اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

خرید ماکت آزمایشی فراری با قیمت ۳۵۵ هزار دلاری!

پول یک بنتلی را بدهید، ماکت تحویل بگیرید!

جمع آوری مدل‌هایی با مقیاس کوچک به بسیاری از علاقه‌مندان راهی می‌دهد تا ماشین‌های رویایی خود را به روشی مقرون به صرفه‌تر داشته باشند. این فراری FXX-K Evo مدل معمولی شما نیست. این همان مدل مقیاسی است که فراری برای آزمایش تونل باد این هایپرکار تولید محدود و پیست محور استفاده می‌کند. RM Sotheby تخمین می‌زند که این ماکت خوش فرم می‌تواند در حراجی پاریس در تاریخ ۳۱ ژانویه بین ۳۱۰ تا ۳۵۵ هزار دلار به فروش برسد.

غرق در فیبر کربن!

این FXX-K Evo در مقیاس ۱:۲ است، به این معنی که اندازه آن نصف خودروی واقعی است. هیچ پنجره یا دری وجود ندارد و قسمت بیرونی تا حدی شامل فیبر کربن است.
این مدل سومین نمونه ساخته شده برای ارزیابی تونل باد بود. طبق لیست حراج RM Sotheby، فراری از آن در مراحل نهایی توسعه FXX-K Evo استفاده کرد. این مدل روی یک صفحه پایه قرار می‌گیرد که طول آن ۸.۵۳ فوت است. RM Sotheby’s پیشنهاد می‌کند که خریدار حتی می‌تواند آن را به دیوار نصب کند.

FXX-K Evo نسخه‌ای حتی قوی‌تر از FXX-K است که خود بر اساس LaFerrari جاده‌ای ساخته شده است. در مقایسه با نسخه قبلی، Evo دارای آیرودینامیک اصلاح شده با باله مرکزی در عرشه عقب و بال دوقلو بود. همچنین تغییراتی در قسمت زیرین بدنه و سپرها ایجاد شد. تنظیمات هوای بهینه‌شده نسبت به FXX-K معمولی، نیروی رو به پایین را ۲۳ درصد افزایش داد.

قدرت تولیدی از یک موتور ۶.۳ لیتری V۱۲ هیبریدی نصب شده در وسط تامین می‌شود که در مجموع ۱۰۳۶ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه قدرت را به چرخ‌های عقب هدایت می‌کند. فراری هرگز مشخصات عملکردی FXX-K Evo را منتشر نکرد، اما با وزن کمتر و آیرودینامیک بهتر نسبت به نسخه معمولی، باید سریعتر در مسیری که در دست راننده مناسب است، حرکت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا