اخبار خارجیاسلایدر

خودروهای الکتریکی با کارایی بالا استون مارتین

با کنسل شدن تولید سدان رپید E، استون مارتین بسیار دیر به مهمانی خودروهای الکتریکی می رود.

به گزارش دنده 6، در تلاشی برای جبران عقب ماندگی، این خودروساز بریتانیایی در حال پیوستن به نیروهای لوسید برای دستیابی به دانش الکتریکی خود برای پلتفرم اختصاصی جدید است که در مدل های بسیار متنوعی از مدل های آینده استفاده خواهد شد. اولین خودروی الکتریکی در سال 2025 تولید می شود.
این دو خودروساز قراردادی را برای یک شراکت بلندمدت امضا کرده‌اند که بر اساس آن استون مارتین از پیشرانه و اجزای باتری خاصی برای خانواده ‌ای از خودروهای برقی با عملکرد بالا استفاده خواهد کرد. این معامله بخشی از تلاش بیشتر برای انتقال از موتورهای احتراقی به پیشرانه های الکتریکی است. استراتژی پایداری همه خودروها تا سال 2026 یک گزینه پیشرانه الکتریکی ارائه خواهند کرد و مدل های اصلی تا پایان این دهه به خودروهای برقی خالص تبدیل خواهند شد.
به گزارش رویترز، لوسید 3.7 درصد از سهام استون مارین را دریافت می کند که پرداخت های نقدی مرحله ای به لوسید حدود 232 میلیون دلار را انجام می دهد. صحبت از سهامداران شد، تنها ماه گذشته بود که غول خودروسازی چینی جیلی بیش از دو برابر سهام خود در استون مارتین را افزایش داد و به 17 درصد رسید. مرسدس همچنین متعهد شده است که سهم خود را تا پایان سال 2023 به 20 درصد برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا