اخباراخبار خارجیاسلایدر

خودروی عجیب تویوتا گه کمتر کسی دیده‌است!

مینی ون‌ها به اندازه کراس اورها و SUV‌ها محبوب نیستند، اما این موضوع مفید بودن آنها را نفی نمی‌کند. شما می‌توانید مقدار زیادی از آن‌ها را سفارشی سازی کنید. برای مثال، تویوتا با تبدیل مینی ون به یک دی جِی سیار، آن را به حداکثر مفید بودن رسانده است.

به گزارش دنده 6 –  این مینی ون دارای سیستم صوتی با ۶۰ بلندگو بوده که از چهار ساب ووفر ۱۲ اینچی، ۳۶ بلندگوی میان‌رده، ۱۴ توییتر و ۶ بوق پرکاشن تشکیل شده است. این سیستم دارای ۱۶ آمپلی فایر است که ۲۵۰۰۰ وات توان تولید می‌کند. صدای حرفه‌ای از یک پردازنده صدای دیجیتال ۱۲ کانالی می‌آید، در حالی که اتصالات متعدد از طریق میکسر هشت کانالی ون امکان پذیر است.

این خودرو برای دی‌جِی‌ها ساخته شده است!/عکس

تویوتا چیزی بیش از سیستم صوتی Sienna را اصلاح کرده است. این خودروساز فنرهای سنگین‌تری نصب و سیستم تعلیق دو اینچی را اضافه کرد و همچنین رینگ‌های ۲۲ اینچی را قرار داده است. این شرکت همچنین از مواد ضد نویز زیادی استفاده کرد.

این خودرو برای دی‌جِی‌ها ساخته شده است!/عکس

سی‌ینا همچنین درب عقب خود را با درهای چرخشی مملو از بلندگوها جایگزین کرد.

این خودرو برای دی‌جِی‌ها ساخته شده است!/عکس

این خودروساز همچنین پانل سقف مرکزی ون را حذف کرده و آن را با یک پانل کاملا جمع شونده و پلت‌فرم بلندتر برای دی جی سیار که دارای صفحه های گردان دیجیتالی است، جایگزین کرد.

این خودرو همچنین به تلویزیون ۴۳ اینچی با وضوح بالا در پشت مجهز می‌شود که دارای WiFi برای پخش محتوای ویدیویی یا بازی های ویدیویی است. سی‌ینا همچنین دارای LEDهای پویا و قابل تنظیم است.

این خودرو برای دی‌جِی‌ها ساخته شده است!/عکس

تویوتا نسل چهارم سی‌ینا را برای سال ۲۰۲۱ با یک مدل هیبریدی استاندارد عرضه کرد. پیشرانه ۲.۵ لیتری و موتور برقی، ۲۴۵ اسب‌بخار قدرت را به صورت ترکیبی ارائه می‌دهند و تویوتا آن را در هر دو مدل دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک عرضه می‌کند. قیمت Sienna ۲۰۲۳ در حال حاضر از ۳۸۲۸۰ دلار شروع می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا