کرده است. این پرچمدار پیست محور بخشی از برنامه Sport Prototipi Clienti است که توسط دپارتمان Corse Clienti این شرکت ارائه شده و برای دارندگان خودروهای XX و فرمول ۱ طراحی شده است.

دارندگان ۴۹۹P Modificata این شانس را خواهند داشت که در سال ۲۰۲۴ اتومبیل‌های خود را در مکان های زیر برانند: Mugello (ایتالیا)، Sonoma و Laguna Seca (ایالات متحده)، Balaton (مجارستان)، سوزوکا (ژاپن)، Le Castellet (فرانسه) و در نوربرگ رینگ (آلمان).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا