اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

داج دورانگو با پیشرانه هلکت برمی‌گردد

درست زمانی که فکر می‌کردید دوران Hellcat V۸ به پایان رسیده، داج دورانگو ۲۰۲۴ می‌آید. این شاسی‌بلند عضلانی که در ابتدا به‌عنوان یک تریم یکپارچه برای سال ۲۰۲۱ معرفی شد، برای سال ۲۰۲۳ بازگشته و اکنون برای یک سال دیگر باقی می‌ماند.

داج این خبر را در ۱ سپتامبر اعلام و در یک بیانیه مطبوعاتی تأیید کرد که Durango SRT Hellcat برای سال ۲۰۲۴ ادامه خواهد داشت. هیچ تغییری نسبت به سال ۲۰۲۳ وجود ندارد. این بدان معناست که ۷۱۰ اسب بخار قدرت در زیر کاپوت قرار دارد که به لطف پیشرانه ۶.۲ لیتری هلکت V۸ سوپرشارژر که در چارجر، چلنجر و رم TRX هم بود، این قدرت وجود دارد. برای چارجر و چلنجر، مدل هلکت تا پایان امسال حضور دارد.
عجیب است که ما در حال حاضر هیچ اطلاعات رسمی در مورد تولید Durango Hellcat ۲۰۲۴ نداریم، و همچنین هیچ جزئیاتی در مورد قیمت آن نداریم.

برای یادآوری، قیمت دورانگو SRT Hellcat مدل ۲۰۲۳ از ۹۳,۶۰۵ دلار شروع می‌شود و تا قیمت ۱۰۴,۸۱۰ دلار به فروش می‌رسد.
در همین حال، مدل Hemi قطعاً در داج نمرده است؛ زیرا دورانگو SRT ۳۹۲ با پیشرانه ۶.۴ لیتری تنفس طبیعی خود نیز برای سال ۲۰۲۴ باز می‌گردد. هنوز هم ۴۷۵ اسب بخار قدرت دارد و هر چهار چرخ را به صورت استاندارد با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک می چرخاند. Durango R/T همچنین با موتور ۵.۷ لیتری Hemi V۸ همراه است که ۳۶۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. موتور پایه همچنان موتور ۳.۶ لیتری پنتااستار V۶ است که ۲۹۵ اسب بخار قدرت دارد.

در مورد کل خط تولید، داج می‌گوید که نظارت بر نقاط کور اکنون برای همه تریم‌ها به صورت استاندارد وجود دارد. سطوح تریم برای سال ۲۰۲۴ با SXT شروع می‌شود و به دنبال آن GT ،R/T ،Citadel ،SRT ۳۹۲ و مدل برتر SRT Hellcat قرار می‌گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا