اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

خانه متحرک فولکس واگن رونمایی شد!

تلفیق لوکس و کاربردی بودن

جدیدترین ون کمپر کالیفرنیایی فولکس واگن، به نمایش درآمد. اگرچه فولکس واگن T۷، از نظر فنی یک مدل مفهومی است، اما از نمایش برخی تغییرات قابل توجه در مقایسه با نسل فعلی، واهمه‌ای ندارد.

در حالی که برخی جزئیات به طور کامل توضیح داده نشده است، اما این تا حد زیادی، نسل بعدی کالیفرنیا است که در بازار اروپا برای سال ۲۰۲۴ خواهید دید.

خبر مهم درباره این خودرو، اضافه شدن درب کشویی دوم در سمت چپ ون است. نسخه‌های قبلی دارای یک آشپزخانه در امتداد قسمت ثابت بودند و هنوز هم آن را در T۷ California Concept پیدا خواهید کرد.

با این حال، مهندسان فولکس واگن آن را به اندازه کافی به سمت عقب بردند تا یک مسیر عبور در پشت صندلی‌های جلو ایجاد کنند. اجاق گاز القایی، سینک، یخچال و کشوها هم اکنون در خارج و داخل قابل دسترسی هستند.

کمپر سه ناحیه‌ای!

با اضافه شدن درب کشویی دوم، فولکس‌واگن، کالیفرنیای جدید را به عنوان یک خودروی مفهومی سه ناحیه‌ای معرفی می‌کند.

ناحیه یک در سمت راست وجود دارد، جایی که مسافران می‌توانند برای انجام وظایف روزانه در طول هفته وارد و خارج شوند.

در تعطیلات آخر هفته، این ناحیه به یک چادر روباز با یک سایبان تک پایه که به سمت بیرون امتداد می‌یابد، تبدیل می‌شود.

ناحیه سه، طرف دیگر ون است که اکنون از طریق در کشویی جدید قابل دسترسی است و به سایه‌بان دو پایه برای پخت و پز و غذاخوری، مجهز شده است.

صندلی عقب به تخت تبدیل می‌شود. صندلی‌ها نیز برای فضای اضافی به راحتی قابل جابجایی هستند. چراغ های LED و سوکت های USB برای برق رسانی وجود دارند که توسط یک تبلت چند منظوره در پشت ون کنترل می‌شود.

این منبع برای تمام عملکردهای ون و همچنین اطلاعات سرگرمی است که بر روی یک بازوی چرخشی نصب شده است تا بتوان با آن را از چندین زوایای کار کرد.

مورد مهم دیگر، پیشرانه پلاگین‌هیبریدی کانسپت کالیفرنیا است. این اولین مورد در خانواده کالیفرنیا بوده، اگرچه فولکس‌واگن جزئیات خاصی در مورد کمپر ارائه نمی‌کند.

مدل استاندارد Multivan T۷ eHybrid، یک موتور ۱.۴ لیتری را با یک موتور الکتریکی ترکیب می‌کند تا در مجموع ۲۱۵ اسب‌بخار قدرت تولید کند و با شارژ کامل باتری، می‌تواند ۳۰ مایل را طی کند.

با این حال، فولکس‌واگن اعلام می‌کند که «همه سیستم‌های محرک Multivan» زمانی که کالیفرنیا در سال ۲۰۲۴ وارد تولید شود، در دسترس خواهند بود. احتمالاً، این بدان معناست که خریداران می‌توانند علاوه بر eHybrid، موتورهای بنزینی خالص یا دیزلی را نیز انتخاب کنند.

در مورد اینکه دقیقا چه زمانی وارد تولید می شود یا هزینه آن چقدر خواهد بود، این اطلاعات در تاریخ بعدی ارائه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا