اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

خودرویی برای یادبود چهلمین سالگرد آئودی اسپرت GmbH

آئودی RS E-Tron GT Ice Race Edition برای جشن چهلمین سالگرد آئودی اسپرت GmbH معرفی شد. تولید این مدل در اروپا به ۹۹ دستگاه محدود شده و قیمتی از آن در دسترس نیست. این خودرو بر اساس کانسپت E-Tron GT Ice Race از مارس ۲۰۲۳ ساخته شده است.

RS E-Tron GT Ice Race Edition طراحی بیرونی پیچیده‌ای دارد. رنگ پایه نقره‌ای متالیک است، اما یک روکش فویل مانند با بخش‌های شفاف نیز وجود دارد. سایه‌های سفید رنگی در بالای رنگ زیرین است تا جلوه‌ای سه بعدی ایجاد کند. آئودی می‌گوید که این ظاهر قرار است کریستال‌های یخ را تداعی کند.

همچنین قسمت‌های بنفش رنگی روی دماغه خودرو و رکاب‌های کناری وجود دارد که رنگ بیشتری به آن اضافه می‌کند. این خودرو بر روی رینگ‌های ۲۱ اینچی مشکی با پنج جفت پره سوار می‌شود.
فضای داخلی دارای چرم نقره‌ای الماسی در پنل‌های مرکزی صندلی و تکیه‌گاه‌های جانبی است. عناصر مشکی هم وجود دارد و با دوخت متضاد بنفش رنگ همراه شده است. فرمان خودرو ترکیبی از چرم و آلکانترا است. کفپوش‌های کف دارای نشان RS و نشان انحصاری آئودی هستند.

سمت راست پایین سیستم اطلاعات سرگرمی، شماره سریال خودرو را از ۹۹ دستگاه نشان می‌دهد. همچنین نور محیطی بنفش در کابین هم وجود دارد.

RS E-Tron GT Ice Race Edition دارای سیستم انتقال قدرت مشابه مدل استاندارد است. این خودرو دارای یک موتور الکتریکی است که در حالت تقویت هر محور، مجموعاً ۵۹۰ اسب بخار یا ۶۳۷ اسب بخار قدرت دارد. می تواند در ۳.۱ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیومتر بر ساعت برسد. باتری خودرو هم برد ۲۳۲ مایلی را فراهم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا